نصراله پژمان فر گفت: پیگیری آخرین وضعیت نهضت ملی مسکن و ساخت ۴ میلیون مسکن قرار بود امروز در جلسه کمیسیون مطرح شود، ولی به دلیل حادثه برای وزیر فعلا به تاخیر افتاد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سخنگوی کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها از بررسی ابعاد حادثه تروریستی حرم شاهچراغ با حضور وزیر کشور و استاندار شیراز در نشست امروز این کمیسیون خبر داد.
وزیر کشور با هدف بررسی موضوع حمله مجدد به حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع) شیراز سفر کرد.
وحیدی وزیر کشور در خصوص حادثه تروریستی شاهچراغ(ع) گفت: عکس‌العمل به موقع مردم در کنار نیروهای امنیتی باعث دستگیری تروریست شده است.
کرج- معاون وزیر راه و شهرسازی با اشاره به شناسایی ۸۸۷ نقطه حادثه خیز در کشور گفت: امسال رفع و ایمن‌سازی ۴۵۰ نقطه در دستور کار قرار گرفته است.
حسین امیرعبداللهیان، وزیر امور خارجه کشورمان با انتشار پیامی در توئیتر اقدام تروریستی در باجور ‌ پاکستان را به شدت محکوم کرد
حسین امیرعبداللهیان، وزیر امور خارجه کشورمان با انتشار پیامی در توئیتر اقدام تروریستی در باجور ‌ پاکستان را به شدت محکوم کرد
معاون سازمان راهداری برنامه سازمان را در سال جاری رفع ۴۰۰ نقطه حادثه‌خیز در کشور عنوان کرد و گفت: با تاکید وزیر راه و شهرسازی ۸۷۸ نقطه حادثه خیز در کشور تا پایان دولت سیزدهم رفع خطر خواهد شد
وزیر امور خارجه عراق به موضع گیری درباره حمله به فرودگاه سلیمانیه پرداخت و گفت: بمباران فرودگاه سلیمانیه از نظر عراق پذیرفتنی نیست.
بذرپاش وزیر راه و شهرسازی در مراسم افتتاح طرح‌های راهداری در استان‌ها گفت: کارویژه دولت جدی‌گرفتن نهضت رفع نقاط پرخطر و حادثه خیز است.
اسماعیل احمدی مشاور وزیر و مدیرکل دفتر وزارتی در این سانحه به علت شدت صدمه جان باخت.
وزیر راه و شهرسازی گفت: حدود ۲۰۰ نقطه را از طریق آشکارسازی نقاط یا بهبود مهندسی تا پایان سال و حتی روزهای ابتدایی سال آینده رفع خطر می‌کنیم.
وزیر راه و شهرسازی گفت: تعدادی از نقاط حادثه خیز ، رفع شده که مسیرهای جدید و اصلاح شده در روزهای آتی به بهره برداری می رسد.
وزیر کشور با اظهار تاسف از وقوع حادثه سفارت جمهوری آذربایجان در تهران گفت: انگیزه عامل حادثه حمله یک فرد به سفارت باکو در تهران یک مسئله شخصی بود.
احمد وحیدی روز شنبه در حاشیه دومین شورای معاونین، مدیران ستادی استانداری و فرمانداران و بخشداران استان تهران در جمع خبرنگاران افزود: بر اساس گزارش‌هایی که تاکنون به دست ما رسیده و اعترافات فرد ضارب، این اتفاق کاملا یک حادثه شخصی بوده و باید در این ردیف نیز رسیدگی شود.
عیادت وزیر امور خارجه از مصدومان حادثه تهاجم به سفارت آذربایجان
وزیر بهداشت، در تماس تلفنی با رئیس سازمان اورژانس کشور و رئیس دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی، خواستار رسیدگی فوری به حادثه دیدگان زلزله شهرستان خوی شد.
در پی سقوط بالگرد خارج از کی‌یف در شهر برواری وزیر کشور اوکراین و معاون وی کشته شدند.
سخنگوی فرمانده کل نیروهای مسلح عراق با تروریستی خواندن حادثه انفجار در نزدیکی گشت پلیس کرکوک، از تشکیل کمیته‌ای برای تحقیق فوری در حادثه خبر داد.
نخست وزیر عراق در دیدار با سفیر ایران در بغداد، حادثه تروریستی شیراز را محکوم کرد.
وزیر میراث فرهنگی گفت: شهدای شاهچراغ در ظلمات فتنه مشعل فروزان و شاهِ چراغی برای هدایت مردمان این زمان شدند.
دکتر عین اللهی همچنین برای ارواح طیبه شهیدان والامقام این حادثه علو درجات و رضوان الهی را مسألت کرده، از رییس دانشگاه علوم پزشکی شیراز خواست تا شخصا بر اقدامات تشخیصی و رسیدگی‌های درمانی به مجروحان این حادثه تروریستی تا شفای کامل آنان نظارت نماید.
آنالنا بربوک وزیر امورخارجه آلمان در واکنش به آتش‌سوزی شب گذشته در زندان اوین پیامی در حساب کاربری خود در توئیتر منتشر کرد.
سردار وحیدی وزیر کشور گفت: به وزارت بهداشت و پزشکی قانونی دستور داده شد علت فوت یکی از دستگیر شدگان در پلیس امنیت اخلاقی را پیگیری کنند.
وزیر کشور، معاون امنیتی و انتظامی وزارت کشور را مسئول رسیدگی به حادثه مهسا امینی کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ