سخنگوی فرمانده کل نیروهای مسلح عراق با تروریستی خواندن حادثه انفجار در نزدیکی گشت پلیس کرکوک، از تشکیل کمیته‌ای برای تحقیق فوری در حادثه خبر داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
پدرو سانچز، نخست وزیر اسپانیا، با اظهارتی کنایه‌آمیز به شایعات بی پایان انتقال کیلیان امباپه به رئال مادرید واکنش نشان داد.
فارس نوشت: در تصویر ادعایی مربوط به مراسم تفاهم‌نامه نفتی ایران با عراق، علاوه بر حیان عبدالغنی وزیر نفت عراق، شیاع السودانی نخست وزیر عراق هم که جایگاه بالاتری دارد حضور دارد.
نخست وزیر مجارستان به ادعای دبیرکل ناتو درباره حمایت جهانی از پیوستن اوکراین به این ائتلاف نظامی، واکنش نشان داد.
نخست وزیر پیشین لبنان به اتهامات دو مهماندار هواپیما که وی را متهم به تجاوز جنسی کرده بودند، پاسخ داد.
نخست وزیر رژیم صهیونیستی به تصمیم امارات مبنی بر تعلیق قراردادهای تسلیحاتی با این رژیم واکنش نشان داد.
نخست وزیر تشکیلات خودگردان فلسطین در واکنش به حمله اشغالگران به نابلس در کرانه باختری و شهید و زخمی کردن شماری از فلسطینیان آنرا تروریسمی سازمان یافته دانست.
برای رسیدگی به فاجعه فینال جام کشورهای عربی؛ محمد السودانی، نخست وزیر عراق عازم بصره شد
نخست وزیر انگلیس در پیامی نوشت: «از اعدام علیرضا اکبری شهروند ایرانی-انگلیسی متحیر شدم.»
نخست وزیر انگلیس به اعدام «ابرجاسوس» انگلیسی-ایرانی که برای دستگاه اطلاعاتی لندن (MI۶) جاسوسی می‌کرد، واکنش نشان داد.
نخست وزیر انگلیس به اعدام «ابرجاسوس» انگلیسی-ایرانی که برای دستگاه اطلاعاتی لندن (MI۶) جاسوسی می‌کرد، واکنش نشان داد.
نخست وزیر رژیم صهیونیستی در واکنش به تصویب قطعنامه ضدصهیونیستی در مجمع عمومی سازمان ملل، گفت که این قطعنامه برای رژیم متبوعش الزام آور نخواهد بود.
سخنگوی وزارت امور خارجه در واکنش به اظهارات نخست وزیر استرالیا در خصوص تحولات داخلی ایران گفت: بر اساس اطلاعات نادرست، رویکرد نادرستی را در پیش گرفته اید که کمکی به روابط دو کشور نمی‌کند.
نخست وزیر و وزارت امور خارجه عراق به خبر کشته شدن یک تبعه آمریکایی در بغداد واکنش نشان داده و بر پیگیری روند تحقیقات درباره این پرونده تأکید کردند.
رئیس جمهور آمریکا ضمن تشکر از نخست وزیر مستعفی انگلیس به علت مواضع ضد جنگ روسیه علیه اوکراین، گفت: آمریکا و انگلیس دو متحد قوی و دوستانی همیشگی هستند.
پس از اعلام استعفای لیز تراس، در حالی که امانوئل مکرون گفت از رفتن یک همکار ناراحت است، سخنگوی وزارت خارجه روسیه تأکید کرد که انگلیس تا کنون چنین نخست وزیری به خود ندیده بود.
دفتر محمد شیاع السودانی نخست وزیر مامور تشکل کابینه عراق به اسامی مطرح شده کابینه از سوی رسانه ها واکنش نشان داد.
نماینده سازمان ملل در امور عراق و نخست وزیر اقلیم کردستان عراق به مامور شدن السودانی برای تشکیل کابینه عراق واکنش نشان دادند.
جنبش مقاومت اسلامی فلسطین «حماس» تاکید کرد که اظهارات نخست وزیر انگلیس در طرفداری از صهیونیست ها نشان دهنده دشمنی او با ملت فلسطین است.
لیز تراس اوایل روز دوشنبه به عنوان نخست‌وزیر جدید انگلیس معرفی شد. گفته می‌شود تراس موضعی تند در قبال روسیه دارد و بارها خواستار کمک نظامی بیشتر به اوکراین شده است.
مارین که در جریان سخنرانی در میان همقطاران سوسیال دموکرات خود به سختی متاثر شده بود تاکید کرد: «حتی یک روز هم کم کاری نکرده‌ام.»
نخست‌وزیر فنلاند می‌گوید فیلم‌های مهمانی او نباید علنی می‌شد.
صالح محمد العراقی معروف به وزیر صدر در واکنش به گفتگوی ملی مقامات و گروه های عراقی که جریان صدر در آن غایب بود، آنرا بی اهمیت دانست.
چندسال است که خانم‌ها با عزت و احترام به استادیوم‌ها می‌آیند و بازی‌های تیم ملی فوتبال را می‌بینند. حتی بازی ایران و عراق شب‌هنگام برگزار شد، ولی برای تردد خانم‌ها اتوبوس گذاشتیم و ورودی مستقل و خوبی داشتند.
روز پنجشنبه، چین رزمایش بزرگی را با سلاح واقعی در شش منطقه آبی و حریم هوایی نزدیک به تایوان و در واکنش به سفر پلوسی به این جزیره انجام داد. این مانور‌ها تا ساعت ۴ به وقت گرینویچ روز یکشنبه ادامه دارد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ