آنالنا بربوک وزیر امورخارجه آلمان در واکنش به آتش‌سوزی شب گذشته در زندان اوین پیامی در حساب کاربری خود در توئیتر منتشر کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
حسین امیرعبداللهیان، وزیر امور خارجه کشورمان با انتشار پیامی در توئیتر اقدام تروریستی در باجور ‌ پاکستان را به شدت محکوم کرد
حسین امیرعبداللهیان، وزیر امور خارجه کشورمان با انتشار پیامی در توئیتر اقدام تروریستی در باجور ‌ پاکستان را به شدت محکوم کرد
وزیر خارجه کویت، اقدام یکی از افراد تندرو در سوئد در اهانت مجدد به قرآن کریم را به شدت محکوم کرد.
وزیر خارجه آلمان به عدم تمدید توافق صادرات غلات از سوی روسیه واکنش نشان داد.
وزیر خارجه آلمان به عدم تمدید توافق صادرات غلات از سوی روسیه واکنش نشان داد.
وزیر امور خارجه روسیه می‌گوید درصورتی که جنگنده‌های اف -۱۶ در آسمان اوکراین پدیدار شوند، آنگاه پاسخ مسکو نظامی-فنی خواهد بود.
وزیر امور خارجه بلژیک در واکنش به آزادی تبعه این کشور که به جرم جاسوسی در ایران زندانی بود گفت که وی در پی ۱۵ ماه دیپلماسی محتاطانه آزاد شد.
وزیر خارجه آلمان امروز به حکم صادره برای سرکرده گروهک تروریستی تندر از سوی قوه قضاییه جمهوری اسلامی ایران واکنش نشان داد.
وزیر خارجه انگلیس طی سخنانی به تشدید تنش‎‌ها در فلسطین واکنش نشان داد.
وزیر خارجه آلمان امروز به حکم صادره برای سرکرده گروه تروریستی تندر از سوی قوه قضاییه جمهوری اسلامی ایران واکنش نشان داد.
وزیر خارجه آلمان امروز به حکم صادره علیه سرکرده گروه تروریستی تندر از سوی قوه قضاییه جمهوری اسلامی ایران واکنش نشان داد.
وزیر خارجه آلمان امروز به اعدام جاسوس ایرانی- انگلیسی واکنش نشان داد.
وزیر خارجه آلمان امروز به اعدام جاسوس ایرانی- انگلیسی واکنش نشان داد.
وزیر خارجه آلمان روز پنج‌شنبه در توییتی چنین مدعی شد که محسن شکاری به دلیل مخالفت با دولت در رویه‌ای نابکارانه محکوم و اعدام شد اما تهدید اعدام میل مردم برای دستیابی به آزادی را خفه نخواهد کرد.
جیمز کلورلی، وزیر خارجه انگلیس روز پنج‌شنبه در توییتی نوشت:‌ از خبر اولین اعدام یکی از معترضین در ایران خشمگین هستم.
سفیر آلمان در تهران پیش از این نیز یکبار در پی اظهارات مداخله‌جویانه و غیرمسئولانه صدراعظم آلمان در قبال جمهوری اسلامی ایران، و باری دیگر نیز در واکنش به مواضع مداخله جویانه وزیر امور خارجه آلمان به وزارت امور خارجه احضار شده بود.
وزیر خارجه آلمان در توییتی به تصویب قطعنامه ضدایرانی در شورای حقوق بشر سازمان ملل واکنش نشان داد.
دبیر ستاد حقوق بشر کشور در واکنش به اظهارات وزیر خارجه آلمان گفت: آلمان رژیم صدام را به سلاح شیمیایی مجهز کرد و موجب شد ۱۳ هزار نفر از جمله در شهر کردنشین سردشت، جان خود را از دست دهند.
حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه در پیامی توئیتری خطاب به وزیر خارجه آلمان نوشت: خانم وزیر خارجه آلمان: مواضع تحریک آمیز، مداخله جویانه و غیردیپلماتیک نشان دهنده پختگی و تدبیر نیست.
امیر عبداللهیان در صفحه توییتر خود نوشت: کاخ سفید که به شکل فزاینده‌ای در اعتشاشات اخیر ایران، مروج خشونت و ترور شد، هم زمان برای توافق هسته‌ای تلاش می‌کند. آقای بایدن، رفتار ریاکارانه و حمایت از داعش را متوقف کنید!
این اقدام در پی این انجام گرفته است که در واکنش به مواضع مداخله جویانه وزیر امور خارجه آلمان، «هانس ادو موتسل» سفیر این کشور در تهران، صبح دیروز از سوی علی باقری معاون سیاسی به وزارت امور خارجه احضار شد.
در واکنش به مواضع مداخله جویانه وزیر امور خارجه آلمان، هانس ادو موتسل سفیر این کشور در تهران، صبح امروز از سوی علی باقری به وزارت امور خارجه احضار شد.
«فیصل بن فرحان» - وزیر خارجه عربستان - در گفتگو با شبکه العربیه در پاسخ به پرسشی در خصوص اعتراضات اخیر در ایران گفت: سیاست ثابت ما عدم دخالت در امور داخلی دیگر کشور‌ها است و نمی‌خواهد در این خصوص اظهارنظر کند.
بلینکن خواستار آزادی زندانیان دوتابعیتی در سریع‌ترین زمان ممکن شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ