پر سر و صداترین هواداران این فصل لیگ قهرمانان معرفی شدند. طرفداران اینتر که فینالیست مسابقات است، حتی در بین 10 تیم برتر هم قرار ندارند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سرمربی تیم ملی والیبال ایران می‌گوید برای قهرمانی به ارومیه آمدیم و بازی به بازی جلو می‌رویم تا به هدفمان برسیم.
دیگر ستاره برزیلی الهلال در مراسم معارفه نیمار، رونمایی شد و از قهرمانی سخن گفت.
طرفداران تیم فوتبال تراکتور تبریز بالاخره با بازیکن پشیمان خود را بخشیدند.
هواداران منچستریونایتد در آستانه بازی با ولورهمپتون اعتراضات جدیدی را علیه گلیزرها برگزار کردند.
هواداران سپاهان به نحوه بلیط فروشی ذوب آهن برای دربی اصفهان اعتراض دارند.
بازیکن استقلال می گوید در هیچ فصلی به اندازه امسال، اوضاع تیم بد نبوده و شرایط باشگاه وخیم است.
مشکل استقلال از درون باشگاه و مدیریتش است اما ماجرا به پرسپولیس کشیده می‌شود. چه ربطی به پرسپولیس دارد؟  درست مدیریت کنید و هواداران را با پرسپولیس سرگرم نکنید. هر دو تیم برای وزارت هستند. به هر دو تیم هم به اندازه نیازشان پول می‌دهند.
سرمربی استنقلال خاطرنشان کرد: این باور نکردنی بود که هواداران تراکتور بیشتر از ما بودند. در آینده باشگاه باید بیشتر به این موضوع توجه کند، ما وقتی در شهرهای دیگر می رویم به اندازه کافی به هواداران ما بلیت نمی دهند. ولی اتفاقی که امروز افتاد، نباید تکرار شود.
فتح‌الله‌زاده اکنون جایگاه رفیعی که میان هواداران داشت را به شکلی باورنکردنی از کف داده است و هر اندازه بخواهد پیرامون آن اتفاقاتی که رخ داد، صحبت کند، چیزی تغییر نخواهد کرد.
طی سال‌های اخیر هیچ تیمی به اندازه سپاهان و هوادارانش برای کسب قهرمانی در انتظار نمانده‌اند.
عمر موفقیت در فوتبال بیش از اندازه کوتاه است: حس تلخی که ریکی ساپینتو و ژوزه مورایس تجربه کردند.
در جریان بازی سپاهان ملوان فردی که عامل لیزر اندازی بود توسط هواداران سپاهان شناسایی و تحویل پلیس شد.
استعفای فتح الله زاده و برد شش گله استقلال، هواداران فوتبال را به یاد برد شش بر صفر شاگردان قلعه نویی در استقلال در جریان هفته هفتم لیگ هشتم می اندازد
گولسیانی خطاب به هواداران پرسپولیس گفت: "من به عنوان یک بازیکن پرسپولیس می‌خواهم از هواداران‌مان خواهش کنم که لیزر نیاورند و علیه کسی از آن استفاده نکنند.
در آستانه دیدار لیورپول با بورنموث هیچ خبری نمی‌توانست به اندازه بازگشت قریب‌الوقوع لوئیس دیاز به ترکیب قرمزها هواداران این تیم را خوشحال کند.
مجوز حضور هواداران به اندازه 30 درصد از ظرفیت استادیوم کرمان برای دیدار استقلال و مس صادر شد.
کارشناس فوتبال با بیان اینکه گرانی بیش از اندازه بلیت ها باعث شده تا هواداران به ورزشگاه نیایند گفت: با این روش، هواداران را فراری خواهیم داد و شاهد بازیهای لیگ با کمترین حضور تماشاگر خواهیم
هواداران تاتنهام معتقدند اشتباهات فردی هوگو لوریس بیش از اندازه شده و او پس از سال ها باید از باشگاه جدا شود.
هواداران یوونتوس معتقد هستند که پل پوگبا، هافبک فرانسوی، به اندازه کافی تلاش نمی‌کند.
برگزاری دیدارهای لیگ برتر فوتبال ایران در فاصله کوتاهی پس از پایان بیست و دومین دوره رقابتهای جام جهانی باعث سرخوردگی هواداران از کیفیت فنی تیم ها و انتقاد آنها از بازیکنان شده است.
دروازه‌بان تیم ملی آرژانتین در ثانیه‌های پایانی بازی با استرالیا با یک سیو زیبا، تیمش را نجات داد تا هواداران و هم تیمی‌هایش را اندازه زدن یک گل شاد کند.
توریست‌های جام جهانی ۲۰۲۲ قطر بار دیگر نشان دادند که صنعت فوتبال سن و سال نمی شناسد و قلب هواداران فوتبال در هر سن، قد، اندازه، اصل و رنگ برای مهمترین تورنمنت بین المللی دنیا می‌تپد.
به نظر می رسد داوران روی حرکات ساپینتو در کنار خط بی اندازه حساس شده اند و هر اعتراض او را با یک کارت زرد مدیریت می کنند، اتفاقی که دیروز در بازی با هوادار هم رخ داد.
ربیعی می‌گوید تیمش در مسیر درستی قرار دارد و امتیاز و نتیجه هم به دنبال آن خواهد آمد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ