کارشناس فوتبال با بیان اینکه گرانی بیش از اندازه بلیت ها باعث شده تا هواداران به ورزشگاه نیایند گفت: با این روش، هواداران را فراری خواهیم داد و شاهد بازیهای لیگ با کمترین حضور تماشاگر خواهیم
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
در روز‌های گذشته با انجام بازی‌های یک چهارم نهایی جام جهانی فوتبال زنان، تیم‌های صعود کننده به نیمه‌نهایی مشخص شدند. در ادامه بازی‌های جام انگلیس با استرالیا و اسپانیا با سوئد در روز‌های آینده مصاف خواهند داد. جام جهانی زنان به میزبانی مشترک استرالیا و نیوزیلند انجام می‌شود.
تماشاگران حاضر در ورزشگاه اینترمیامی در جریان بازی برابر آتلانتا واکنش عجیبی به تعویض لیونل مسی داشتند.
پلیس در حال بررسی یک حادثه در یک بازی دوستانه محلی در گیتس‌هد انگلیس است، که به دلیل ورود ناگهانی دو ماشین نعش‌کش در مرکز زمین نیمه تمام ماند. یکی از تماشاچیان لحظه عجیبی را ثبت کرد که دو ماشین نعش‌کش وارد زمین شده و روی چمن به صورت دایره‌ای به دور خود می‌چرخیدند در حالی که اعلامیه‌هایی از پنجره‌ها پرتاب می‌شد. گزارش‌ها حاکی از آن است که مردان نقابدار در حال فرار از استادیوم اقدام به شکستن موانع کردند. تهاجم غیرمنتظره به زمین درست پس از نیمه اول رخ داد و پس از حضور پلیس هواداران از استادیوم خارج شدند.
رییس فدراسیون فوتبال اعلام کرد از این پس ورود تماشاگران به ورزشگاه‌ها فقط با کد ملی و شماره صندلی خواهد بود.
ازدحام جمعیت تماشاگران فوتبال در پایتخت السالوادور در جریان مسابقه بین تیم‌های آلیانزا و فاس زمانی رخ داد که ۱۲ کشته برجای گذاشت.
سهمیه تماشاگران تیم فوتبال تراکتور تبریز برای دیدار با استقلال در چارچوب هفته پایانی لیگ بیست‌ودوم در ورزشگاه آزادی مشخص شد.
سرپرست تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: لیدرها و تماشاگران نقش اساسی‌تری در پیروزی ما مقابل نساجی داشتند.
نایب رئیس فدراسیون فوتبال می‌گوید مجوز حضور ۱۵ هزار تماشاگر برای داربی پیش رو صادر شده است.
سرپرست تیم فوتبال صنعت نفت آبادان می‌گوید به جای پذیرایی از هواداران ما در ورزشگاه انقلاب کرج، آنها را با اسپری فلفل مورد حمله قرار داده‌اند.
کمیته انضباطی با ارسال نامه‌ای به سازمان لیگ فوتبال اعلام کرد که استفاده از لیزر توسط تماشاگران در استادیوم‌ها محرومیت در بر دارد.
دروازه‌بان سپاهان از بازگشت تماشاگران به ورزشگاه‌ها ابراز خوشحالی کرد.
با اعلام سازمان لیگ فوتبال، تماشاگران می توانند از هفته هفدهم لیگ برتر به ورزشگاه ها برگردند.
بعد از حضور تماشاگران در بازی تیم‌های نساجی و مس رفسنجان، دستور حضور تماشاگران در بازی‌های لیگ برتر فوتبال از سوی نهادهای مربوطه صادر شد.
رئیس فدراسیون فوتبال با بیان این که نبودن تماشاگران اتفاق بد دربی نود و نهم بود، گفت: نتیجه دربی پرگل بود و این خوب بود.
تصاویری از تماشاگران تیم‌های فوتبال مکزیک و آرژانتین در قطر را مشاهده می‌کنید.
فوتبال قزوین تا اکنون حضور در لیگ برتر را تجربه نکرده اما با وجود تیم خوبی چون شمس آذر امیدوار است به این آرزوی دیرینه دست پیدا کند.
شکست در فینال جام حذفی امارات هواداران الوحده را حسابی از دست کاپیتان تیمشان شاکی کرد.
هجوم تماشاگران یک مسابقه فوتبال در اندونزی به داخل زمین و درگیر شدن آنها با نیروهای امنیتی و هواداران تیم مقابل، ۱۲۷ کشته و ۱۸۸ زخمی برجای گذاشت.
کمیسیون اخلاق با ارسال نامه‌ای خطاب به مهدی تاج، رییس فدراسیون فوتبال، نسبت به رفتار برخی از تماشاگران خانم در استادیوم‌ها ابراز نگرانی کرد و خواستار مدیریت بهتر در این زمینه شد.
کمیسیون اخلاق با ارسال نامه ای برای مهدی تاج، رییس فدراسیون فوتبال نسبت به رفتار برخی ازتماشاگران خانم در استادیوم ها ابراز نگرانی کردو خواستار مدیریت بهتر در این زمینه شد.
فدراسیون فوتبال اطلاعیه ای را درباره انصراف افرادی که تمایل به حضور در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر ندارند، صادر کرد.
اهواز - سرمربی تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان گفت: حضور تماشاگران در بازی با استقلال تهران به ما خیلی کمک کرد و در آینده با حضور آنها انگیزه ما بیشتر می‌شود.
مدیرکل حراست وزارت ورزش و جوانان از حضور تعدادی از تماشاگران خانم در دیدار تیم‌های استقلال و مس کرمان خبر داد.
شرایط حضور تماشاگران در مسابقات هفته دوم لیگ برتر فوتبال اعلام شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ