هواداران منچستریونایتد در آستانه بازی با ولورهمپتون اعتراضات جدیدی را علیه گلیزرها برگزار کردند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
وستهام برای انتقال 35 میلیون یورویی هری مگوایر با منچستریونایتد به توافق رسیده است.
درگیری و ضرب و شتم هواداران آرسنال و منچستر یونایتد
بعد از برخوردهای خشن لیساندرو مارتینز با مارتین اودگارد و بوکایو ساکا در بازی شب گذشته مقابل آرسنال، هوادران منچستریونایتد معتقدند که قصاب این تیم برگشته.
میسون مونت، خرید جدید منچستریونایتد، امروز برای اولین بار در مجموعه کرینگتون با جام‌های قهرمانی شیاطین سرخ روبرو شد و واکنش جالبی داشت که مورد توجه هواداران قرار گرفت.
هواداران یونایتد اقدام مویزس کایسدو، هافبک برایتون، برای فیلمبرداری از اتفاقات قبل از بازی با یونایتد را مورد تمسخر قرار دادند.
الخاندرو گارناچو، مهاجم آرژانتینی منچستریونایتد، در صفحه توییتر خود از هواداران به خاطر شکست 7-0 برابر لیورپول عذرخواهی کرد.
الخاندرو گارناچو، مهاجم آرژانتینی منچستریونایتد، در صفحه توییتر خود از هواداران به خاطر شکست 7-0 برابر لیورپول عذرخواهی کرد.
اریک تن‌هاخ، سرمربی منچستریونایتد، بعد از قهرمانی در جام اتحادیه، نامه‌ای سرگشاده خطاب به هواداران منتشر کرد و به آنها گفت این تازه شروع ماجراست و یونایتد در این نقطه متوقف نخواهد شد.
منچستریونایتد بهترین روزهای خود در چند سال اخیر را تجربه می‌کند اما شادی ناشی از قهرمانی در جام اتحادیه باعث نشده هواداران مصدومیت کریستین اریکسن را فراموش کنند.
مهاجم قرضی یونایتد در ساندرلند با گل زیبایی که شنبه شب به ثمر رساند، مورد توجه هواداران شیاطین سرخ قرار گرفت.
منچستریونایتد برای اولین بار طی 11 سال گذشته قیمت بلیت های فصلی خود را افزایش می دهد.
آن چه بین تن‌هاخ و هافبک بلژیکی لستر گذشت، شایعات انتقال او به اولدترافورد در تابستان سال جاری را داغ‌تر کرده است.
هواداران یونایتد معتقد هستند که میسون گرین‌وود، ستاره جوان این تیم، با وجود تبرئه شدن از تمامی اتهامات حق بازی برای این تیم را ندارد.
هواداران منچستریونایتد از این که کودی خاکپو، ستاره هلندی، در لحظات آخر به لیورپول پیوست بسیار عصبانی هستند.
امانوئل پتی، ستاره سابق آرسنال و تیم ملی فرانسه، معتقد است که رفتارهای رونالدو باعث شده تا هواداران یونایتد نیز دیگر از او خسته و ناامید شده باشند.
رفتار کریستیانو رونالدو، ستاره منچستریونایتد، در بازی برابر تاتنهام به هیچ وجه به مذاق هواداران این تیم خوش نیامده است.
هواداران منچستریونایتد در همان دقایق پایانی نیمه اول دیدار مقابل منچسترسیتی، ورزشگاه اتحاد را ترک کردند.
به نظر می‌رسد که هواداران منچستریونایتد علاقه زیادی به جذب ارلینگ هالند، ستاره منچسترسیتی، دارند.
آنتونی، ستاره برزیلی جدید منچستریونایتد، می‌گوید از چند هفته پیش خودش را بازیکن این می‌دانسته و دیدار شیاطین سرخ و لیورپول را مثل یک هوادار دوآتشه تماشا کرده است.
هزاران نفر دیگر در خارج از ورزشگاه جمع شدند و سپس به داخل زمین نفوذ کردند، جایی که برخی از تیرک دروازه‌ها بالا رفتند و زمین مسابقه را به اشغال خود درآوردند.
یک گروه هواداری منچستریونایتد با انتشار نامه‌ی سرگشاده‌، به یک کمپانی آمریکایی که به دنبال خرید بخشی از سهام این باشگاه است، هشدار دادند.
هواداران منچستریونایتد از توییت ایلان ماسک درباره خرید این باشگاه، که بعدا ادعا شد شوخی بوده است، عصبانی هستند و می‌گویند باشگاه‌شان به وضعی افتاده که مایه تمسخر باشد!
گروهی از هواداران منچستریونایتد به دنبال بایکوت بازی خانگی بعدی این تیم مقابل لیورپول هستند و با کمپین اولدترافوردِ خالی سعی دارند همه هواداران را با خود همراه کنند.
در کنار مخالفت باشگاه بولونیا با انتقال مارکو آرناتوویچ به منچستریونایتد، یکی از دلایل انصراف باشگاه انگلیسی از این پرونده مخالفت شدید هواداران یونایتد بوده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ