طی سال‌های اخیر هیچ تیمی به اندازه سپاهان و هوادارانش برای کسب قهرمانی در انتظار نمانده‌اند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
دختر ۱۷ ساله شکایتش را علیه ناپدری‌اش مطرح کرد و گفت: ناپدری‌ام از ۹ تا ۱۶ سالگی مرا آزار داد و شکنجه کرد. ابتدا خیلی کوچک بودم و از او می‌ترسیدم. او همیشه در غیاب مادرم مرا به اتاق می‌برد و فیلم‌های مستهجن به من نشان می‌داد. او مرا شکنجه می‌کرد و آزار می‌داد.
عمر السوما، ستاره سوری، پس از هفت سال حضور در عربستان، چمدان‌های خود را بست و برای همیشه عربستان را ترک کرد تا به العربی قطر بپیوندد.
پل پوگبا معتقد است در هفت ماه گذشته مشکلاتی را به چشم دیده و پشت سر گذاشته که باعث شدند او 10 سال پیرتر شده و به بلوغ فکری بیشتری برسد.
دوستان می گویند خوبیت ندارد یک فیلمساز برای تبلیغ فیلم خودش پشت سر هم پست تبلیغی بگذارد. راستش را بخواهید ترجیح خودم این نیست. ولی چه کنم وقتی بعد از سی و اندی سال کار در سینما، امروز آخرین فیلمم در فقر تبلیغاتی و سئانس های نامرغوب سینماها و در آشفتگی و بی برنامه گی اکران بیش از هفت فیلم همزمان، روی پرده ها رفته است.
، سامانه موشکی تاکتیکی توچکا (طبقه بندی ناتو: SS-۲۱ Scarab A) در اواسط دهه ۱۹۷۰، حدود هفت سال پس از شروع توسعه، به میدان رفت.
وکیل پیشین کارگران هفت‌تپه به اتهام «اجتماع و تبانی برای اقدام علیه امنیت داخلی کشور» و «تبلیغ علیه نظام» به یک سال و نیم حبس محکوم شده‌است.
الویس مانو، مهاجم هلندی، رکورد عجیب و ناخوشایندی را در کارنامه‌اش به ثبت رسانده است.
اصفهان- معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار اصفهان گفت: تعداد روزهای ناسالم در کلانشهر اصفهان در هفت سال گذشته به سبب توسعه ناپایدار در این خطه ۲۳۸ درصد افزایش داشته است.
فدراسیون جهانی والیبال مقدار پاداش برای لیگ ملت‌های والیبال ۲۰۲۳ در نظر گرفته را هفت و نیم میلیون دلار عنوان کرده است که دو میلیون و ۳۰۰ هزار دلار جایزه برای هشت تیم برتر هر گروه جنسیتی این رقابت‌ها است.
فدراسیون جهانی والیبال هفت و نیم میلیون دلار پاداش برای لیگ ملت‌های والیبال ۲۰۲۳ در نظر گرفته است که دو میلیون و ۳۰۰ هزار دلار جایزه برای هشت تیم برتر هر گروه جنسیتی این رقابت‌ها است.
سفرا و نمایندگان ۱۲ کشور حوزه نوروز، عصر دوشنبه به وقت محلی بر سر سفره هفت سینی که نمایندگی ایران در مقر سازمان ملل متحد چیده بود، گرد هم آمدند تا این عید باستانی را جشن بگیرند.
با منازعه در روابط ایران و عربستان، پخش برنامه‌های ایران اینترنشنال از ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۶ مصادف با دوازدهمین انتخابات ریاست‌جمهوری ایران آغاز شد. حمایت مالی عربستان از این شبکه ماهواره‌ای، آن را به مرجعیت خبری برخی از ایرانیان تبدیل کرد و ماحصل سرمایه‌گذاری سعودی بر این شبکه، جریان‌سازی انکارناپذیر و خسارت بر ایران در جریان اعتراضات مهرماه ۱۴۰۱ بود.
ماجرای حمله به سفارت عربستان و تنش‌زدایی میان دو کشور بعد از هفت سال، در درون خود یک درس مهم را به ما می‌آموزد که آن‌هم عبارتست از: «ارتباط عمیق مسائل داخل کشور به سیاست خارجی.» طی دو هفته گذشته از یک سو سفر رافائل گروسی به تهران در روز‌های ۱۲ و ۱۳ اسفند و از سوی دیگر، اعلام رسمی تنش‌زدایی میان ایران و عربستان در ۱۹ اسفند، به وضوح اثبات کرد که چگونه وضعیت داخل کشور به سیاست خارجی پیوند خورده است
همسر سابق دنیله دروسی به بیش از هفت سال زندان محکوم شده است.
نمایندگان مردم در خانه‌ملت در نشست نظارتی امروز خود ضمن بررسی عملکرد دستگاه‌ها در اجرای قانون حمایت از خانواده، از پاسخ وزیر صمت درباره گرانی خودرو قانع نشدند، البته نماینده نجف آباد نیز از پاسخ وزیر دادگستری درباره اعاده اموال نامشروع به صورت مشروط قانع شد.
گروه حقوق بین‌المللی شرق با انتشار ویدئو‌هایی که به زبان‌های رسمی مسابقات جام جهانی ترجمه شده است، به شفاف‌سازی در خصوص برخی از مسائل حقوقی مرتبط با جام جهانی فوتبال قطر می‌پردازد.
مدیرکل دفتر تأمین مسکن و امور مهندسی ساختمان کمیته امداد از تکمیل ۱۰ هزار واحد مسکن مددجویی در هفت ماهه سال جاری خبر داد.
آنجا دیگر باید جوابگوی یک ملت باشید. اگر هم کسی نمی‌تواند مرد و مردانه بگوید نمی‌توانم. من نداشتم و گفتم من این فاکتورها را ندارم.
رئال مادرید به دنبال کسب سومین پیروزی در مرحله گروهی لیگ قهرمانان است.
یک فوتبالیست باشگاه چلسی در هفت سال گذشته برای آبی‌های لندن تنها 23 بازی انجام داده است. او امسال برای هفتمین بار به تیمی دیگر قرض داده شد.
وزارت خارجه امارات متحده عربی از بازگشت سفیر این کشور به ایران طی روز‌های آینده خبر داد.
پرتابگر دوپینگی وزنه ایران، هفت سال محروم شد
رئیس جمهور روسیه روز پنجشنبه گفت که سیاست‌های اقتصادی کنترل نشده غرب دلیل بر هم خوردن تعادل بازار مواد غذایی است.
ندری با اشاره به اینکه حذف ارز ۴۲۰۰ تومانی شوک اول را به اقتصاد کشور در سالجاری وارد کرد، بیان داشت: با این اقدام شاهد افزیش قیمت‌ها در بازار‌های مختلف بودیم که به تبع آن تورم نیز افزایش یافت، طبیعتا این وضعیت به منفی شدن بیشتر نرخ بهره در اقتصاد کمک که بعد از آن نیز رالی هجوم برای تبدیل ریال به کالا‌های سرمایه آغاز شد که این موضوع سرعت گردش پول در اقتصاد را افزایش داد که این موضوع به افزایش بیشتر تورم دامن زد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ