اسامی ۳۵ بازیکن دعوت شده به اردوی تیم فوتبال امید ایران اعلام شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سرمربی تیم ملی والیبال ایران 17 بازیکن را به تمرینات تیم ملی ب برای بازی‌های آسیایی هانگژو و مسابقات انتخابی المپیک دعوت کرد.
بنجامین مندی، بازیکن سابق منچسترسیتی و تیم ملی فوتبال فرانسه، روز جمعه ۲۳ تیرماه، از تمام جرایم جنسی تبرئه شد و به یک دعوی سه ساله پایان داد. او در پاسخی کوتاه به پرسش‌های خبرنگاران پرشماری که بیرون دادگاه منتظر او بودند گفت: «الحمدالله». هیئت منصفه دادگاهی در شهر چستر کشور انگلیس، بنجامین مندی را پس از یک محاکمه سه هفته‌ای که حدود سه ساعت و ۱۵ دقیقه طول کشید، در مورد اتهام‌های تجاوز جنسی و تلاش به تجاوز به عنف، بی‌گناه شناخت. وکیل مندی به مطبوعات به خبرنگاران گفت: این دومین باری است که آقای مندی با حضور هیئت منصفه محاکمه و بی گناه شناخته می‌شود. او خوشحال است که هر دو هیئت منصفه به رأی صحیح رسیده‌اند.
امیر قلعه‌نویی تصمیم به دعوت از مدافع پرسپولیس و دو سرخابی سابق برای خط دفاعی گرفت.
رضا عنایتی سرمربی تیم فوتبال امید ایران از سه بازیکن استقلال برای حضور در اردوی تیم امید دعوت کرد.
آگهی برگزاری مجمع باشگاه پرسپولیس امروز در روزنامه اطلاعات منتشر شد.
کارشناس فوتبال با بیان اینکه انتخاب بازیکنان توسط هر مربی، انتقاداتی را به دنبال دارد گفت: هر مربی بر اساس تفکرات و سلایقش بازیکن دعوت می کند.
در اتفاقی کم سابقه، سه بازیکن از تیم اتحاد کلباء به اردوی تیم المپیک امارات دعوت شدند.
در اتفاقی بی سابقه، سه بازیکن تیم اتحاد کلباء به اردوی تیم ملی امارات دعوت شده اند.
دومین اردوی گزینشی تیم ملی زیر ۱۶ سال پسر ایران در تهران برگزار می‌شود و استعدادهای سه استان سمنان، قم و تهران دعوت شدند.
سه داور ایرانی با دعوت فدراسیون جهانی تیراندازی با کمان به منظور قضاوت در مرحله سوم کاپ آسیا راهی دوبی می‌شوند.
با تصمیم صمد مرفاوی، سرمربی تیم جوانان سه بازیکن جدید به اردوی این تیم اضافه شدند.
تصاویری از آنتونی، ریچارلیسون و برونو گیمارش، سه ستاره برزیلی شاغل در لیگ برتر انگلیس، بعد از شنیدن حضور نام‌شان در فهرست سلسائو منتشر شده که شادی فوق‌العاده آنها را نشان می‌دهد.
جواد نکونام، ابراهیم قاسمپور و حمید درخشان از سوی فدراسیون فوتبال قطر برای حضور در این تورنمنت دعوت شده‌اند.
لیست بازیکنان داخلی دعوت شده به اردوی هفتگی تیم ملی ایران نشان از خاموش شدن کورسوهای امید برای چند ستاره مطرح فوتبال کشور دارد. ضمن این که تیر سه بازیکن استقلال و پرسپولیس به سنگ خورد.
انتظار می‌رفت جیدن سانچو و مارکوس رشفورد، ۲ بازیکن فاز تهاجمی یونایتد به واسطه بازی‌های بسیار خوبی که در این هفته‌ها از خود نشان داده‌اند در جمع مهره‌های دعوت شده قرار بگیرند، اما اینطور نشد
مینا داوودی ملی‌‌پوش سابق فوتبال زنان که در فصل نقل و انتقالاتی به سپاهان پیوسته، در گفت و گو با ورزش سه، نسبت به عدم دعوتش به تیم ملی اعتراض می‌کند.
قزوین – سه تکواندوکار قزوینی با دعوت سرمربی تیم ملی به به اردوی آماده سازی این تیم دعوت شدند.
قزوین – سه تکواندوکار قزوینی با دعوت سرمربی تیم ملی به به اردوی آماده سازی این تیم دعوت شدند.
فدراسیون فوتبال برای طراحی این پوستر از تصویر سه بازیکن استفاده کرده است. رامین رضاییان در کنار کریم انصاری فرد و سید مجید حسینی.
وحدت حنانوف، احسان پنشنبه و شرالدین بوبوئف به تیم ملی تاجیکستان دعوت شدند.
سه کاپیتان تیم فولاد به همراه وریا غفوری و اشکان دژاگه از هواداران فولاد برای حضور در ورزشگاه دعوت کردند.
سرمربی تیم ملی برای اردوی اتریش از سه بازیکن فولاد خوزستان دعوت کرده است و آنها با حضور در سفارت کارهای خروجی خود را دنبال کرده‌اند.
با دعوت فدراسیون جهانی ورزش های بیلیاردی، سه داور کشورمان در رقابت های اسنوکر رده های پایه قهرمانی جهان قضاوت خواهند داشت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ