آگهی برگزاری مجمع باشگاه پرسپولیس امروز در روزنامه اطلاعات منتشر شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مجمع سالیانه فدراسیون تکواندو به ریاست معاون ورزش قهرمانی وزارت ورزش و جوانان برگزار شد.
اتحادیه فوتبال اروپا پیش از استعفای ژوزه مورینیو از مجمع فوتبال این اتحادیه تصمیم به اخراج او گرفته بود.
آقای «قربانقلی بردی محمد اف»، رئیس شورای مصلحت خلق ترکمنستان که به دعوت رسمی آیت الله آملی لاریجانی به همراه هیئتی بلندپایه به ایران سفرکرده است با رئیس وتنی چند ازاعضای مجمع تشخیص مصلحت نظام دیدار و گفتگو کرد.
مجمع نمایندگان طلاب حوزه علمیه قم، بر اساس تکلیف تبیین‌گری از مجلس شورای اسلامی خواستار است بار دیگر با دعوت از فرهیختگان حوزه و دانشگاه با تجدیدنظر جدی در این لایحه، تجربه شیرین تصویب قانون تمدنی امر به معروف و نهی از منکر را تکرار کنند و نام این مجلس را برای همیشه در تاریخ این کشور و قلب این ملت عظیم ماندگار نمایند.
تاریخ جدید برگزاری مجمع عمومی استقلال برای انتخاب هیئت مدیره اعلام شد.
جلسه مجمع عمومی باشگاه استقلال روز 5 اردیبهشت ماه در وزارت ورزش و جوانان برگزار می‌شود.
رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام در پیامی مردم را به حضور در راهپیمایی روز قدس دعوت کرد.
مجید انصاری گفت: واقعا نمی‌فهمم چرا FATF همان روز‌های اول که به مجمع آمد، تصویب نشد! آن‌قدر این موضوع و احتیاج کشور برای پیوستن به سیستم بانک جهانی آشکار است که اساسا نیازی به تحلیل ندارد.
دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی در گفتگو با المیادین ضمن استقبال از پیشنهاد شیخ «احمد الطیب» برای گفتگوی اسلامی- اسلامی از او خواست تا برای تحقق این هدف به ایران سفر کند.
عضو مجمع محققین و مدرسین حوزه علمیه قم گفت: باید گفتگو‌هایی بین معترضان و حاکمیت اتفاق بیافتد. یعنی صدا و سیما در شبکه‌های خود افرادی را که در کف خیابان حضور دارند دعوت کند تا حرف‌هایشان را بزنند و در مقابل افراد حاکمیت با آنان گفتگو کنند. این موارد می‌تواند تا حدوی وضعیت خشونت را به طور طبیعی کاهش دهد.
۴ خبر مهم برای ۴ نماد پالایشی در سامانه کدال منتشر گردید که می‌تواند برای سهامداران این نماد‌ها قابل اهمیت باشد. این اخبار از جمله زمان پرداخت سود سهام ؛ آگهی دعوت به مجمع عمومی، حضور در مزایده و .. می باشد، که در این مطلب به تشریح آن ها می پردازیم.
آیا اتهام علی دایی در مجموع پرسیدن یک سؤال و دعوت به حل مشکلات مردم و توصیه به اصلاح خودی است؟ فرض بر اینکه علی دایی اعتراضی به اتفاقات اخیر داشته و گلایه‌ای هم مطرح کرده؛ اینجاست که باید این موضوع مطرح شود که اگر علی دایی، بین‌المللی‌ترین بازیکن تاریخ فوتبال ایران، حق چند پرسش ساده و بیان اعتراضش را نداشته باشد، پس چه کسی محق است تا از مسئولان بخواهد مشکل مردم را حل کنند؟
سخنگوی فراکسیون انقلاب اسلامی مجلس گفت: مجمع عمومی فراکسیون اکثریت مجلس سه‌شنبه با دعوت از مقامات امنیتی اتفاقات اخیر کشور را بررسی می‌کند.
شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در بیانیه ‌ای ضمن قدردانی از خویشتنداری ملت شریف ایران در شناخت به موقع توطئه اخیر دشمنان، از مردم انقلابی و متدین ایران اسلامی، دعوت کرد در اجتماع امروز امت محمد (صل الله علیه وآله وسلم)، که با حضور هیئات مذهبی، مجامع قرآنی و قشرهای مختلف مردم برگزار خواهد شد شرکت کنند.
یک عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی با اشاره به دعوت رئیس جمهوری اسلامی ایران از دنیا به روی آوردن به چند جانبه گرایی و ایجاد نظام عادلانه بین‌المللی در جریان مجمع عمومی سازمان ملل متحد گفت: چندجانبه‌گرایی شاید اشاره به همین باشد که در واقع امروز تنها یک قدرت واحد نظیر آمریکا در دنیا وجود ندارد، بلکه قدرت‌های متعددی در جهان هستند که این‌ها می‌توانند همدیگر را پشتیبانی کنند و با یکدیگر در تعامل باشند؛ بنابراین چندجانبه‌گرایی در جهت نفی قدرت واحد است.
شرکت بیمه سینا از برپایی مجمع عمومی عادی بطور فوق العاده برای سال مالی منتهی به ۲۹ اسفند ۱۴۰۰ خبر داد.
حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی، رئیس‌جمهور صبح امروز دوشنبه پیش از عزیمت به نیویورک گفت: این سفر به دعوت دبیرکل سازمان ملل متحد و برای شرکت در هفتاد و هفتمین نشست مجمع عمومی برگزار می‌شود.
شرکت بیمه سینا از برپایی مجمع عمومی عادی بطور فوق العاده برای سال مالی منتهی به ۲۹ اسفند ۱۴۰۰ خبر داد.
حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی، رئیس‌جمهور صبح امروز دوشنبه پیش از عزیمت به نیویورک گفت: این سفر به دعوت دبیرکل سازمان ملل متحد و برای شرکت در هفتاد و هفتمین نشست مجمع عمومی برگزار می‌شود.
نماینده شورای المپیک آسیا با تاکید بر اینکه مجمع کمیته ملی المپیک دموکراتیک برگزار سد از رئیس منتخب برای حضور در نشست آتی این‌ شورا دعوت کرد.
جنگ تاج و ماجدی پشت دو خاکریز مجمع / دعوا سر چقدر پول و قدرت است؟
مدیرکل حفاظت از حقوق مصرف‌کننده رگولاتوری گفت: در صورتیکه مشترکان تلفن، صورتحساب یا هزینه‌های دوره‌ای خط خود را در سر رسید و یا مهلت تعیین شده پرداخت نکنند، خط آنها تخلیه می‌شود.
دبیرکل فدراسیون به جای دعوت از دو باشگاه پیکان و نصر فردیس کرج به عنوان دو تیم برتر لیگ فصل اخیر فوتسال بانوان، نام سایپا و پالایش نفت دو تیم برتر پارسال را به مجمع دعوت کرده!
تمام دوستان و فعالانی که در عرصه مراکز فنی، تجهیزات و پشتیبانی تولید در سینما و تلویزیون و عرصه‌های مختلف رسانه‌ای فعال هستند و مجوز وزارت فرهنگ را دریافت کرده‌اند، می‌توانند عضو این اتحادیه شوند. ما اکنون حدود ۵۰ تا ۶۰ مرکز پشتیبانی تولید داریم که مجوز دارند و در این عرصه فعالیت می‌کنند و قطعا پذیرای تمام این مراکز خواهیم بود. ما در ابتدای فعالیت این اتحادیه مراکز دارای مجوز را به طور رسمی دعوت می‌کنیم تا به عضویت اتحادیه درآیند و بعد به منظور حل دغدغه‌های مشترک صنفی مجمع عمومی برگزار می‌کنیم.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ