مینا داوودی ملی‌‌پوش سابق فوتبال زنان که در فصل نقل و انتقالاتی به سپاهان پیوسته، در گفت و گو با ورزش سه، نسبت به عدم دعوتش به تیم ملی اعتراض می‌کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
جیانی اینفانتینو می‌گوید توسعه فوتبال زنان اولویت اول او و همه دست اندرکاران فیفا است.
درحالی که تنها دو ماه تا آغاز فصل شانزدهم فوتبال زنان باقی‌مانده است، وضعیت کادرفنی تیم زنان سپاهان هنوز نامشخص است.
باشگاه سپاهان اولین باشگاه ایرانی است که توانسته در هر دو بخش مردان و زنان مجوز حرفه ای بگیرد.
پس از اینکه بیش از نیمی از بازیکنان تیم ملی فوتبال زنان آمریکا از خواندن سرود ملی این کشور قبل از بازی گروهی جام جهانی مقابل هلند خودداری کردند، بسیاری از کاربران در شبکه‌های اجتماعی این کار را شرم‌آور توصیف کردند. این اعتراض خاموش توسط کاربران بی احترامی خوانده شده و همچنین انتقادات شدیدی را به دنبال داشت و برخی اعضای تیم زنان ایالات متحده را متهم کردند که در صحنه جهانی به اندازه کافی میهن پرست نیستند. مسابقات جام جهانی زنان در استرالیا و نیوزیلند در حال برگزاری است و دیدار دو تیم فینالیست دور قبل یعنی آمریکا و هلند به تساوی ۱-۱ به پایان رسید.
جانی اینفانتینو، رئیس فدارسیون جهانی فوتبال، در آستانه شروع جام جهانی زنان ترجیح داد در مورد اعتراض برخی تیم ها به پاداش ها سکوت کند.
رییس فدراسیون فوتبال در جمع داوران لیگ برتری حرف‌های جالبی را بر زبان آورد و نکاتی را برای بهبود داوری‌ها ارائه کرد.
مگان راپینو، ستاره تیم ملی زنان آمریکا، از فوتبال باشگاهی خداحافظی کرد‌.
اعضای تیم ملی فوتبال زنان انگلیس خواستار دریافت مبلغ اضافی برای حضور در جام جهانی هستند.
گروهی از پزشکان و متخصصان به این نتیجه رسیدند که کفش‌های ورزشی برای مردان طراحی می‌شود و این مسئله باعث افزایش آسیب‌دیدگی‌ها زنان از ناحیه رباط صلیبی شده است.
تیم فوتبال زنان پرسپولیس تشکیل می‌شود
داشتن مجوز حرفه ای کنفدراسیون فوتبال آسیا برای شرکت در مسابقات لیگ قهرمانان آسیا الزامی است
مهینی: اردن را آنالیز کردیم و آماده صعود به دور بعدی مسابقات هستیم.
تیم فوتبال زنان روسیه در ماه تیر ممکن است با تیم ایران یک دیدار دوستانه برگزار کند.
بازی دوستانه فوتبال زنان ایران و روسیه
تیم ملی فوتبال زنان ایران پس از صعود به مرحله دوم انتخابی المپیک وارد تهران شد.
صعود زنان فوتبال ایران به دور نهایی انتخابی المپیک
تیم ملی فوتبال بانوان ایران با کسب نتیجه تساوی برابر میانمار مجوز حضور در مرحله دوم انتخابی المپیک ۲۰۲۴ پاریس در قاره آسیا را کسب کرد.
ملی‌پوشان فوتبال زنان ایران در تلاش هستند تا بتوانند حضوری موفق را در مرحله اول انتخابی المپیک 2024 پاریس تجربه کنند.
دستیار کارلوس کی‌روش در تیم ملی فوتبال ایران اعتراف کرد زمانی که با ایران در جام جهانی قطر حضور داشتند، پیشنهاد تیم ملی قطر رسیده و مذاکرات ابتدایی در همان زمان انجام شده است!
دستیار کارلوس کی‌روش در تیم ملی فوتبال ایران اعتراف کرد زمانی که با ایران در جام جهانی قطر حضور داشتند، پیشنهاد تیم ملی قطر رسیده و مذاکرات ابتدایی در همان زمان انجام شده است!
بازیکنان و کادرفنی خاتون بم در جشن قهرمانی تیم‌شان عکس‌هایی به یادگار با جام قهرمانی انداختند.
باشگاه پیکان در فصل جاری لیگ برتر فوتبال بانوان تیم‌داری می‌کند.
هر سه پرونده‌ای که من دارم مربوط به فوتبال است، هر سه منع تعقیب خورده است، بازرسی کل کشور اعتراض کرده است و دوباره رسیدگی می‌شود... یکی از بهترین اتفاقات فوتبال ما زمان کی روش رخ داده است.
تیم فوتبال پرسپولیس در هفته چهارم لیگ برتر فوتبال از ساعت ۱۸:۳۰ دقیقه میزبان صنعت نفت آبادان بود و برای اولین بانوان هوادار سرخپوشان برای حمایت از تیمشان در لیگ برتر وارد ورزشگاه آزادی شدند. پیش از این بانوان هوادار پرسپولیس در دیدار فینال لیگ قهرمانان آسیا مقابل کاشیما مجوز ورود به ورزشگاه آزادی را پیدا کرده بودند. حدود ۵۰۰ نفر از بانوان پرسپولیسی که بلیت دیدار پرسپولیس - صنعت نفت آبادان را داشتند، به ورزشگاه آزادی آمدند و در جایگاه‌های خود مستقر شدند. با این حال بانوان زیادی پشت در‌های ورزشگاه مانده بودند که بلیت نداشتند و به جایگاه‌های محدود اختصاص‌یافته به خانم‌ها اعتراض کردند. پس از این اتفاق، در‌های قسمت بانوان به روی آن‌ها باز شد تا تماشاگرانی که بلیت هم ندارند، وارد ورزشگاه آزادی شوند. دیدار تیم‌های فوتبال پرسپولیس تهران و صنعت نفت آبادان در هفته جهارم لیگ برتر باشگاه‌های کشور در ورزشگاه آزادی تهران با نتیجه دو بر صفر به سود تیم فوتبال پرسپولیس تهران به پایان رسید.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ