سخنگوی وزارت خارجه در نشست خبری گفت: دولت ترکیه بهتر است دیدگاه خود را در خصوص تحولات در سوریه اصلاح و در جهت بازگشت صلح و ثبات و آرامش به سوریه نقش ارزنده و موثر خود را ایفا کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ارومیه - سفیر چین در ایران با اشاره به اینکه در بهترین زمان همکاری بین ۲‌ کشور قرار داریم، گفت: امیدواریم با راهبری روسای جمهور ۲ کشور، روابط بین‌ کشورها بسیار بیشتر از گذشته ارتقا یابد.
قائم‌مقام میراث‌فرهنگی گفت: امیدواریم شاهد افتتاح رسمی دو موزه«امیرکبیر» و «مشروطه» باشیم، چرا که مجموعه کاخ گلستان با امیرکبیر و مشروطه معنا و مفهوم کامل خود را باز می‌یابد.
رئیس فراکسیون محیط زیست مجلس شورای اسلامی گفت: توافقات اولیه تأسیس آژانس منطقه‌ای پارلمانی مقابله با تغییر اقلیم و گردوغبار انجام شده و امیدواریم به زودی شاهد شکل‌گیری این آژانس باشیم.
وزیرارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: امیدواریم تا هفته دولت، شاهد پوشش صد درصدی فیبر نوری منازل و کسب‌وکارها در همه شهرهای استان گلستان و ارائه سرویس در شهرستان گرگان باشیم.
سخنگوی اقتصادی دولت از رشد نقدینگی ۲.۱ درصدی در دو ماه گذشته خبر داد و گفت: امیدواریم هفته‌های آینده شاهد آزادسازی منابع ایران در کشورهای مثل کره جنوبی و مانند آن باشیم.
محسنی اژه‌ای رئیس قوه قضائیه گفت: ۸۰ درصد پرونده حقوقی متروپل هم پیش رفته است. اسیب شناسی و کارشناسی قوه قضائیه در مورد متروپل در اختیار دستگاه‌های مربوطه قرار گرفت امیدواریم آنان نیز این مقوله را مطمح‌نظر قرار دهند تا در آینده شاهد وقوع این قبیل حوادث ناگوار و تلخ نباشیم. در قضیه رسیدگی به حادثه متروپل، قوه قضاییه مسئله‌محوری را در دستور کار قرار داد و رسیدگی به این حادثه از مصادیق رویکرد مسئله‌محورانه دستگاه قضایی است.
خطیب با توجه به دستگیری تیم تروریستی اخیر مرتبط با اسرائیل که از مرز‌های غربی به کشور وارد شده بود، گفت: با همکاری دولت جدید عراق و تضمین‌های داده‌شده، امیدواریم شاهد امنیت در مرز‌های غربی و عدم‌تکرار آن باشیم و مسئولیت اقلیم عراق را یادآوری و تأکید می‌کنیم.
معاون رئیس‌جمهور در امور زنان و خانواده با اشاره به ضرورت تقویت روحیه ایثار و ترویج سبک زندگی اسلامی گفت: امیدواریم شاهد افزایش حضور بانوان در مسائل کلان کشور باشیم.
سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: مسیر گفتگو و مذاکرات فنی بین ایران و آژانس ادامه دارد و امیدواریم که آژانس به مسیر فنی متعهد باشد و ما شاهد باشیم که آژانس حداکثر تلاشش را انجام دهد که از تاثیرات سیاسی و فشار‌های سیاسی به دور بماند.
معاون وزیر نفت در امور مهندسی، پژوهش و فناوری  گفت: امیدواریم این موضوع به‌عنوان رقیبی بسیار جدی برای درآمدهای حاصل از صادرات نفت مطرح شود و نتایج آن را در پایان این دولت شاهد باشیم.
فرمانده پلیس راهور فراجا در رزمایش نوروزی ١٤٠٢ از آماده باش ۸۷ هزار نیروی این نهاد در ایام نوروز و راههای کشور خبر داد و گفت: امیدواریم امسال با کاهش ١٠ کیلومتری سرعت در تمامی محورهای مواصلاتی و جاده ای شاهد کاهش تصادفات باشیم.
اوجی گفت: امیدواریم تا پایان پاییز ۱۴۰۲ شاهد افتتاح و بهره برداری از پروژه خط انتقال ۱۶ اینچ تربت جام باشیم که مردم این مرز و بوم بدون قطعی گاز فصل سرد سال را پشت سر بگذارند.
رئیس شورای عالی استان‌ها گفت: علی‌رغم نگاه مثبت دولت به شوراها، شاهد کاهش ۱۵ درصدی بودجه این شورا بوده‌ایم که با تعاملاتی که با مجلس شورای اسلامی داریم، امیدواریم این نقیصه رفع شود.
رئیس کمیته ویژه پیگیری حقوقی و بین‌المللی پرونده ترور شهید سلیمانی گفت: کیفرخواست پیگیری این پرونده به مراحل نهایی رسیده و امیدواریم به زودی شاهد صدور کیفرخواست برای متهمان پرونده باشیم.
ما تمام تلاش‌مان را می‌کنیم و تمام امکانات‌مان را بسیج کرده‌ایم. ما هم مثل شما؛ امیدواریم که با شرایطی مواجه نشویم که دوباره شاهد قطعی گاز باشیم. دعا کنید.
رئیس شورای شهر تهران با اشاره به پیش‌بینی برنامه‌هایی برای شناسایی ساختمان‌های خطرناک توسط آتش نشانی گفت: امیدواریم دیگر شاهد حوادثی همچون پلاسکو در شهر نباشیم.
ابوترابی فرد گفت: امیدواریم مجلس و دولت منابع لازم را برای افزایش پوشش بیمه‌ای روستاییان و عشایر اختصاص دهند تا شاهد رشد صندوق روستاییان باشیم.
انسیه خزعلی در مورد رشد بی‌رویه طلاق و کاهش ازدواج در کشور گفت: هنوز آمار دقیقی از میزان طلاق و ازدواج در سال‌جاری نداریم اما امیدواریم با در نظر گرفتن حمایت‌های مادی و معنوی شاهد رشد ازدواج و کاهش طلاق در کشور باشیم؛ البته برنامه‌ای به عنوان مشاوره رایگان برای تغییر آمار طلاق ارائه شده است.
وزیر امور خارجه کشورمان در تماس تلفنی با فواد حسین، ضمن تبریک آغاز به کار دولت جدید عراق، ابراز امیدواری کرد که در مرحله جدید شاهد گسترش بیش از پیش همکاری مشترک دو کشور باشیم.
معاون امور بین‌الملل و بازرگانی وزیر نفت گفت: طرف روس در حال تدوین طرح جامع توسعه برای ۶ میدان نفتی و ۲ میدان بزرگ گازی کشور است و امیدواریم تا پایان سال شاهد امضای قرارداد باشیم.
ابوترابی فرد گفت: امیدواریم مجلس و دولت منابع لازم را برای افزایش پوشش بیمه‌ای روستاییان و عشایر اختصاص دهند تا شاهد رشد صندوق روستاییان باشیم.
اراک - سفیر ساحل عاج در ایران گفت: در حال حاضر شرکت‌هایی از ساوه در این کشور مستقر هستند و امیدواریم بزودی شاهد فعالیت شرکت‌های صنعتی و اقتصادی اراک در ساحل عاج باشیم.
شیراوژن به وضعیت شهرهای کشور اشاره کرد وگفت: نقشه کشور بیشتر به رنگ قرمز و نارنجی درآمده است؛ اگرچه بر تعداد مبتلایان به کرونا هفته به هفته افزوده می‌شود ولی امیدواریم درقله موج بوده و با رعایت کردن مردم به زودی شاهد شیب نزولی موج هفتم باشیم.
سخنگوی شورای نگهبان تصریح کرد: شورای نگهبان بر اساس وظیفه خودش، این مصوبه را با شرع مقدس و قانون اساسی تطبیق می‌دهد. امیدواریم اشکالات و ابهامات کمک کند تا شاهد تصویب و اجرای یک قانون قوی باشیم.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ