شیراوژن به وضعیت شهرهای کشور اشاره کرد وگفت: نقشه کشور بیشتر به رنگ قرمز و نارنجی درآمده است؛ اگرچه بر تعداد مبتلایان به کرونا هفته به هفته افزوده می‌شود ولی امیدواریم درقله موج بوده و با رعایت کردن مردم به زودی شاهد شیب نزولی موج هفتم باشیم.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
اصفهان- شاخص کیفی هوای کلانشهر اصفهان امروز ۲۸ مرداد در ۱۱ منطقه قرمز و نارنجی است.
اصفهان- شاخص کیفی هوای کلانشهر اصفهان امروز ۲۸ مرداد در ۱۱ منطقه قرمز و نارنجی است.
نامی ضمن اعلام آماده باش به ستادهای پیشگیری، فرماندهی و پاسخ به بحران استان‌های تحت‌تأثیر هشدار قرمز و نارنجی هواشناسی گفت: با توجه به هشدارهای صادر شده و ضروری است کلیه مدیران بحران، فرمانداران، بخشداران و دهیاران مناطق تحت‌تأثیر هشدار قرمز و نارنجی هواشناسی بازدید میدانی داشته باشند تا از هرگونه خسارت احتمالی به مردم جلوگیری شود.
رئیس سازمان مدیریت بحران کشور از به صدور هشدار سطح قرمز و نارنجی سازمان هواشناسی برای ۲۲ استان کشور خبر داد.
این ماهی در کشور ما کمتر شناخته شده است، ولی ماهی‌خور‌ها آن را خوب می‌شناسند. گوشت این ماهی قرمز متمایل به نارنجی است که بعد از پخت هم به همین رنگ می‌ماند. اگربا این ماهی دریخچال فروشگاه‌های بزرگی مثل شهروند مواجه شدید آن را بخرید و به روش اهالی جمهوری چک بپزید.
اصفهان- شاخص کیفی هوای اصفهان امروز بیست و چهارم اسفندماه براساس داده‌های ۱۴ ایستگاه پایش فعال با میانگین ۱۲۸ در وضعیت ناسالم برای گروه‌های حساس ثبت شد.‌
اکنون چهار شهر در وضعیت قرمز، ۲۳ شهر در وضعیت نارنجی، ۱۸۶ شهر در وضعیت زرد و ۲۳۵ شهر در وضعیت آبی قرار دارند.
بر اساس اعلام وزارت بهداشت، بر اساس آخرین به روز رسانی‌ها، تعداد شهر‌های با وضعیت قرمز از صفر به یک و تعداد شهر‌های با وضعیت نارنجی از شش به ۱۳ شهر رسیده است.
اصفهان- شاخص کیفی هوای اصفهان امروز هجدهم بهمن ماه براساس داده‌های ۱۶ ایستگاه پایش فعال با میانگین ۹۲ در وضعیت زرد و قابل قبول ثبت شد.‌
اصفهان- شاخص کیفی هوای اصفهان امروز بیست و هشتم دی‌ماه براساس داده‌های ۱۵ ایستگاه پایش فعال با میانگین ۱۴۶ در وضعیت نارنجی و ناسالم برای گروه‌های حساس ثبت شد.‌
اصفهان- شاخص کیفی هوای اصفهان امروز دوازدهم دی‌ماه براساس داده‌های ۱۴ ایستگاه پایش فعال با میانگین ۱۴۶ در وضعیت نارنجی و ناسالم برای گروه‌های حساس ثبت شد.‌
با تامل در تغییرات نقشه رنگ‌بندی کشورمان در هفته‌های گذشته، می‌توان دریافت که برای هفتمین هفته پیاپی، رنگ قرمز (معادل وضعیت «بسیار پرخطر») در نقشه دیده نمی‌شود، هرچند گستره رنگ نارنجی کمی وسعت یافته که امیدواریم شدت نگیرد و به بازگشت رنگ قرمز منجر نشود.
اصفهان- شاخص کیفی هوای اصفهان امروز هشتم آذرماه براساس داده‌های ۱۲ ایستگاه پایش فعال با میانگین ۱۰۵ وضعیت ناسالم برای گروه‌های حساس را نشان می‌دهد.
اصفهان- شاخص کیفی هوای اصفهان امروز پنجم آذرماه براساس داده‌های ۱۳ ایستگاه پایش فعال با میانگین ۱۲۶ نارنجی وضعیت ناسالم برای گروه‌های حساس را نشان می‌دهد.
اصفهان- شاخص کیفی هوای اصفهان امروز یکم آذرماه براساس داده‌های ۱۲ ایستگاه پایش فعال با میانگین ۱۱۵ وضعیت ناسالم برای گروه‌های حساس را نشان می‌دهد.
مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت اعلام کرد: بر اساس آخرین به روز رسانی ها، تعداد شهر‌های با وضعیت قرمز همانند هفته گذشته ۰ بوده و تعداد شهر‌های با وضعیت نارنجی نیز از ۷ به ۴ شهر کاهش یافت.
اصفهان- شاخص کیفی هوای اصفهان امروز بیست و ششم آبان ماه با میانگین ۱۱۱ در وضعیت ناسالم برای گروه‌های حساس است.
اصفهان- شاخص کیفی هوای اصفهان امروز بیست و چهارم آبان ماه در ۱۰ ایستگاه سنجش در وضعیت ناسالم است.
کاهش تعداد شهرهای با وضعیت قرمز و نارنجی
بر اساس آخرین به روز رسانی ها، تعداد شهر‌های با وضعیت قرمز از ۰ به ۴ و تعداد شهر‌های با وضعیت نارنجی نیز از ۱۹ به ۲۶ شهر افزایش یافت.
در مجموع در حال حاضر هیچ شهری در وضعیت قرمز نیست و ۳۵ شهر در وضعیت نارنجی کرونا قرار دارند. همچنین ۳۴۲ شهر در وضعیت زرد و ۷۱ شهر نیز در وضعیت آبی قرار گرفته‌اند.
با کاهش تعداد بیماران بستری مبتلا به کرونا در کشور، تعداد شهر‌های قرمز نیز کاهش یافت و به ۷۸ شهر رسید.
شیراوژن به وضعیت شهر‌های کشور اشاره کرد و گفت: نقشه کشور بیشتر به رنگ قرمز و نارنجی درآمده است؛ اگرچه بر تعداد مبتلایان به کرونا هفته به هفته افزوده می‌شود، ولی امیدواریم درقله موج بوده و با رعایت کردن مردم به زودی شاهد شیب نزولی موج هفتم باشیم.
نقشه رنگ بندی که مدت‌های مدید تنها با دو رنگ زرد و آبی رنگ آمیزی می‌شد، حالا چند هفته است، تغییرات اساسی به خود دیده و به سرعت بر میزان رنگ‌های قرمز و نارنجی آن افزوده می‌شود تا جایی که می‌بینیم در نقشه اخیر، شمار شهر‌های قرمز آن با رشد بیش از دو برابری از ۵۷ به ۱۲۰ شهرستان افزایش یافته است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ