بدون در‌نظر‌گرفتن کم‌لطفی مسئولان صداوسیما به حضور تماشاگران زن در این بازی که خیلی مختصر به قاب تصویر درآمدند، شیوه فیلم‌برداری این مسابقه هم دوباره جنجالی شد. بازی با مس کرمان که دومین دیدار خانگی استقلال در این فصل محسوب می‌شد، دومین دیدار این تیم پرهوادار بود که با انتخاب زاویه عجیب دوربین توسط کارگردان تلویزیون به نمایش گذاشته شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ژنرال ذخیره ارتش رژیم صهیونیستی اذعان کرد که در جنگ پیش‌رو نیروی هوایی ارتش رژیم صهیونیستی به یک هدف راهبردی برای مقاومت مبدل خواهد شد.
استقلال در هفته سوم رقابت‌های لیگ برتر به مصاف سپاهان می‌رود.
تیم ملی بسکتبال زنان ایران امروز در مرحله فینال رقابت‌های کاپ آسیا در سطح B باید به مصاف اندونزی برود تا در صورت برتری در این بازی، جواز حضور در سطح A آسیا را به دست بیاورد
از امروز رقابت‌های حساس و هیجان انگیز قهرمانی آسیا در ارومیه آغاز خواهد شد.
فردا قرار است تیبو کورتوا و ادر میلیتائو زیر تیغ جراحی بروند و اینکه عمل چطور پیش خواهد رفت، در روند ریکاوریشان تعیین کننده خواهد بود.
پرسپولیس در هفته دوم رقابت‌های لیگ برتر به مصاف تراکتور می‌رود.
تیم‌های لیگ یکی امروز حریفان خود در ۳۴ هفته این مسابقات را خواهند شناخت.
آردا گولر، ستاره تازه وارد رئال مادرید، به دلیل پارگی مینیسک تحت عمل جراحی قرار می‌گیرد.
شاخص کل بورس برای اینکه بتواند روند صعودی را حفظ کند نیاز به حجم و ارزش معاملات بالا دارد.
منچستریونایتد در یک بازی دوستانه در اولدترافورد موفق شد لانس فرانسه را 3-1 شکست بدهد.
فدراسیون بین‌المللی شطرنج با انتشار عکسی، به روز سخت جام جهانی ۲۰۲۳ باکو که با پیروزی بزرگ ملی‌پوش ایران در نبردی ۶ ساعته برابر استاد بزرگ روسیه همراه بود، اشاره کرده است.
بعد از رحلت بنیانگذار جمهوری اسلامی و بازنگری و اصلاح قانون اساسی در مرداد ۱۳۶۸، دو یار همراهِ امام خمینی یکی از مشهد و دیگری از رفسنجان که از دهه ۱۳۴۰ صحنه مبارزات مردم را در اقصی نقاط کشور اداره کردند، سکاندار نظام شدند. آیت‌الله سید علی خامنه‌ای با رای غیر مستقیم مردم توسط مجلس خبرگان رهبری، در کسوت دومین رهبر انقلاب اسلامی قرار گرفت و آیت‌الله اکبر هاشمی رفنسجانی با رای مستقیم مردم، پنجمین رییس‌جمهور ایران شد.
خرید، فروش و همراه داشتن مواد محترقه و آتش‌بازی در جشن‌های روز ملی فرانسه، ممنوع شد.
نخست وزیر پرو روز چهارشنبه در منطقه اطراف آتشفشان Ubinas در جنوب Moquegua وضعیت اضطراری اعلام کرد، زیرا فعال ترین آتشفشان این کشور چندین روز است که خاکستر منتشر می کند.
آتشفشان شیولوچ از اوایل روز سه‌شنبه در شبه‌جزیره کامچاتکا در شرق روسیه فوران کرده و ابرهایی از غبار تا شعاع ۲۰ کیلومتری به آسمان برخاسته و مناطق وسیعی را با خاکستر پوشانده است.
آتشفشان ابکو جزایر کوریل روسیه، دست کم سه روز متوالی است که دود و خاکستر از آن خارج می شود. به گفته کارشناسان، وقوع فوران بسیار محتمل است.
نهاد نظارت بر جرائم مالی جهان "اف‌ای تی اف" روز جمعه نام آفریقای جنوبی و نیجریه را به فهرست خاکستری کشور‌های تحت نظارت ویژه برای رعایت تدابیر جلوگیری از پولشویی و تامین مالی تروریسم افزود.
این مقام مسئول درخصوص ادعای فعالیت آتشفشانی پس از زلزله گفت: ما متوجه جریان گدازه، خاکستر آتشفشانی و جریان نفت و گاز در منطقه زلزله نشده بودیم.
گروهی از روحانیون ترکیه در همان محلی که نسخه‌ای از قرآن کریم توسط راسموس پالودان اسلام‌ستیز افراطی در سوئد سوزانده شد، تجمع کرده و آیاتی از قرآن کریم را قرائت کردند. همچنین حاضران بر روی خاکستر قرآن سوزانده شده گل قرار دادند. راسموس پالودان، شهروند تندرو و اسلام ستیز سوئدی - دانمارکی روز شنبه یکم بهمن ماه در اقدامی موهن، یک نسخه از قرآن را در مقابل ساختمان سفارت ترکیه در پایتخت سوئد سوزاند. او برای این کار خود از مقامات سوئد مجوز گرفته بود.
تهران در این سالها روزهای آلوده و آسمان خاکستری زیادی را تجربه می کند، امسال در پایتخت فقط دو روز هوای پاک داشتیم و دیدن آسمانی آبی آرزوی اکثر ما تهرانی ها شده است.
تهران در این سالها روزهای آلوده و آسمان خاکستری زیادی را تجربه می کند، امسال در پایتخت فقط دو روز هوای پاک داشتیم و دیدن آسمانی آبی آرزوی اکثر ما تهرانی ها شده است.
اوضاع در نفت آبادان چندان بر وفق مراد نیست و دو روز پس از انتقادات سرمربی برزیلی، مدیرعامل باشگاه از کار برکنار شد.
بازار امروز به علت تغییرات مدیریتی در راس آن به صورت خاکستری بوده و با خبرهای عجیبی درباره تغییر ریاست سازمان بورس همراه شد.
معمولا روسای جمهوری، هنرمند نقاش پرتره‌ها را خود انتخاب می‌کنند. باراک اوباما، چهل‌وچهارمین رئیس جمهوری آمریکا نیز از هنرمندی به نام رابرت مک‌کردی برای این کار دعوت کرد. در پرتره‌ای که روز چهارشنبه، ۷ سپتامبر ۲۰۲۲، رونمایی شد، اوباما با کت‌وشلوار مشکی و کراوات خاکستری حضور دارد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ