فیبا آسیا از محمد رجبی داور بین المللی بسکتبال برای قضاوت مسابقات این رشته در بازی های آسیایی هانگژو دعوت به عمل آورد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
لی هونگ فای از هنگ کنگ تنها داور زن بیست و دومین دوره رقابت‌های والیبال قهرمانی مردان آسیا ۲۰۲۳ اولین قضاوت خود را در دیدار افتتاحیه انجام داد. روز شنبه تیم‌های ملی ژاپن و تایلند در ورزشگاه شش هزار نفری الغدیر ارومیه به مصاف یکدیگر رفتند که تیم ملی ژاپن با ارائه یک بازی زیبا و تماشاگرپسند سه بر صفر مقابل تایلند به پیروزی دست یافت. تیم ژاپن در این دیدار در سه ست متوالی و با نتایج ۲۵بر ۱۹، ۲۵ بر ۲۱ و ۲۵ بر ۲۲ مقابل تایلند به برتری رسید و نخستین پیروزی خود را در این رقابت‌ها بدست آورد. جو مینگ از چین و لی هونگ فای از هنگ کنگ به‌عنوان داوران اول و دوم، قضاوت این دیدار را برعهده داشتند. بیست و دومین دوره رقابت‌های والیبال قهرمانی مردان آسیا ۲۰۲۳ با حضور ۱۷تیم از امروز به میزبانی ایران در شهر ارومیه شروع شده و تا ۴شهریور ماه ادامه دارد.
امروز مسابقات بدنسازی فدراسیون حرفه ای های بدنسازی ifbb pro league در شهر کشور ارمنستان برگزار شد و اکبر خزایی تنها داور فدراسیون بدنسازی npc از کشور در این مسابقات به قضاوت پرداخت.
داور بین‌المللی کشورمان برای قضاوت در مسابقات جهانی روئینگ دعوت شد.
سه داور ایرانی برای قضاوت در مسابقات بدمینتون بازی‌های المپیک و پارالمپیک پاریس انتخاب شدند.
علیرضا قریب، داور بین‌المللی والیبال ایران، قضاوت هشت دیدار در مسابقات قهرمانی جوانان جهان در کشور بحرین را بر عهده داشت.
محمدرضا درفش‌کاویان دیدار فینال مسابقات والیبال چلنجرکاپ زنان آسیا را قضاوت می‌کند.
ملیحه نوری؛ داور زن ایرانی با قضاوت‌های پُرتکرار در مسابقات آسیایی والیبال؛ رکورد جالبی به ثبت رسانده است.
12 داور بین‌المللی مسابقات والیبال چلنجرکاپ زنان آسیا را قضاوت خواهند کرد و محمدرضا درفش کاویان داور ایرانی از جمله این افراد است.
اکبر خزایی تنها داور حرفه‌ای بدنسازی ifbb pro از کشور ایران جهت قضاوت مسابقات بدنسازی مراکش که در تاریخ 10/ june  برگزار خواهد شد دعوت شده اما به دلیل مشکلات اخذ ویزا مراکش با مشکل روبرو شده است که البته مسئول برگزاری این رقابت قول مساعد داده تا جهت اخذ ویزا این داور ایرانی تلاش خود را بکند.
روز گذشته اکبر خزایی تنها داور حرفه ای بدنسازی ifbb pro از کشور ایران برای دومین بار طی یکماه گذشته توسط مسئول برگزاری مسابقات بدنسازی ifbb pro مراکش جهت قضاوت در رقابت بدنسازی این کشور دعوت شده است.
داور بین‌المللی فوتسال بانوان امروز در هفته پایانی مسابقات سوپر لیگ از دنیای داوری خداحافظی کرد.
مسابقات تنیس فیوچرز بدون حضور داوران خارجی و با قضاوت ۱۰ داور از ایران برگزار خواهد شد.
مسابقات تنیس فیوچرز بدون حضور داوران خارجی و با قضاوت ۱۰ داور از ایران برگزار خواهد شد.
گلاره ناظمی، یکی از برترین داوران فوتسال ایران که سابقه قضاوت در مسابقات جام جهانی مردان را نیز بر عهده دارد، مسئولیت قضاوت در دیدار نفس‌گیر این هفته فوتسال زنان را بر عهده خواهد داشت.
با توجه به اهمیتی که فغانی برای فیفا دارد، به نظر می‌رسد کمیته برگزاری مسابقات قصد داشته این اشتباه داوری را برجسته نکند و مسئولیت آن را به گردن VAR بیندازد. با این حال صحبت‌های شب گذشته آلونسو فضا را علیه این داور ایرانی خراب کرده است؛ داوری که از شانس‌های بزرگ قضاوت در فینال این رقابت‌ها بود.
حسین نصیری‌نژاد تنها نماینده داوری تیروکمان ایران و آسیا است که در مسابقات جهانی آمریکا و مکزیک قضاوت کرد.
گلاره ناظمی و زری فتحی دو داور زن ایران در مسابقات فوتسال قهرمانی آسیا قضاوت خواهند کرد.
دو داور بین المللی کاراته ایران از امروز در مسابقات قهرمانی دانشجویان جهان به قضاوت خواهند پرداخت.
دو داور بین المللی کاراته ایران از امروز در مسابقات قهرمانی دانشجویان جهان به قضاوت خواهند پرداخت.
رئیس پیشین کمیته داوران کشورمان در جریان روز دوم از مسابقات لیگ جهانی کاراته از قضاوت مبارزه نماینده اسرائیل امتناع کرد.
چهارمین مرحله از رقابتهای لیگ جهانی کاراته در حالی عصر امروز به پایان می رسد که ۵ داور بین المللی کشورمان قضاوت این مسابقات را بر عهده داشتند.
چهارمین مرحله از رقابتهای لیگ جهانی کاراته در حالی عصر امروز به پایان می رسد که ۵ داور بین المللی کشورمان قضاوت این مسابقات را بر عهده داشتند.
با دعوت فدراسیون جهانی ورزش های بیلیاردی، سه داور کشورمان در رقابت های اسنوکر رده های پایه قهرمانی جهان قضاوت خواهند داشت.
کمیته داوران کنفدراسیون بسکتبال آسیا نام سه داور ایرانی را در فهرست داوران حاضر در مسابقات زیر ۱۸ سال پسران آسیا قرار داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ