فدراسیون جهانی تکواندو از داور بین المللی کشورمان دعوت کرد تا برای قضاوت در مرحله نخست رقابت های گرند اسلم به چین سفر کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
لی هونگ فای از هنگ کنگ تنها داور زن بیست و دومین دوره رقابت‌های والیبال قهرمانی مردان آسیا ۲۰۲۳ اولین قضاوت خود را در دیدار افتتاحیه انجام داد. روز شنبه تیم‌های ملی ژاپن و تایلند در ورزشگاه شش هزار نفری الغدیر ارومیه به مصاف یکدیگر رفتند که تیم ملی ژاپن با ارائه یک بازی زیبا و تماشاگرپسند سه بر صفر مقابل تایلند به پیروزی دست یافت. تیم ژاپن در این دیدار در سه ست متوالی و با نتایج ۲۵بر ۱۹، ۲۵ بر ۲۱ و ۲۵ بر ۲۲ مقابل تایلند به برتری رسید و نخستین پیروزی خود را در این رقابت‌ها بدست آورد. جو مینگ از چین و لی هونگ فای از هنگ کنگ به‌عنوان داوران اول و دوم، قضاوت این دیدار را برعهده داشتند. بیست و دومین دوره رقابت‌های والیبال قهرمانی مردان آسیا ۲۰۲۳ با حضور ۱۷تیم از امروز به میزبانی ایران در شهر ارومیه شروع شده و تا ۴شهریور ماه ادامه دارد.
امروز مسابقات بدنسازی فدراسیون حرفه ای های بدنسازی ifbb pro league در شهر کشور ارمنستان برگزار شد و اکبر خزایی تنها داور فدراسیون بدنسازی npc از کشور در این مسابقات به قضاوت پرداخت.
فیبا آسیا از محمد رجبی داور بین المللی بسکتبال برای قضاوت مسابقات این رشته در بازی های آسیایی هانگژو دعوت به عمل آورد.
سه داور ایرانی برای قضاوت در مسابقات بدمینتون بازی‌های المپیک و پارالمپیک پاریس انتخاب شدند.
2 داور بین المللی تکواندوی کشورمان در رقابت‌های چالش گرندپری 2023 به میزبانی کشورهای کره جنوبی و سنگال قضاوت خواهند کرد.
علی اکبر پاکدلان داور باتجربه ایرانی هفت دیدار لیگ ملت‌های آسیای مرکزی ۲۰۲۳ را در قرقیزستان قضاوت کرد.
محمدرضا درفش‌کاویان دیدار فینال مسابقات والیبال چلنجرکاپ زنان آسیا را قضاوت می‌کند.
کنفدراسیون والیبال آسیا از 18 داور بین‌المللی از جمله ابراهیم فیروزی از ایران برای قضاوت در رقابت‌های قهرمانی مردان آسیا 2023 در تهران دعوت کرد.
فدراسیون جهانی تکواندو ۲ داور بین المللی ایران را برای قضاوت در رقابت های قهرمانی جهان به آذربایجان دعوت کرد.
فدراسیون جهانی تکواندو ۲ داور بین المللی ایران را برای قضاوت در رقابت های قهرمانی جهان به آذربایجان دعوت کرد.
فدراسیون هندبال آسیا از کوبل داوری ایران برای قضاوت در رقابت‌های قهرمانی باشگاه های مردان آسیا دعوت کرد.
فدراسیون هندبال آسیا از کوبل داوری ایران برای قضاوت در رقابت‌های قهرمانی باشگاه های مردان آسیا دعوت کرد.
موعود بنیادی‌فر برای دوازدهمین بار در فصل جاری لیگ برتر سوت در دست می‌گیرد تا رکورددار قضاوت باشد.
اکبر خزایی تنها داور حرفه‌ای بدنسازی ifbb pro از کشور ایران جهت قضاوت مسابقات بدنسازی مراکش که در تاریخ 10/ june  برگزار خواهد شد دعوت شده اما به دلیل مشکلات اخذ ویزا مراکش با مشکل روبرو شده است که البته مسئول برگزاری این رقابت قول مساعد داده تا جهت اخذ ویزا این داور ایرانی تلاش خود را بکند.
روز گذشته اکبر خزایی تنها داور حرفه ای بدنسازی ifbb pro از کشور ایران برای دومین بار طی یکماه گذشته توسط مسئول برگزاری مسابقات بدنسازی ifbb pro مراکش جهت قضاوت در رقابت بدنسازی این کشور دعوت شده است.
سه داور ایرانی با دعوت فدراسیون جهانی تیراندازی با کمان به منظور قضاوت در مرحله سوم کاپ آسیا راهی دوبی می‌شوند.
حسین نصیری‌نژاد تنها نماینده داوری تیروکمان ایران و آسیا است که در مسابقات جهانی آمریکا و مکزیک قضاوت کرد.
در صورت صعود تیم ملی فوتسال ایران به فینال جام‌ ملت‌های آسیا، شانس قضاوت زری فتحی، داور ۳۴ ساله ایرانی در فینال این تورنمنت از دست خواهد رفت.
قضاوت دیدار دو‌ تیم ازبکستان و تاجیکستان در جام ملت‌های فوتسال آسیا بر عهده گلاره ناظمی از ایران بود.
چهارمین مرحله از رقابتهای لیگ جهانی کاراته در حالی عصر امروز به پایان می رسد که ۵ داور بین المللی کشورمان قضاوت این مسابقات را بر عهده داشتند.
چهارمین مرحله از رقابتهای لیگ جهانی کاراته در حالی عصر امروز به پایان می رسد که ۵ داور بین المللی کشورمان قضاوت این مسابقات را بر عهده داشتند.
ابراهیم فیروزی داور بین‌المللی والیبال ایران دو دیدار دیگر رقابت‌های قهرمانی جهان در کشور لهستان را قضاوت کرد.
با دعوت فدراسیون جهانی ورزش های بیلیاردی، سه داور کشورمان در رقابت های اسنوکر رده های پایه قهرمانی جهان قضاوت خواهند داشت.
کمیته داوران کنفدراسیون بسکتبال آسیا نام سه داور ایرانی را در فهرست داوران حاضر در مسابقات زیر ۱۸ سال پسران آسیا قرار داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ