تیراندازی شدید یورش اشغالگران صهیونیستی به شهر نابلس و درگیری با فلسطینیان را در این فیلم مشاهده می‌کنید.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سمنان- جانشین فرمانده انتظامی استان سمنان با بیان اینکه چهار نفر در پی اختلافات شخصی به سوی فردی از اهالی میامی تیراندازی کردند، گفت: این افراد بلافاصله بعد از تیراندازی دستگیر شدند.
جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس از عملیات تیراندازی امروز در بیت‌لحم که به زخمی شدن شدید سه شهرک‌نشین صهیونیست منجر شد، استقبال کرد.
باغملک- فرمانده انتظامی باغملک از دستگیری ۶ نفر از عاملان تیراندازی در یک تالار عروسی در این شهرستان خبر داد.
منابع محلی در نیمروز، از وقوع درگیری میان نیرو‌های طالبان و مرزبانان ایرانی در شهرستان کنگ استان نیمروز در مرز میان افغانستان و ایران، خبر داده‌اند. این درگیری روز شنبه ششم خرداد ماه، حوالی ظهر به وقت محلی آغاز شده و کماکان ادامه دارد. منابع رسمی از هر دو طرف تا این لحظه این خبر را تایید یا تکذیب نکرده‌اند.
در حالی که صهیونیست‌ها با یورش به مناطق مختلف کرانه باختری دست‌کم ۱۱ فلسطینی را بازداشت کردند، رزمندگان مقاومت متجاوزان را هدف تیراندازی شدید قرار دادند.
خودروی شهرک‌نشینان اشغالگر اسرائیلی در نزدیکی شهرک بیتا در جنوب نابلس هدف تیراندازی قرار گرفت.
سارقان بعد از سرقت همه دلار‌ها ناپدید شدند و تیراندازی آن‌ها سبب مصدوم شدن شدید یک کارمند خانم از ناحیه دست شد. بلافاصله ردیابی سارقان مسلح در دستور کار تیمی از مأموران اداره یکم پلیس آگاهی تهران قرار گرفت و آن‌ها با اقدامات فوق تخصصی فاش کردند این دلار‌ها با نقشه‌ای که مدیر مالی شرکت طراحی و اجرا کرده بود به سرقت رفته است. با فاش شدن راز ماجرا مدیر مالی شرکت و یکی از همدستان او دستگیر شدند، اما یکی از متهمان هنوز متواری است.
منابع فرانسوی از تیراندازی در شهری در جنوب این کشور و کشته شدن حداقل سه نفر بر اثر آن خبر دادند.
فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان، از دستگیری ۲ شروری که با تیراندازی به سمت شهروند خاش منجر به مجروحیت وی و ایجاد رعب و وحشت عمومی شده بودند، خبر داد.
در حادثه تیراندازی در ۴۵ کیلومتری جنوب شرقی پایتخت پرتغال، ۴ نفر کشته شدند.
نیروهای واکنش سریع سودان که در حال درگیری مسلحانه با ارتش سودان هستند، از سیطره خود بر اماکن حساس و حیاتی در پایتخت سودان خبر دادند.
منابع فلسطینی از عملیات تیراندازی مبارزان مقاومت در شهر جنین پس از یورش نظامیان صهیونیست به این شهر خبر دادند.
منابع خبری از شنیده شدن صدای انفجار و به دنبال آن تیراندازی در موگادیشو پایتخت سومالی خبر دادند.
نظامیان صهیونیست بامداد امروز شنبه به شهر اردوگاه جنین در شمال کرانه باختری یورش برده و تلاش کردند که یک مبارز فلسطینی را بازداشت کنند اما با تیراندازی شدید مقاومت، مجبور به عقب نشینی شدند.
منابع خبری اعلام کردند که صدای یک انفجار قوی و تیراندازی در «بیت ضیافت» که معمولا محل اسکان کارگران چینی در کابل است، شنیده شده است. خبرگزاری فرانس پرس از قول شاهدان عینی گزارش داد: انی انفجار بسیار قوی بود و پس از آن صدای تیراندازی شدید شنیده شده است».
منابع خبری از شنیده شدن صدای انفجار قوی و تیراندازی در پایتخت افغانستان خبر دادند.
امروز شنبه نقاط مختلف کرانه باختری شاهد درگیری های شدید میان جوانان فلسطینی و نظامیان صهیونیست در اعتراض به اعدام خیابانی «عمار مفلح» جوان فلسطینی در نابلس بود.
گردان های عزالدین قسام شاخه نظامی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس درباره تحولات عصر امروز در شهرک یعبد در جنوب جنین بیانیه ای صادر کرد.
گردان های عزالدین قسام شاخه نظامی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس درباره تحولات عصر امروز در شهرک یعبد در جنوب جنین بیانیه ای صادر کرد.
در پی فراخوان گروهک‌های معاند و ضد انقلاب، عناصر تروریستی و مسلح با سوء استفاده از حضور برخی مردم، اقدام به تیراندازی به سوی مردم و حافظان امنیت کردند و در این حمله پنج نفر به شهادت رسیدند و پنج نفر زخمی شدند. یک زن سالخورده و یک کودک هم در میان شهدا دیده می‌شوند.
در پی فراخوان گروهک‌های معاند و ضد انقلاب، عناصر تروریستی و مسلح با سوء استفاده از حضور برخی مردم، اقدام به تیراندازی به سوی مردم و حافظان امنیت کردند و در این حمله پنج نفر به شهادت رسیدند و پنج نفر زخمی شدند.
در پی فراخوان گروهک‌های معاند و ضد انقلاب، عناصر تروریستی و مسلح با سوء استفاده از حضور برخی مردم، اقدام به تیراندازی به سوی مردم و حافظان امنیت کردند و در این حمله پنج نفر به شهادت رسیدند و پنج نفر زخمی شدند.
منابع محلی از تیراندازی مبارزان مقاومت فلسطین به سمت یک پادگان ارتش رژیم صهیونیستی در منطقه جرزیم در نابلس خبر دادند.
شامگاه جمعه مناطق مختلف کرانه باختری به ویژه نابلس و رام الله صحنه درگیری های شدید فلسطینی ها علیه نظامیان صهیونیست بود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ