رئیس دایره روابط عربی و اسلامی جنبش حماس تاکید کرد که احتمال ورود غزه به رویارویی مستقیم با دشمن صهیونیستی وجود دارد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
باشگاه آلومینیوم اراک که اعتقاد دارد گل تیم پرسپولیس در شرایط آفساید به ثمر رسیده است با طعنه به این موضوع واکنش نشان داد.
کادر فنی تیم ملی ایران زمان انتخاب بازیکن را قبل از شروع لیگ برتر آغاز کردند و بازیکنان امیدوارند با نمایش موفق در فصل جدید، شرایط حضور در جام ملت‌ها برای آنها فراهم شود.
بهروز رهبری‌فرد نظری کاملا متفاوت نسبت به هزینه‌های پرسپولیس و قهرمانی فصل پیش تیم محبوبش دارد.
در شرایطی که پرسپوليس مهیای حضور در اردوی ترکیه می‌شود، وضعیت یکی از کلیدی‌ترین پست‌های این تیم کاملا نامشخص است.
ام جی در مقایسه با سایر برندهای چینی همواره شرایط طراحی برتری داشته و کیفیت مونتاژ آن نیز در سطح بالاتری قرار داشته است. این بار هم یک خودرو زیبا از ام جی را شاهد هستیم که به راحتی می تواند با بسیاری از محصولات مهم بازار جهانی رقابت کند.
برانکو ایوانکوویچ، سرمربی کروات تیم ملی عمان، پس از کسب مقام سوم در تورنمنت کافا، رضایت خود را از دستاورد تیمش در این رقابت‌ها ابراز کرد.
یوونتوس همچنان با خطر کسر دوباره 15 امتیاز روبرو است که می‌تواند شرایط این تیم را در جدول کاملا تغییر دهد.
شرایط کنونی منطقه کاملا متفاوت است، روابط جدیدی در دنیا در حال شکل‌گیری است، مثلاً سازمان همکاری شانگ‌های که ما در آن عضو هستیم و سازمان بریکس (چین، روسیه، هند، برزیل و جنوب آفریقا) و امکانات آن‌ها، همگی نشانه ظهور یک نظم جهانی جدید و متفاوت است، از سوی دیگر توانایی‌های آمریکا و غرب مدام در حال کاهش است، نقش آن‌ها در کل جهان کمرنگ، تضعیف و در حال عقب‌نشینی شده است
سعید الهویی می‌گوید شرایط بازی لیگ با جام حذفی کاملا متفاوت است و تصمیمات داور می‌تواند تعیین کننده باشد‌.
پرسپولیس در فصل نقل‌وانتقالات زمستانی دو خرید در خط حمله با دو شرایط کاملا متفاوت از هرنظر داشت.
مصدومیت ویکتور اوسیمن یک نگرانی بزرگ برای ناپولی به شمار می رود اما از نظر آمار شرایط کاملا فرق دارد.
لیونل مسی، ستاره بزرگ پاری سن ژرمن، قهرمان جهان و برنده جایزه بهترین بازیکن سال فیفا در مصاحبه‌ای با سایت باشگاه پی‌اس‌جی شرکت کرد و درباره شرایط خودش و تیمش صحبت کرد.
شکست برابر بایرن مونیخ باعث شده که شرایط پاری سن ژرمن کاملا بحرانی شود.
سرمربی تیم والیبال بانوان پیکان که به فینال صعود کرده‌اند، در آستانه این دیدار حساس درباره شرایط تیم خود توضیحاتی داد.
مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات مازندران از شرایط عادی و کاملا پایدار شبکه ارتباطی استان پس از زلزله امشب خبرداد.
دو نماینده بسکتبال ایران در رقابت‌های سوپر لیگ غرب آسیا، شرایط کاملا متفاوتی نسبت به هم دارند.
کارشناسان هواشناسی می‌‌‌گویند اینورژن در شرایط کاملا طبیعی بیش از چند ساعت دوام ندارد. اما پایداری آن بر فراز مناطق شهری و صنعتی بستگی به عوامل متعددی از قبیل قطر یا ارتفاع لایه هوای مهاجم، کاهش بار آلودگی، میزان وزش باد و بارندگی دارد.
اُتاویو، هافبک تیم ملی پرتغال، معتقد است ناراحتی رونالدو از نیمکت‌نشینی برابر سوئیس کاملا طبیعی بود و تاکید کرد که پرتغال شرایط کاملا خوب و مثبتی دارد.
شرایط برای لائوتارو مارتینز نسبت به روزهای ابتدایی جام جهانی کاملا متفاوت شده و حالا او به سوژه تمسخر دوست‌داران فوتبال تبدیل شده است. آیا بازی با هلند او را به اوج بر می‌گرداند؟
شهردار تهران گفت: تهران پنج سد دارد که امروز در شرایط کاملا ناپایداری است. در جلسات متعددی در خصوص پرتی ۳۰ درصدی آب به دلیل فرسودگی شبکه صحبت شده، شبکه‌ای که بیش از ۵۵ سال قدمت دارد. در کنار نوسازی این شبکه باید نسبت به صرفه جویی در مصرف آب نیز اقدامات لازم را انجام دهیم.
با وجود انتقادهای تعدادی از ستاره‌های سابق منچستریونایتد از تن‌هاخ به خاطر بی‌اعتنایی به کاسمیرو، او می‌‌گوید از شرایط خود در این تیم و از سرمربی‌اش کاملا راضی است.
شرایط لیونل مسی در فصل جاری قابل مقایسه با کریستیانو رونالدو نیست و کاملا برتر از او کار کرده است.
در آستانه فصل جدید رقابت‌های باشگاهی بسکتبال، رئیس سازمان لیگ از شرایط کلی برای آغاز این فصل ابراز رضایت کرد اما گفت: شرایط برخی سالن‌ها کاملا ایده‌آل نیست که آنهم از دست ما خارج است.
دروازه بان با تجربه ملوان می گوید او و هم تیمی هایش کاملا متوجه شرایط حساس این تیم شده اند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ