ایران در سه ست متوالی مغلوب حریف سنتی خود، ژاپن شد و آنها با یک بازی برتری اولین پیروزی خود را جشن گرفتند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
شاگردان حسین عبدی با نتیجه 3 بر صفر در مرحله نیمه نهایی مغلوب ژاپن شدند.
تیم ملی والیبال کشورمان در اولین دیدار خود مقابل ژاپن با نتیجه ۳ بر صفر شکست خورد اما لهستان در اولین دیدار خود مقابل فرانسه با نتیجه ۳ بر ۱ به پیروزی برسد.
شکست 3 بر 0 تیم ملی والیبال ایران در مسابقات لیگ ملت ها در مقابل ژاپن
تیم ملی والیبال ایران در نخستین دیدار خود در رقابت‌های لیگ ملت‌های والیبال به مصاف تیم ژاپن رفت و نتیجه را ۳ بر صفر واگذار کرد.
تیم ملی والیبال ایران در نخستین دیدار خود در لیگ ملت‌ها 2023 مغلوب ژاپنی شد که حمایت بیش از 10 هزار تماشاگر را در سالن مسابقه به‌همراه داشت.
تیم ملی والیبال ایران درنخستین دیدار خود در لیگ ملت‌های والیبال برابر ژاپن شکست خورد.
والیبال ایران بار دیگر به سطح حریفان آسیایی برگشته و با تغییر نسل ، نتوانست جای ستاره‌های سابق را پر کند. استفاده از سه ترکیب مختلف در هر ست نشان از عدم شناسایی نفرات اصلی دارد.
تیم ملی والیبال ایران در هفته نخست لیگ ملت‌ها برای چهل و چهارمین بار در تاریخ برابر ژاپن قرار خواهد گرفت.
تیم شهداب ایران در مرحله نیمه‌نهایی مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های مردان آسیا مغلوب سانتوری ژاپن شد و از راه‌یابی به فینال این رقابت‌ها بازماند.
شهداب ایران در نیمه نهایی جام باشگاه‌های آسیا با نتیجه سه بر یک مغلوب نماینده ژاپن شد.
در ادامه رقابتهای فوتسال قهرمانی آسیا ناشنوایان در تهران، تیم مردان ایران در دومین دیدار خود عراق را شکست داد و تیم بانوان مغلوب ژاپن شد.
آسیایی‌ها بعد از شکست عجیب ایران مقابل انگلیس، دومین شوک را هم به جام‌جهانی وارد کردند و بعداز شکست غافلگیرکننده آرژانتین توسط عربستان، اینبار توسط ژاپن تیم مدعی آلمان را مغلوب ساختند! قطر آبستن حوادث است
تیم ملی فوتبال ساحلی ایران در ثانیه‌های پایانی وقت اضافه موفق به شکست ژاپن شد.
تیم بسکتبال سه نفره زیر ۱۷ سال ایران، در دومین بازی خود در کاپ آسیا ۲۰۲۲ برابر ژاپن شکست خورد.
دو تیم ملی فوتسال ایران و ژاپن در فینال جام ملت‌های فوتسال آسیا در ورزشگاه سعد عبدالله کویت به مصاف هم رفتند که شاگردان وحید شمسایی با قبول شکست ۳ بر ۲ ژاپن برای دومین‌بار به مقام نایب‌قهرمانی فوتسال آسیا رسیدند. ویدئویی از مهدی اسدشیر، ملی‌پوش فوتسال کشورمان پس از شکست مقابل ژاپن منتشر شده است.
در سراسر بازی فینال، تکنیک و سرعت بازی تیمی ایران بر حریف، چربش قابل ملاحظه‌ای داشت، اما دفاع فشرده ژاپن، درخشش دروازه‌بان این تیم و اشتباهات فردی عجیب بازیکنان ایران، برد را تقدیم رقیب خوش شانس کرد.
تیم ملی فوتسال ایران در حالی سه بر دو مغلوب ژاپن در فینال جام ملت‌های آسیا شد که پیش از فینال تنها دو گل خورده بود.
تیم جوان شده ایران نتوانست از دو قهرمانی گذشته خود در جام ملت‌های فوتسال آسیا دفاع کند و مغلوب ژاپن شد.
در فینال شانزدهمین دوره رقابت های فوتسال قهرمانی آسیا ایران به مصاف ژاپن رفت و با نتیجه ۳ بر ۲ شکست خورد تا شاگردان شمسایی نایب قهرمان شوند.
تیم ملی فوتبال آمریکا همگروه کشورمان در جام‌جهانی در یک بازی دوستانه با دو گل مغلوب ژاپن شد تا روز‌های بحرانی شاگردان گرگ برهالتر که در ۱۰ بازی اخیرشان تنها یک برد داشته‌اند، ادامه داشته باشد.
تیم ملی والیبال زنان ایران دیدار حساس برابر ژاپن را در شرایطی واگذار کرد که موفق شد یک ست از حریف قدرتمند خود بگیرد.
تیم ملی زنان ایران در سومین مسابقه این مرحله به مصاف ژاپن نایب قهرمان دوره قبل این مسابقات رفت و سه بر یک مغلوب شد تا نخستین ست باخته ژاپنی‌ها در این مسابقات را به این تیم تحمیل کرده باشد.
حریق گسترده در چند کارگاه و کارخانه در تهرانپارس
اختلاف امتیازهای رقم خورده در این تقابل آسیایی و شکست پرفاصله شاگردان عطایی آنهم مقابل تیم ژاپن که معمولا تسلیم محض تیم کشورمان بود، واقعا دوستداران والیبال ایران را نگران کرده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ