اخبار ساعت ۲۱ صداوسیما که از شبکه‌های اول و خبر صداوسیما پخش می‌شود برای چند لحظه توسط عوامل ضدانقلاب هک شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
امروز سه شنبه ۲۴ مرداد ۱۴۰۲ اطلاعیه‌های زیادی بر روی سایت کدال قرار گرفت که در این مطلب به بررسی مهمترین اطلاعیه‌ها خواهیم پرداخت.
بورس فردا سه شنبه ۲۴ مردادماه در حالی آغاز خواهد شد که این اخبار می‌توانند بر روی آن تاثیرگذار باشند. پیشنهاد می‌شود قبل از معاملات فردا این اخبار را بخوانید.
امروز دوشنبه ۲۳ مرداد ۱۴۰۲ اطلاعیه‌های زیادی بر روی سایت کدال قرار گرفت که در این مطلب به بررسی مهمترین اطلاعیه‌ها خواهیم پرداخت.
بورس فردا در سومین روز معاملاتی هفته در حالی آغاز خواهد شد که این اخبار می‌توانند بر روی آن تاثیرگذار باشند. پیشنهاد می‌شود قبل از معاملات فردا این اخبار را بخوانید.
امروز یکشنبه ۲۲ مرداد ۱۴۰۲ اطلاعیه‌های زیادی بر روی سایت کدال قرار گرفت که در این مطلب به بررسی مهمترین اطلاعیه‌ها خواهیم پرداخت.
بورس فردا یکشنبه ۲۲ مردادماه در حالی آغاز خواهد شد که این اخبار می‌توانند بر روی آن تاثیرگذار باشند. پیشنهاد می‌شود قبل از معاملات فردا این اخبار را بخوانید.
امروز شنبه ۲۱ مرداد ۱۴۰۲ اطلاعیه‌های زیادی بر روی سایت کدال قرار گرفت که در این مطلب به بررسی مهمترین اطلاعیه‌ها خواهیم پرداخت.
خبرگزاری دولتی سوریه (سانا) از شنیده شدن صدای انفجار شدید در مجاور پایگاه تروریستی آمریکا در منطقه الشدادی در شرق استان الحسکه سوریه خبر دادند.
خبرهای مهمی امروز در فضای رسانه ها منتشر شد که قطعا هر یک می توانند بر روی روند بورس فردا تاثیرگذار باشند. توصیه می شود قبل از معاملات فردا این اخبار را بخوانید.
امروز سه شنبه ۱۷ مرداد ۱۴۰۲ اطلاعیه‌های زیادی بر روی سایت کدال قرار گرفت که در این مطلب به بررسی مهمترین اطلاعیه‌ها خواهیم پرداخت.
حضور یکی از عوامل پشت صحنه در حین پخش زنده اخبار صداوسیما مقابل دوربین، قابی جالب از بخش خبری ساعت ۱۴ را به یادگار گذاشت.
شاید آخرین نفری که تصور می‌شد از صداوسیما به کشورهای دیگر مهاجرت کند کامران نجف‌زاده باشد. او که با روزنامه‌نگاری در رسانه‌های ورزشی وارد مطبوعات شد، با تهیه گزارش‌های انتقادی‌اش در اخبار صداوسیما به شهرت رسید. سپس او با حضور در اخبار شبانگاهی «20:30» و تولید مطالب ضدغرب‌اش تولید و محتوای برنامه‌اش را به سمت و سوی دیگری برد.
روزنامه جمهوری اسلامی نوشت: نکته قابل تأمل، چگونگی انعکاس اخبار تظاهرات مردم چین و سرکوب شدن آن توسط دولت این کشور در رسانه‌های ایرانی است. رسانه ملی و خبرگزاری‌های رسمی و دولتی کشور ما متأسفانه از کنار این موضوع با کم‌اعتنائی عبور کردند .
روزنامه جمهوری اسلامی نوشت: نکته قابل تأمل، چگونگی انعکاس اخبار تظاهرات مردم چین و سرکوب شدن آن توسط دولت این کشور در رسانه‌های ایرانی است. رسانه ملی و خبرگزاری‌های رسمی و دولتی کشور ما متأسفانه از کنار این موضوع با کم‌اعتنائی عبور کردند .
صداوسیما در گزارشی اعلام کرد: «ع ت قبلا هم دست به جعل اخبار و بولتن‌سازی زده و به علت اشتباهات زیادش مورد تذکر قرار گرفته و هم اکنون دربازداشت است.» صداوسیما ع-ت را خبرنگار خبرگزاری فارس معرفی کرده، در حالی که او در زمان افشای بولتن قائم مقام خبرگزاری فارس بوه است.
مجتبی محفوظی عضو کمیسیون فرهنگی مجلس در رابطه با عدم مشروعیت رسانه‌های داخلی بین مردم در رویارویی با حوادث و اتفاقات و پیگیری از طریق رسانه‌های خارجی گفت: پیامبر اسلام قبل از بعثت به محمدامین معروف بودند و صادق یکی از القابشان بود. شخصی که بعدها بین مردم فرمودند که بنده فرستاده خدا هستم درصد بسیار کمی به حرف ایشان باور کردند بنابراین اگر مردم واقعیتی را نپذیرفتند دلیل بر کذب خبر نیست مردم چه بپذیرند چه نپذیرند این واقعیت است.
یکی از سوژه‌هایی که در بین اعتراضات هفته‌های گذشته توانست در صدر اخبار قرار بگیرد خرابکاری نفوذها در سازمان صدا و سیما بود. بعد از پخش مکرر «فیلم‌های آلوده» باعث شد که نهایتا مسئولان این سازمان حضور خرابکار در این سازمان را به صورت شفاف تایید کنند. آنچه تاکنون مشخص شده است خرابکاری اخیر در حوزه‌های فناوری سازمان رخ داده است.
شب گذشته بخش خبری ۲۱ شبکه‌های اول و خبر صدا و سیما برای چندثانیه از دسترس خارج و توسط یک گروه هکری هک شد.
رئیس اسبق سازمان صدا و سیما درباره کاهش اعتماد مردم به اخبار صدا و سیما، می‌گوید که بیشترین زمان و پوشش‌دهی اخبار در اختیار کارهای دولتی و حکومتی است. شما می‌بینید که معمولا هر خبری مربوط به یکی از روسای قوا است که هر کدام اظهارات متعددی می‌کنند و وعده‌های فراوانی می‌دهند. وقتی مردم می‌بینند که این وعده‌ها یا تحقق پیدا نکرده‌ یا تعداد کمی از آن‌ها محقق شده است، نسبت به خبر هم اعتمادشان را از دست می‌دهند. بخش‌های مختلفی باید در خبر وجود داشته باشد و مردم هم ببینند که از آن‌ها هم گزارش و خبر پخش می‌شود.
از ابتدای امسال تا کنون در مجموع ۱۳۱۱۴ میلیارد تومان از طریق انتشار اوراق نقدی، حدود ۴۱ درصد از طریق بازار پول و ۵۹ درصد از طریق بازار سرمایه تامین مالی شده است.
بخشایش اردستانی گفت: «مسئولان نباید هر اعتراض صنفی را سیاسی برداشت کنند. باید بدانند که اعتراض صنفی حق مردم است و حتی می‌توانند مجوز برگزاری تجمعات را بدهند تا مردم با امنیت تجمع کنند و حتی خبر تجمع هر صنف در اخبار صداوسیما نشان داده شود تا حساسیت موجود بر اعتراضات از بین برود.
گذر سال‌ها نشان داد نام مارادونا نه تنها از شبکه‌های مختلف تلویزیون حذف نشد بلکه برخلاف دیدکاه افراطی مدیران وقت تلویزیون، نام و ‌تصویر این اسطوره فوتبال در سطحی گسترده در راس اخبار رسانه‌های جهان قرار گرفت! نمی‌دانم آیا مدیران تلویزیون از تجربه آن سال‌ها درس گرفتند که نمی‌توان به شکل دستوری و آمرانه، محبوبیت یک شخصیت را نفی کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ