مدیرکل دفتر شهر فرودگاهی الکترونیکی از حمله ناموفق گروه هکری anonymous به سایت شهر فرودگاهی خبر داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
یک گروه هکری تهدید کرد که اطلاعات بیمارستانی و شخصی نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی را منتشر خواهد کرد.
هکرها از هوش مصنوعی برای ساخت بدافزارها، ایمیل های فیشینگ و گسترش اخبار جعلی آنلاین استفاده می کنند.
رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران در واکنش به حمله سایبری به سرورهای این نهاد گفت: ما اطلاعات حساس و راهبردی نداشتیم، از بی‌سلیقگی هکرها تعجب کردم.
طبق تحلیل شرکت Chainalysis جرایم مربوط به رمزارز به طور کلی در ۶ ماهه نخست ۲۰۲۳ کاهش یافت اما حجم پرداخت باج به هکرها افزایش یافت و رقم آن برای دومین سال رکورد می‌زند.
به گفته مقامات انگلیسی و فرانسوی، هکرها شرکت های حقوقی را هدف گرفته اند تا داده هایی را سرقت کنند که ممکن است توازن پرونده های حقوقی را تغییر دهد.
در این جا چند اشتباه بزرگ را معرفی می‌کنیم که مرتکب شدن آن‌ها می‌تواند شما را در معرض نفوذ هکرها قرار دهد. اگر به امنیت اطلاعات خود اهمیت می‌دهید از این اشتباهات دوری کنید!
یک گروه هکری مسئولیت حمله فیشینگ به وب سایت ردیت و سرقت ۸۰ گیگابایت اطلاعات کارمندان و آگهی دهندگان شرکت را قبول کرده و در ازای عدم انتشار آن خواهان۴.۵ میلیون دلار باج شده است.
صفحه دروازه‌بان استقلال در اینستاگرام بعد از حواشی پیش آمده از سوی برخی افراد هک شده و دسترسی به آن امکان‌پذیر نیست.
تنها یک ماه پیش سرویس جی میل متعلق به گوگل نسخه « تیک آبی» را ارائه کرد که مشابه تیک آبی توئیتر است و هم اکنون مشخص شده هکرها از آن سواستفاده می کنند.
وب سایت پرتال وزارت صنعت ایتالیا و اپلیکیشن های آن با یک حمله سنگین سایبری روبرو و از دسترس خارج شدند.
سخنگوی وزارت امور خارجه ادعاهای رسانه‌ای مطرح شده مبنی بر دستیابی به اسناد و بانک‌های اطلاعاتی و همچنین هک سرورها و سامانه‌های وزارت امور خارجه را تکذیب کرد.
یک گروه هکری با هک سیستم ذخیره اطلاعاتی رژیم صهیونیستی اطلاعات حساس و مهم ۲۰۰ هزار کاربر صهیونیست را منتشر کردند.
هکرها امروز حساب فیس‌بوک نخست وزیر رژیم صهیونیستی را هک کردند.
هکرهای ناشناس اطلاعات داخلی شرکت اکتیویژن از مشهورترین سازندگان انواع بازی‌های رایانه‌ای و ویدئویی را سرقت کردند.
بررسی‌های یک شرکت تحقیقاتی امنیت سایبری نشان می‌دهد هکرها موفق به ورود به برخی مراکز داده مهم در آسیا شده و اطلاعات آنها را سرقت کرده‌اند.
هکرها سایت دانشگاه امام صادق(ع) را هک کردند.
در ۱۸ دسامبر ۲۰۲۲ میلادی بیمارستان SikKids در تورنتو قربانی یک حمله باج افزاری شد و در نتیجه آن سازمان مذکور نتوانست به بسیاری از سیستم‌های حیاتی خود دست یابد.
چون گروه هکری به اهداف عملیاتی خود دست نیافتند، مجبور به انتشار تصاویر و مستندات عمومی که در وب سایت در دسترس عموم قرار دارد در شبکه های اجتماعی شدند انتشار اطلاعات اینچنینی خود بیانگر عدم موفقیت اهداف گروه هکری است.
دستبرد هکرها به یک صرافی در مشهد
کلر اونیل وزیر کشور استرالیا  اعلام کرد دولت غیرقانونی کردن پرداخت باج به هکرهای سایبری را بررسی می کند. اخیرا حملات سایبری متعددی اطلاعات میلیون ها کاربر استرالیایی را فاش کرده است.
استرالیا یک مدل جدید پلیس سایبری را به طور رسمی راه اندازی کرده تا تلاش ها برای ردیابی سندیکاهای جرائم سایبری را افزایش دهد.
یکی از مسئولان امنیت سایبری استرالیا گفت: در حالی که بزرگ‌ترین بیمه‌گر سلامت این کشور به شکل گسترده‌ای هک شده، موسسات بیمه به طور مرتب به هکرها باج می‌دهند تا داده‌های مسروقه را بازگرداند.
طی یک عملیات هک بزرگ اطلاعات محرمانه دولتی در مکزیک فاش شده است و هکرها ۶ ترابایت داده را سرقت کرده اند.
گروه هکری «گربه سیاه» مسئول حملات اخیر به شرکت دولتیGSE در ایتالیا است. این گروه  انبوهی از اطلاعات را سرقت و تهدید کرده درصورت عملی نشدن خواسته هایش، آنها را منتشر می کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ