مدیرعامل مولفار معتقد است که روس‌ها هم درک خوبی از اطلاعات منابع باز دارند و دلیل خطا‌های اطلاعات عملیاتی آن‌ها عمدتا به خاطر فقدان نظام و بی‌عرضگی عملیاتی است. او افشای دستاورد‌های اطلاعاتی‌اش را یک پیروی تبلیغاتی می‌داند و می‌گوید که انتشار این دستاورد‌ها باعث تقویت روحیه اوکراینی‌ها شود، روسیه را ضعیف نشان دهد و به سربازان اوکراینی هشدار دهد که از خط مقدم عکس منتشر نکنند. او می‌گوید: «فکر می‌کنم اصلی‌ترین هدف این است که به روس‌ها نشان دهیم از آن‌ها نمی‌ترسیم.»
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
یک نمونه از نادرترین مار‌های آمریکا، اخیرا در حالی پیدا شده که در تلاش برای بلعیدن یک هزارپا جانش را از دست داده است. این هزارپا‌های غول‌پیکر می‌توانند در زمان بلوغ اندازه‌ای برابر با اندازۀ این نوع مار داشته باشند.
یک نمونه از نادرترین مارهای آمریکا، اخیرا در حالی پیدا شده که در تلاش برای بلعیدن یک هزارپا جانش را از دست داده است. این هزارپاهای غول‌پیکر می‌توانند در زمان بلوغ اندازه‌ای برابر با اندازۀ این نوع مار داشته باشند.
گزش این نوع خاص از عنکبوت بومی برزیل می تواند گاه مرگبار و منجر به نعوظ طولانی مدت و دردناک در مردان و سردردهای کشنده شود.
زیستگاه جانوران مخوف استرالیایی متفاوت است. بعضی از آن‌ها در دریا و عده‌ای دیگر در خشکی زندگی می‌کنند. اکثر این موجودات از خصوصیات مرگبار خود برای صید غذا استفاده می‌کنند؛ طعمه‌ای که می‌تواند یک جانور دیگر یا حتی یک انسان باشد!
در اتوبوس مسافربری که دارای ۲۵ مسافر بود ۱۱ نفر از مسافران مصدوم شدند که ۷ مصدوم توسط ۴ دستگاه آمبولانس ۱۱۵ و یک دستگاه آمبولانس هلال‌احمر به بیمارستان امدادی منتقل شدند.
تصاویری عجیب از لحظات درگیری چند ورزشکار عصبانی با یکدیگر در باشگاه بدنسازی را ببینید.
لکوموتیو شماره ۲۰۶۲ هنگام واگذاری واگن باردار جهت تخلیه دچار سانحه شده است، شدت این حادثه زیاد بود و بر اثر آن یک لکوموتیوران جان خود را از دست داده است.
امروز به ۱۰ هواپیمای نظامی خطرناک می‌پردازیم که قادرند تلفاتی باورنکردنی به دشمن وارد کنند و حتی سرنوشت جنگ را تغییر دهند.
تصاویری از طوفان مرگبار شن در مصر را مشاهده می‌کنید؛ در جریان این اتفاق سه نفر کشته و ۱۰ نفر زخمی شدند.
V ۱۳ Challenger تقریبا به طور تردیدناپذیر این افتخار را دارد که سریع‌ترین و قوی‌ترین موتور تک‌چرخ تولیدی جهان است، این وسیله عجیب نقلیه با موتوری ۱۰ کیلوواتی که می‌تواند سرنشین خود را مانند یک کیسه گوشت بدبخت را با سرعتی مرگبار در بزرگراه حمل کند، چیزی جز تغییر وزن برای کنترل فرمان و ترمز ندارد.
تصادف خودروهای عبوری در جاده های شمالی گلستان با شتر در سال گذشته موجب فوت و زخمی شدن ده‌ها نفر شده است. منبع: مهر
اژد‌های کومودو دارای ۶۰ دندان است که بیشترین تعداد برای یک خزنده محسوب می‌شود. دندان‌های این حیوان اغلب با دندان‌های کوسه مقایسه می‌شود زیرا...
کاربران با مدل هوش مصنوعی Midjourney درحال ساخت وقایع تاریخی غیرواقعی هستند که یکی از واقعی‌ترین آن‌ها، زلزله بزرگ ۹.۱ ریشتری کاسکادیا در ۲۰۰۱ است. زلزله‌ای که رخ نداده!
در همان لحظات اولیه چندنفر از کارگران با سوختگی شدید خود را نجات داده و از ساختمان خارج شدند. با توجه به اینکه احتمال حضور افراد دیگر در این اتاقک‌ها که هرکدام حدود ۱۵ متر مربع مساحت داشتند، وجود داشت، تیم‌های آتش‌نشانی همزمان با اطفای حریق عملیات جستجو را نیز در دستورکار خود قرار داده و دقایقی بعد با پیکر سوخته و بی‌جان چهار نفر که در اتاق‌ها محبوس شده بودند، مواجه شدند.
زلزله منجیل، بین ۳۵ تا ۳۷ هزار کشته، ۵۰ تا ۶۰ هزار مجروح و حدود نیم میلیون بی‌خانمان بر جای گذاشت تا عنوان یکی از هولناک‌ترین زلزله‌های رخ داده در حافظه جهان را از آن خود کند.
در پی برخورد یک دستگاه سمند با ۲ دانش‌آموز در بلوار امامیه مشهد، دانش آموزان جان باختند.
پس از دستگیری اویدیو گوزمان، پسر ال چاپو در ایالت سینالوآ مکزیک، شورش‌های مرگبار این ایالت را دربرگرفت.
انفجار‌های متعدد روز شنبه کی‌یف و سایر مناطق اوکراین را لرزاند که در پی آن دست‌کم یک نفر کشته و ۱۴ فرد دیگر هم زخمی شدند. انفجار مرگبار در پایتخت اوکراین در میان ساختمان‌های مسکونی چند طبقه در منطقه سولومیانسکی نیز رخ داد که به کشته شدن دست‌کم یک زن انجامیده است.
در پی تصادف زنجیره‌ای ۴۶ خودرو در «اوهایو» آمریکا، ۴ نفر کشته و شماری دیگر مجروح شدند.
معترضان پس از آتش‌سوزی مرگبار آپارتمانی در استان سین‌کیانگ در چندین شهر چین به خیابان‌ها ریختند و بسیاری گفتند محدودیت‌های کرونایی در این فاجعه نقش داشته است.
نجفی، مدیر روابط عمومی اورژانس بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور گفت: تعداد کشته شدگان تصادف مینی‌بوس و کامیون جاده شوشتر- گاومیش آباد به ۱۶ نفر رسید.
اهواز - صبح امروز تصادفی مرگبار در شوشتر باعث کشته شدن تعدادی از مسافران شده است.
اهواز - صبح امروز تصادفی مرگبار در شوشتر باعث کشته شدن تعدادی از مسافران شده است.
برخی از موشک‌های شلیک شده توسط ارتش روسیه به اوکراین منفجر نشدند و خاطراتی از جنگ مرگبار برای غیرنظامیانی که روزانه در اطراف بمب‌ها و مین‌ها حرکت می‌کنند، باقی گذاشته است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ