ایران و روسیه برای ساخت ابرپروژه ریلی رشت-آستارا به توافق رسیده اند و قرار است این خط آهن استراتژیک در مدت ۳ سال احداث شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
تکثیر و تولید این کرم‌های دوست داشتنی به خاطر خواصی که دارند به صورت یک تجارت پرسود درآمده و این روزها با اقدامات آقا خسرو در شیراز و قروه کردستان هم از این کرم‌ها در مزارع کشاورزی و در کنار دامداری‌ها پرورش داده می‌شوند؛ کرم‌هایی که اگر در زمین آغشته به مواد نفتی آن‌ها را رها کنید به راحتی نقش مواد شوینده را بازی می‌کنند و می‌توانند همه مواد نفتی را بخورند.
ستاره تیم ملی ایران این روزها نقش مهمی در تمرین استقلال ایفا می کند
این روزها آن چیزی که از موزه‌ها به ذهن متبادر می‌شود نقش نمایشگاهی و بازدیدمحور آن است و کارکرد پژوهشی و مطالعاتی موزه‌ها کم‌تر به چشم می‌خورد.
مشکلات مستأجران و نبود بلیت هواپیما وتوافق ریلی ایران و روسیه از مهم‌ترین خبرهای حوزه راه و مسکن در هفته گذشته بوده است.
هرچند عیسی آل کثیر برای بازگشت دوباره به پرسپولیس مخالفان خاص خودش را داشت اما او این روزها با گل‌های سرنوشت‌ساز خود بار دیگر نقش پررنگی در مسیر موفقیت این تیم ایفا می‌کند.
دردسر مرگ معمایی مرد جوان کنار بخاری/ راز جسد سوخته در بیابان‌های دماوند کشف شد/ بازگشت به خط قصاص بعد از بی‌گناهی در جنایت خونین/ قتل آتشین پسرک در هلهله عروسی روستا/ جولان مسلحانه ۲ مرد در نقش مأمور اطلاعاتی/ اعتراف به قتل همسر در جنوب تهران/ دخترک ۳ ساله در دام مرگبار زن
عبدالرشید سعدالله‌یف نابغه مسلمان و روس کشتی آزاد جهان که ۲ مدال طلای المپیک و ۵ طلای جهان را در کارنامه خود دارد، در یک فیلم داغستانی به ایفای نقش پرداخت. ابراهیم اورسانوف کارگردان این فیلم با انشتار تصاویر حضور سعدالله‌یف در پشت صحنه فیلمبرداری، اظهار کرد: سعدالله‌یف در بخشی از این فیلم در نقش خود بازی خواهد کرد. این فیلم قرار است تابستان امسال نمایش داده شود.
«شیخ‌کلینی»، محدث و عالم ایرانی و مؤلف «اصول کافی»، از ساکنان قدیمی این روستای دوهزارساله بوده است. بقعه «شیخ‌کلینی» مهم‌ترین بنای روستاست و در نامگذاری روستا هم نقش داشته و از جنبه تاریخی و مذهبی نیز شاخص است.
وزیر دفاع پیشین آمریکا در تماس تلفنی ساختگی که کمدین‌های منتقد کرملین در نقش رئیس جمهور سابق اوکراین با وی برقرار کرده بودند، نیات واقعی واشنگتن درباره روسیه را برملا کرده است!
مسوت اوزیل، ستاره آلمانی فوتبال که این روزها در باشاک‌شهیر استانبول بازی می‌کند با حضور در مناطق‌ زلزله‌زده ترکیه با تیم‌های امدادگر در کمک به آسیب‌دیدگان زلزله همراه شد.
بیمه مستمری زنان خانه‌دار، یکی از محصولات نوآورانه بیمه ملت برای حمایت از زنان خانه‌دار است که این روزها نقش مهمی در اقتصاد خانواده و کشور دارند.
این روزها سهم فرانسه از اغتشاش و آشوب در ایران آشکار است ولی از گذشته تا امروز، قضایای بسیاری وجود دارند که می‌توان رد پای پاریس را در آنها مشاهده کرد.
دستیار شناخته شده ژوزه مورایس این روزها نقش بیشتری در کادر فنی سپاهان بر عهده گرفته است.
اورال اوفا که روند خوبی را پشت سر می گذارد شب گذشته موفق شد گازپروم را شکست دهد.
دکتر معتمدی با توجه به موقعیت ویژه‏ ایران در منطقه گفت: غفلت از دشمن و توطئه‏ او برای جمهوری اسلامی در این روزها منطقی نیست و نباید مشکلات را فقط درونی دید. به هر حال منطقه در موقعیت حساسی است و نقش ‏آفرینی جمهوری اسلامی به هیچ وجه خوشایند جهان نیست.
کانون مدارس اسلامی طی بیانیه‌ای به‌مناسبت سیزدهم آبان‌ماه اعلام کرد: این روزها دختران ایرانی با حربه‌ بی حجابی و فروپاشی نقش زن در خانواده محور اصلی توطئه ورزی دشمن هستند.
ماکسیم ساپوژکوف این بار آن روی غیر قابل مهار خود را مقابل کاپیتان تیم ملی ایران به رخ کشید.
روس‌ها در دوره پوتین باید از خود پرسش‌هایی مشابه معضلاتی که آلمانی‌ها در دوران رایش سوم با آن مواجه بودند را بپرسند. نقش آنان در جنگ رخ داده توسط کشورشان چیست؟ تا چه اندازه به خود اجازه می‌دهند که در این‌باره بدانند؟ آیا زمانی که لازم باشد نافرمانی خواهند کرد؟
دبیرکل جمعیت هلال احمر گفت: خانه هلال، جمعیت هلال احمر کوچکی است که قلب تپنده یک روستا و سپر دفاع مردم مناطق دورافتاده و محروم کشور در برابر مخاطرات و بلایای طبیعی است.
پرویز سروری با صدور پیامی گفت:شوراها ارتباط مستقیمی با روستا و عشایر و مسائلی چون کشاورزی و دامداری و مسئله مهم امنیت غذایی دارند که این امر بیانگر اهمیت نقش شوراها به ویژه شوراهای روستااست.
رامین رضاییان این روزها در نقش ستاره سپاهان ظاهر شده است و شاید مهم‌ترین چهره بازی با پرسپولیس در این هفته فوتبال ایران باشد.
وزیر خارجه چین در حاشیه نشست مجمع عمومی سازمان ملل با همتای روس خود دیدار و درباره تحولات اوکراین رایزنی کرد.
هواداران سپاهان این روزها بهترین رابطه ممکن با تیمشان را تجربه می‌کنند.
این روزها که دنیا تحت تأثیر «تحول دیجیتال»، به سمت مدرنیزه شدن ساختار نظام توزیع رفته است، گروه «شهر لوازم خانگی» ورود هایپرمارکت‌های تخصصی به سیستم توزیع کشور را در دستور کار قرار داده‌اند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ