عثمان دمبله، ستاره فرانسوی بارسلونا، این روزها به دلیل مصدومیت دور از میادین است ولی انتظار می رود برای بازی برگشت لالیگا مقابل رئال وارد ترکیب تیمش شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ژنرال ذخیره ارتش رژیم صهیونیستی اذعان کرد که در جنگ پیش‌رو نیروی هوایی ارتش رژیم صهیونیستی به یک هدف راهبردی برای مقاومت مبدل خواهد شد.
استقلال در هفته سوم رقابت‌های لیگ برتر به مصاف سپاهان می‌رود.
تیم ملی بسکتبال زنان ایران امروز در مرحله فینال رقابت‌های کاپ آسیا در سطح B باید به مصاف اندونزی برود تا در صورت برتری در این بازی، جواز حضور در سطح A آسیا را به دست بیاورد
از امروز رقابت‌های حساس و هیجان انگیز قهرمانی آسیا در ارومیه آغاز خواهد شد.
فردا قرار است تیبو کورتوا و ادر میلیتائو زیر تیغ جراحی بروند و اینکه عمل چطور پیش خواهد رفت، در روند ریکاوریشان تعیین کننده خواهد بود.
پرسپولیس در هفته دوم رقابت‌های لیگ برتر به مصاف تراکتور می‌رود.
تیم‌های لیگ یکی امروز حریفان خود در ۳۴ هفته این مسابقات را خواهند شناخت.
تصاویری از ال‌کلاسیکوی روز یکشنبه منتشر شده که در آن گاوی دور از چشم داور انتقام فینال سوپرجام را از دنی سبایوس می گیرد.
پدری، ستاره جوان بارسلونا، که به دلیل مصدومیت همسترینگ دیدار دیشب تیمش مقابل رئال را از دست داد به ال‌کلاسیکوهای روز 5 آوریل در کوپا دل‌ری هم نخواهد رسید.
مارکا برای شمار روز ال‌کلاسیکو دست به ابتکار جالبی زده و تیتر یک خود را با الهام از شعار معروف هواداران بارسا درست کرده است.
رونالد آرائوخو یک روز مانده به ال‌کلاسیکو، از وینیسیوس، رقیب مستقیم خود در بازی فردا، ستایش کرد.
کریم بنزما یک روز مانده به ال‌کلاسیکو در تمرین رئال حاضر شد تا نشان دهد مشکلی برای بازی فردا ندارد.
بدترین خبر در آستانه ال‌کلاسیکوی روز یکشنبه برای بارسلونا از راه رسید و باشگاه کاتالان دریافت که پدری نمی‌تواند در این مسابقه به میدان برود.
با وجود تلاش فراوان، پدری نتوانست خود را به بازی برابر بیلبائو برساند و حالا امیدوار است بتواند به بازی 9 روز بعد برابر رئال برسد.
ساعاتی پیش تمرین رئال پس از یک روز استراحت از سر گرفته شد، درحالی‌که داوید آلابا، فرلاند مندی و رودریگو گوئس در آن غایب بودند.
سه الکلاسیکو در ۳۵ روز!
روبرت لواندوفسکی امشب گل سوم بارسا را برابر بیلبائو به ثمر رساند. او سه روز پیش هم دو گل به ویارئال زده بود تا خاطره تلخ ال‌کلاسیکو را فراموش کند.
پلیس مادرید اعلام کرده است که پسر خوان لاپورتا، رییس باشگاه بارسلونا، روز گذشته به دلیل بدرفتاری بازداشت شده است.
آندری لونین، دروازه‌بان رئال مادرید، به همراه مارک آندر تراشتگن می‌توانند نقش مهمی را در ال‌کلاسیکوی رفت این فصل ایفا کنند.
فرلان مندی، مدافع کناری رئال مادرید، مدعی شد آنها روز یکشنبه در مقابل مصاف بارسلونا با تمام توان بازی می کنند.
نشریه مارکا در خبری اعلام کرد کورتوآ در تمرین امروز (جمعه) تیمش شرکت نداشته و به بازی حساس روز یکشنبه مقابل بارسلونا نمی‌رسد.
تونی کروس معتقد است رئال مستحق کسب یک امتیاز برابر شاختار بود. او نگران شرایط رئال برای ال کلاسیکوی روز یکشنبه نیست.
تا روز ال‌کلاسیکو رئال مادرید در لالیگا باید برابر اوساسونا و ختافه قرار بگیرد و بارسا نیز به مصاف مایورکا و سلتاویگو خواهد رفت
لوئیس سوارز به قولی که به هواداران ناسیونال داده بود، عمل کرد و روز گذشته در ال کلاسیکوی فوتبال اروگوئه برابر پنیارول گلزنی کرد. گل او بسیار هم تماشایی بود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ