بورس این روزها بیش از روزهای دیگر به حمایت دولت نیاز دارد موضوعی که تا به امروز عکس آن صورت گرفته و باعث ریزش های متعدد شده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
اگر اتفاق خاصی در بازار سرمایه نیفتد انتظار می‌رود شاخص کل بورس این هفته هم نوسان خسته کننده‌ای را تجربه کند.
رییس صندوق نوآوری و شکوفایی با بیان اینکه نمی‌توانیم با تکیه صرف به منابع دولتی انتظار رونق اقتصاد دانش‌بنیان را داشت، گفت: هدفگذاری ما در صندوق نوآوری جهت دهی به نظام تامین مالی است.
سخنگوی سازمان بورس با اشاره به انتشار غیرقانونی بخشی از اطلاعات محرمانه معاملات بازار سرمایه، از اخراج افراد خاطی خبر داد.
انتظار می رود در ابتدای معاملات روز شنبه بازار سرمایه با یک عرضه سنگین مواجه شود.
انتظار می رود در ابتدای معاملات روز شنبه بازار سرمایه با یک عرضه سنگین مواجه شود.
در حالی که فعالان بازار سرمایه انتظار رشد در شاخص کل بورس را داشتند اما شاخص به صورت غیرمنتظره ریزش سنگینی را تجربه کرد.
انتظار می رود بازار سرمایه در روز سه شنبه هم روندی نزولی داشته باشد.
امروز بازار سرمایه با ریزش عجیب و دور از انتظار ۹۵ هزار واحدی همراه شد، در این شرایط شناسایی نمادهای قدرتمند می تواند در معاملات بهتر معامله گر را یاری کند.
با توجه به اعلام جزییات فعالیت شرکت کشاورزی و دامپروری فجر اصفهان در نشست خبری ویژه عرضه اولیه سهام «زفجر» د رچندروز گذشته، انتظار می‌رود این نماد به زودی در بازار سرمایه عرضه اولیه گردد.
با توجه به برگزاری جلسه معارفه شرکت کشاورزی و دامپروری فجر اصفهان انتظار می‌رود این نماد به زودی در بازار سرمایه عرضه اولیه گردد. با شرکت ۹۰ میلیارد تومانی آماده عرضه اولیه بیشتر آشنا شوید.
انتظار می رود بازار سرمایه در روزهای آخر سال وضعیت نوسانی و کم رمق داشته باشد.
اتفاقات روز‌های اخیر که بعد از اخبار توافق ایران و عربستان در بازار سرمایه رخ داد، حداقل از نظر من به عنوان کارشناس این حوزه، دور از انتظار بود و اصلا طبیعی نبود. زیرا به هیچ عنوان به دلیل عوامل بنیادین این افت شاخص‌ها رخ نداد و عملا یک رویه هیجانی بود
کارشناس بازار سرمایه گفت: ۶۰ تا ۷۰ درصد از سهم‌های موجود در بازار سرمایه از بازارهای موازی خود عقب هستند و شاید یک سوم ارزش واقعی خود باشند. سهامداران باید دقت کرده و هر سهمی را خرید نکنند تا خاطرات منفی سال ۹۹ دوباره تکرار نشود.
جواد فلاحیان گفت: ۶۰ تا ۷۰ درصد از سهم‌های موجود در بازار سرمایه از بازارهای موازی خود عقب هستند و شاید یک سوم ارزش واقعی خود باشند.
بازار سرمایه روز سه شنبه همانطور که در حالت خوش بینانه انتظار می‌رفت در نیمه دوم با تقاضای بهتری مواجه شد و یک کندل مثبت را ثبت کرده و در صورت ادامه تقاضا می توان انتظار یک روند صعودی داشت.
امروز مطالبی همچون از این بانک‌ها می‌توان 5 هزار دلار خرید، خبر مهم برای متقاضیان عرضه اولیه، پیش بینی بورس | بازار سرمایه فردا صعودی است یا نزولی؟،  پیش بینی قیمت بیت کوین برای روزهای خاص، عقب نشینی نرخ طلا در بازار جهانی، زیان ۱۰۰ هزار میلیاردی بورس با انتشار یک نامه، کمبود بنزین نداریم ؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
وزیر صمت با ابراز امیدواری به تصویب هرچه سریع‌تر مالیات بر عایدی سرمایه توسط مجلس گفت: مالیات بر عایدی سرمایه، مالیات ضد دلالی است و دلالان نگران اجرای این نوع مالیات هستند. فرصت های دلالی برای کسانی که به دنبال منفعت از بازار خودرو هستند، رو به کاهش است.
وزیر صمت با ابراز امیدواری به تصویب هرچه سریع‌تر مالیات بر عایدی سرمایه توسط مجلس گفت: مالیات بر عایدی سرمایه، مالیات ضد دلالی است و دلالان نگران اجرای این نوع مالیات هستند. فرصت های دلالی برای کسانی که به دنبال منفعت از بازار خودرو هستند، رو به کاهش است.
شرکت پرداخت الکترونیک پاسارگاد با نماد پی پاد با سرمایه ۳۰۰ میلیارد تومانی در بازار دوم معاملات بورس درج شده است و در صف عرضه اولیه ۲۵ درصدی سهام ایستاده است. در چندروز گذشته شاهد انتشار اخباری از این نماد در سامانه کدال بودیم که در این مطلب به تشریح این اخبار می پردازیم.
مدیر نهادهای مالی شرکت فرابورس ایران با انتشار اطلاعیه‌ای از پذیره‌نویسی و عرضه واحدهای سرمایه‌گذاری صندوق سرمایه‌گذاری املاک و مستغلات مدیریت ارزش مسکن خبر داد.
مورگان استنلی، یکی از بزرگترین و شناخته شده ترین ارائه دهندگان خدمات سرمایه گذاری و مدیریت ثروت در جهان، انتظار دارد بازارهای سهام ایالات متحده در چند ماه آینده بیشتر سقوط کند.
سمیه رفیعی به عنوان عضو ناظر مجلس شورای اسلامی در شورای عالی محیط زیست انتخاب شد.
تغییر مشهود سرعت صدور مجوز و موافقت اصولی تاسیس نهادهای مالی در دوره جدید مدیریت سازمان بورس و اوراق بهادار، پس از مصوبه پیشین سازمان با موضوع رفع موانع و تسهیل صدور مجوز ها دیده می‌شود.
باشگاه پرسپولیس هم از پیشنهاد هیات مدیره مبنی بر افزایش سرمایه ۵۰ درصدی از محل آورده نقدی سهامداران خبر داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ