شقاقی اظهار داشت: اقتصاد ۸۵ میلیون نفری ایران که حدود ۴۰ میلیارد دلار صادرات غیر نفتی و ۴۵ میلیارد دلار واردات را تجربه کرده، با اندک افزایش فروش نفت، رشد اقتصادی دو و سه درصدی را همانگونه که صندوق بین المللی پول پیش بینی کرده، رقم زده، این در حالیست که برای سال ۲۰۲۳ نیز اگر شرایط به همین منوال باشد و تحریم‌ها اضافه نشود، رشد اقتصادی یکی دو درصدی و تورم ۴۰ درصدی نیز برای اقتصاد ایران قابل تصور است، اما این تنها یک سناریوی موجود برای اقتصاد ایران در سال آینده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
اگرچه ممکن است صبحانه مهم‌ترین وعده غذایی در روز باشد، اما چند ماده غذایی وجود دارند که هرگز نباید در ساعات ابتدایی صبح آن ا بخورید و اتفاقا از محبوب‌ترین مواد غذایی بر روی میز صبحانه نیز هستند!
یک عضو ارشد چارچوب هماهنگی شیعیان عراق حضور قدرتمند حشد شعبی، تضعیف جایگاه آمریکا در تحولات بین المللی و مشکلات داخلی این کشور را سه مانع ماجراجویی نظامی واشنگتن در عراق برشمرد.
یک عضو ارشد چارچوب هماهنگی شیعیان عراق حضور قدرتمند حشد شعبی، تضعیف جایگاه آمریکا در تحولات بین المللی و مشکلات داخلی این کشور را سه مانع ماجراجویی نظامی واشنگتن در عراق برشمرد.
بازیکن تازه وارد شمس آذر قزوین در بدو ورود به این تیم رباط صلیبی پاره کرد و نیم فصل اول آرا از دست داد.
موسسه ccs پیش‌بینی کرده است که تا سال ۲۰۲۷ بازار تلفن‌های همراه دارای قابلیت پیام رسانی ماهواره ای، نزدیک به ۱۸ میلیارد دلار درآمد داشته باشند و به بیش از ۴.۸ میلیارد نفر در سراسر جهان خدمات ارائه کنند.
در روز دوم مسابقات کشتی فرنگی جوانان جهان، سه فرنگی کار ایرانی به نیمه نهایی راه یافتند.
در پایان روز دوم مسابقات ووشو قهرمانی جوانان آسیا، ووشوکاران کشورمان موفق به کسب ۳ مدال رنگارنگ و راهیابی دو ورزشکار به دیدار نهایی شد.
بهزاد سلامی به همراه دو بازیکن فیکس، بازی الشارجه را از دست خواهند داد.
پرسپولیس در حضور طرفداران پرتعداد تراکتور موفق شد یک نیمه از گل خود دفاع کند.
سبحان پسندیده، مدافع هوادار تهران در خصوص پیروزی تیمش مقابل شمس آذر قزوین صحبت کرد.
علیرضا رضایی با پیشنهادهایی از سه تیم لیگ برتری روبه رو شده و او باید تیم جدید خود را انتخاب کند.
یک اقتصاددان درباره سه سناریو احتمالی پیش روی اقتصاد ایران درباره نرخ رشد نقدینگی توضیح داد.
جواد خیابانی حالا درست در سناریویی مشابه قرار گرفته و با شایعه ممنوع‌التصویری دست‌و‌پنجه نرم می‌کند که مطابق با زمان گذشته بعید است جایگاهش در تلویزیون دستخوش تغییر شود. او یکی از «برمدار‌ماندگان» عصر علی فروغی در تلویزیون، خاصه شبکه سه سیما‌ست که کمتر حاضر شده جایگاهش در این رسانه را به خطر بیندازد.
یک متخصص هوش مصنوعی می‌گوید برای سرکش شدن روبات‌ها و نابود کردن انسان‌ها، سه سناریوی احتمالی وجود دارد.
در پی انتشار مطلبی درباره سرمربیگری قاسم حدادی‌فر در ذوب‌آهن، یکی از اعضای هیئت مدیره این باشگاه توضیحات تکمیلی را در اختیار "ورزش سه" گذاشت.
پاری‌سن‌ژرمن در سه هفته مانده به پایان لیگ یک فرانسه با شش امتیاز بیشتر از لانس رده دومی، در صدر جدول ایستاده است. آنها می‌توانند امشب دوباره قهرمان شوند.
خبرگزاری دولت نوشت: سناریوی دوم که بیشتر از سوی مدیران مدارس بیان می‌شود، از یک سو به روانی‌بودن موضوع، بعد از اخبار منفی و از سوی دیگر به شیطنت دانش‌آموزان برای فرار از مدرسه و امتحانات اشاره دارد.
روز جمعه هفتم بهمن ماه یک مهاجم به نام یاسین حسین‌زاده با سلاح کلاشنیکف به سفارت جمهوری آذربایجان حمله کرد که در نتیجه آن یک نفر از ماموران امنیتی این سفارت کشته و دو نفر دیگر مجروح شدند. انگیزه مهاجم شخصی اعلام و گفته شده که برای بیرون آوردن همسر خود از سفارت دست به این اقدام زده است.
شواهد و قراین نشان‌گر آن هستند که سه ماه نفس‌گیر در مناسبات ایران و اروپا در پیش خواهد بود. در این بازه زمانی زنده ماندن برجام تا اکتبر نیز خود یک چالش جدی است. پایان تحریم‌های تسلیحاتی ایران، منوط به زنده ماندن توافق هسته‌ای ۲۰۱۵ خواهد بود. لیکن این که انگلستان یا فرانسه در ماه‌های پیش‌رو به سوی فعال کردن مکانیسم ماشه گام بردارند، فرضیه‌ای جدی است.
تیم ملی فوتبال کشورمان روز چهارشنبه در میان استقبال هواداران به ایران بازگش. این تیم در ششمین تجربه جهانی‌اش در جام جهانی هم نتوانست بیشتر از سه بازی انجام دهد و از دور گروهی صعود نکرد. بازگشت تیم ملی به ایران به حاشیه‌های تکراری همراه بود.
تیم ملی فوتبال کشورمان روز چهارشنبه در میان استقبال هواداران به ایران بازگش. این تیم در ششمین تجربه جهانی‌اش در جام جهانی هم نتوانست بیشتر از سه بازی انجام دهد و از دور گروهی صعود نکرد. بازگشت تیم ملی به ایران به حاشیه‌های تکراری همراه بود.
امپراتوری‌ها می‌توانند به طور ناگهانی به پایان برسند و زمانی که این اتفاق رخ دهد هرج و مرج و بی‌ثباتی را به دنبال خواهد داشت برای جلوگیری از این سرنوشت احتمالا برای روسیه خیلی دیر شده است. چین ممکن است این کار را انجام دهد، اما برایش دشوار خواهد بود.
«ولادیمیر پوتین» رئیس جمهور روسیه در حال شکست در جنگ است. اگر اوکراینی‌ها به آزادسازی مناطق کشورشان از ارتش متجاوز خود ادامه دهند آیا او در واقع همان طور که تهدید کرده از سلاح هسته‌ای استفاده خواهد کرد؟ اگر چنین است چگونه و پاسخ ایالات متحده چه خواهد بود؟
پس از گذشت تقریبا سه سال از حوادث تلخ آبان ۹۸ که منجر به کشته شدن تعدادی از هموطنان و همچنین تخریب ده ها بانک،فروشگاه و ساختمان شد، شهریور ۱۴۰۱باز هم شاهد سناریوی تکراری اغتشاشگران هستیم.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ