دبیر شورای عالی امنیت ملی کشورمان گفت: توافق نامه امنیتی دو کشور نقشه راه ایجاد امنیت پایدار در مرزها و زمینه ساز گسترش همکاری در سایر حوزه‌ها است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
نخست‌وزیر عراق در جمع فرماندهان نبرد با داعش، ایستادگی مرجعیت و فداکاری مردم عراق را عامل نابودی داعش دانست.
یک تحلیلگر سیاسی عراقی در واکنش به تلاش آمریکا برای انحلال سازمان حشدشعبی تاکید کرد که این نیروها باعث شده اند نظامیان آمریکایی در عراق و منطقه همواره در نگرانی به سر ببرند.
شرکت‌های دانش‌بنیان ایرانی با حمایت‌‎ صندوق نوآوری و شکوفایی در چهاردهمین نمایشگاه بین‌المللی تجارت اربیل (عراق)، حضور مستقل خواهند داشت.
مردم عراق امروز شنبه در مراسم روز عاشورا در شهرهای مختلف این کشور حضوری گسترده داشته‌اند.
کارشناس مسائل منطقه گفت: حضور اخیر گروه‌های تروریستی در مراسم اقلیم شمال عراق نشان می‌دهد آنها با اقلیم ارتباط تنگاتنگ داشته، از اربیل حرف شنوی دارند و از امکانات اقلیم بهره می‌برند.
سیاستمداران عراقی معتقدند که علت تقویت حضور نظامیان اشغالگر آمریکایی در این کشور، حمایت از رژیم صهیونیستی و استمرار انتقال نفت سوریه به اراضی اشغالی است.
رهبر انقلاب خطاب به رئیس جمهور عراق تاکید کردند: حتی حضور یک آمریکایی هم در عراق زیاد است.
ملی پوش والیبال ایران در لیگ عراق برای تیم گاز جنوب توپ خواهد زد.
منابع عراقی از حضور نخست وزیر این کشور در کربلا به منظور نظارت بر طرح امنیتی ویژه نیمه شعبان خبر دادند.
فدراسیون فوتبال روسیه امیدوار به برگزاری دوستانه با ایران و عراق در فروردین ماه است.
سفیر ژاپن در عراق با حضور در بارگاه مطهر مولای متقیان در نجف اشرف گفت: از لمس ضریح امام علی (ع) متبرک شدم.
ایالات متحده آمریکا حدود ۲ هزار سرباز در عراق دارد که عمدتا مشغول آموزش یا مشاوره دادن به نیروهای عراقی هستند. ناتو نیز چندصد سرباز در آنجا مستقر کرده که در بخش‌های غیرجنگی فعال هستند.
وزارت دفاع عراق اعلام کرد که یک هیئت امنیتی بلندپایه برای نظارت مستقیم بر روند بازاستقرار یگان های نظامی به استان دیالی رفت.
رئیس ستاد کل ارتش عراق و معاون فرمانده ستاد عملیات مشترک عراق از محل حادثه تروریستی در کرکوک بازدید کردند.
فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در سردشت با تأکید بر مقابله با تروریست های حاضر در کردستان عراق، گفت که نیروهای سپاه در یک کیلومتری مقر تروریست ها قرار دارند.
محمد شیاع السودانی نخست وزیرعراق که جمعی از وزرای عراقی وی را در سفر به مشهد همراهی می‌کنند، در ادامه با تولیت آستان قدس رضوی در حرم مطهر رضوی دیدار دارد.
محمد شیاع السودانی نخست وزیرعراق که جمعی از وزرای عراقی وی را در سفر به مشهد همراهی می‌کنند، در ادامه با تولیت آستان قدس رضوی در حرم مطهر رضوی دیدار دارد.
عضو کمیسیون امنیت و دفاع پارلمان عراق به تحرکات نیروهای ترکیه در داخل عراق اشاره کرد.
مسئول امنیتی گردان‌های حزب‌الله عراق با انتشار بیانیه‌ای موضع این گروه مقاومت را نسبت به تشکیل دولت جدید عراق تشریح کرد.
ائتلاف الفتح که از گروه های سیاسی عضو چارچوب هماهنگی (شیعی) محسوب می شود، اعلام کرد که در پی اصرار جریان صدر بر عدم گفتگو با جریان های سیاسی، دولت جدید عراق بدون حضور این جریان تشکیل می شود.
تیم کشتی فرنگی عراق برای برگزاری تمرینات مشترک با کشتی‌گیران ایرانی در کمپ تیم‌های ملی کشورمان حضور دارد.
منابع عراقی دقایقی پیش از آغاز نشست پارلمان عراق با حضور ۱۹۸ نماینده خبر دادند.
سردار قاآنی فرمانده سپاه قدس جمهوری اسلامی ایران که شب گذشته به منظور حضور در پیاده‌روی اربعین به عراق سفر کرده بود، در موکب فلسطینی‌ها در عراق حضور پیدا کرد.
مینا وطن‌پرست عصو تیم ملی هندبال زنان ایران در لیگ هندبال عراق دست به توپ شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ