شرکت‌های دانش‌بنیان ایرانی با حمایت‌‎ صندوق نوآوری و شکوفایی در چهاردهمین نمایشگاه بین‌المللی تجارت اربیل (عراق)، حضور مستقل خواهند داشت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس مجلس شورای اسلامی در آستانه فرارسیدن روز خبرنگار در جایگاه خبرنگاران مستقر در صحن مجلس حاضر شد و این روز را به آنان تبریک گفت.
روبرتو تورس، ستاره اسپانیایی فولاد خوزستان با پیشنهاد حضور در کینگز لیگ اسپانیا مواجه شده است.
وزیر دفاع ترکیه بدون اشاره به‌نقض قوانین بین‌المللی از سوی آنکارا در خصوص حضور ارتش این کشور در کشورهای مستقل سوریه و عراق گفت: ۶ تروریست پ‌ک‌ک در سوریه ازپای درآمدند.
شرکت بیمه تجارت‌نو به عنوان تنها غرفه‌ مستقل بیمه‌ای در پنجمین نمایشگاه و کنفرانس بین‌المللی صنعت پخش که در محل نمایشگاه های بین‌المللی کیش برگزار شد حضور چشمگیری داشت.
با نزدیک شدن به روز جهانی قدس، پلیس رژیم صهیونیستی به حالت آماده‌باش درآمده و حدود ۲۳۰۰ پلیس از نیروهای خود را در اطراف مسجد الاقصی مستقر کرد.
ادعای گالانت درباره تلاش ایران برای حضور مستقل نظامی در این کشور‌های منطقه در حالی مطرح می‌شود که مقامات ایران تاکید کرده‌اند با فعالیت‌های نظامی مداخله‌جویانه در منطقه که ناقض امنیت و استقلال کشور‌ها باشد، مخالفند. حضور نظامیان ایران در سوریه نیز تنها به شکل مستشاری و با درخواست دولت رسمی سوریه برای مبارزه با تروریسم و کمک به تامین امنیت این کشور انجام شده است.
این ربات جاسوسی روسی به شکل یک سنگ یا صخره است. نمونه اولیه آن می‌تواند حرکت کرده و تصویر و صدا را نیز منتقل کند.
دولت انگلیس اعلام کرد که به زودی کمیته قانونگذاری مستقل فوتبال انگلیس را راه‌اندازی خواهد کرد تا مانع از حضور باشگاه‌های لیگ برتری در سوپرلیگ شود.
از زمان شروع جنگ، کرملین به‌طور پیوسته رسانه‌های مستقل روسیه را منحل کرده است، سازمان‌هایی را که دهه‌ها در زمان پوتین حضور فعالی داشتند، مجبور به خروج از کشور کرده و دسترسی به فیس‌بوک، بی‌بی‌سی و دیگر منابع خبری را قطع کرده است.
قرار است فردا در مجمع فدراسیون فوتبال، حسابرس مستقل و خزانه‌دار این فدراسیون با حضور مسئولان AFC‌ به‌صورت آنلاین برگزار شود.
عربستان با یک برنامه بلندمدت 10 تا 20 ساله به دنبال داشتن راننده و تیمی مستقل در مسابقات فرمول یک است.
محرومیت دو جلسه‌ای کریستیانو رونالدو در زمان حضور در منچستریونایتد به دوران حضور او در لیگ عربستان منتقل شده و او نمی‌تواند در دو بازی بعدی این تیم به میدان برود.
وزارت دفاع ژاپن اعلام کرد به دلیل حضور ناوهای جنگی چین در اقیانوس آرام، این کشور حضور نظامی خود را در منطقه افزایش می دهد.
همایش اقتدار در سایه ولایت با حضور گردان‌های طلاب و روحانیون تیپ مستقل ۸۳ روحانیون رزمی تبلیغی امام صادق (ع) در مسجد مقدس جمکران و با سخنرانی سردار سلامی فرمانده سپاه پاسداران برگزار شد.
محمدصالح نیکبخت، وکیل دادگستری که وکالت خانواده مرحوم مهسا امینی را نیز برعهده دارد از اتفاقی فراتر از همه موارد فوق می‌گوید: «گزینش از میان گزینش‌شدگان». نیکبخت می‌گوید که هم‌اکنون از میان بیش از ۶۰ هزار وکیل دارای پروانه وکالت از کانون‌های وکلای کشور و مرکز مشاوران حقوقی تحت نظر قوه قضاییه کمتر از هزار نفر اجازه ورود در مرحله تحقیقات را دارند و بسیاری از آنان هم دیگر مورد قبول دستگاه‌های قضایی نیستند. در شرایط کنونی که از ۲ ماه پیش آغاز و پایان آن متصور نیست طبق این قانون فقط این افراد در مرحله تحقیقات حق حضور دارند و شنیده‌ها حاکی است که برخی از قضات دادگاه‌ها و حتی دادسرا‌ها از حضور همین وکلای دستچین‌شده قوه قضاییه نیز ممانعت می‌کنند!
وحیدی گفت: ترکیب کمیته شامل دستگاه‌های ذیربط به اضافه حقوقدان‌هایی است که مستقل هستند و وابستگی دولتی ندارند.
ادعای مضحک و البته متناقض اینترنشنال سعودی درست پس از حضور در پایگاه ارتش رژیم صهیونیستی: ما یک رسانه کاملا مستقل هستیم.
حمید سجادی وزیر ورزش در خصوص حضور کارلوس کی روش گفت: دخالتی در امور فنی فدراسیون فوتبال نداریم و آنها مستقلا تصمیم می‌گیرند و فقط نظر مشورتی می‌دهیم.
همانطور که سال گذشته هم در اردوی جهانی اسلو دکتر روانشناس در کنار ملی‌پوشان کشتی بود، از دو اردوی گذشته نیز یک روانشناس در خانه کشتی مستقر شده است.
چندسال است که خانم‌ها با عزت و احترام به استادیوم‌ها می‌آیند و بازی‌های تیم ملی فوتبال را می‌بینند. حتی بازی ایران و عراق شب‌هنگام برگزار شد، ولی برای تردد خانم‌ها اتوبوس گذاشتیم و ورودی مستقل و خوبی داشتند.
معاون کیفیت گروه خودروسازی سایپا گفت: با هدف تضمین کیفیت محصولاتی که در اختیار مشتریان گرامی قرار می گیرد تحویل خودروهای تیبا و تیبا 2 با تاخیر مواجه شده است که ضمن عذرخواهی از مشتریان عزیز، پس از کنترل های سختگیرانه مجدد و حصول اطمینان از کیفیت مطلوب این خودروها تلاش می کنیم تا با هماهنگی سازمان های نظارتی در اسرع وقت تعهدات ایجاد شده را انجام دهیم.
«بازی تردید» به کارگردانی و تهیه کنندگی حمیدرضا محمودی به بخش نیمه نهایی فیلم کوتاه مستقل جشنواره جهانی کن سال ۲۰۲۱ که جزو بخش‌های تخصصی و مستقل نخل طلای جشواره کن است، راه پیدا کرد. در این جشنواره که تعداد زیادی فیلم از کشورهای مختلف حضور داشتند به بخش منتخب جشنواره جهانی کن راه پیدا کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ