سردار قاآنی فرمانده سپاه قدس جمهوری اسلامی ایران که شب گذشته به منظور حضور در پیاده‌روی اربعین به عراق سفر کرده بود، در موکب فلسطینی‌ها در عراق حضور پیدا کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
تصاویری از حضور سردار قاآنی، فرمانده نیروی قدس سپاه در کربلای معلی را مشاهده می‌کنید.
تصویری از حسین قاآنی، فرمانده سپاه قدس که در مراسم ترحیم آیت‌الله یدالله رحیمیان شرکت کرده است منتشر شد.
مراسم بزرگداشت مادر فرمانده شجاع و دلاور لشکر بدر دوران دفاع مقدس سرلشکر پاسدار شهید اسماعیل دقایقی عصر شنبه ۲۴ تیر ۱۴۰۲ با حضور محسن رضایی عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام، سردار محمدرضا نقدی معاون هماهنگ‌کننده سپاه و سردار اسماعیل قاآنی فرمانده نیروی قدس سپاه در مسجد جامع پیامبر اعظم (ص) شهرک شهیدمحلاتی تهران برگزار شد.
سردار سلامی فرمانده سپاه پاسداران در جشن مهمونی ده کیلومتری حضور پیدا کرد.
سردار قاآنی فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران صبح امروز با حضور در بیت آیت الله العظمی جوادی آملی با ایشان دیدار و گفتگو کرد.
سردار قاآنی فرمانده نیروی قدس سپاه در راهپیمایی روز جهانی قدس حضور یافت.
فرمانده نیروی قدس سپاه در پیامی با تسلیت درگذشت خالقی گفت: آن سردار مجاهد در صحنه‌های گوناگون دفاع مقدس و پس از آن در مسئولیت‌های خطیر در سپاه پاسداران، حضوری مؤثر و انقلابی داشت.
سردار اسماعیل قاآنی فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران بر سر مزار شهید محمد صادق صدر و شهید محمدباقر صدر در نجف حضور یافت. در تصاویر منتشر شده سردار قاآنی ضمن ادای احترام به شهید صدر بر سر مزار دو فرزند شهیدش مصطفی و مؤمل نیز حضور یافت. خبرگزاری نون عراق نوشت: اسماعیل قاآنی فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران در یک سفر غیرمنتظره وارد عراق شده که دومین سفر در نوع خود در سال جاری است. در حالی که یک منبع عراقی تایید کرد که این مقام ایرانی با مقامات و رهبران سیاسی گفتگو خواهد کرد. به گفته یک منبع سیاسی عراقی به العربی الجدید، قاآنی اواخر شب پنجشنبه وارد استان نجف در جنوب عراق شد و با رهبران حشد الشعبی ابوفدک المحمداوی و ابوزینب اللامی دیدار کرد و همچنین مقبره ابومهدی المهندس را زیارت کرد.
فرمانده نیروی قدس سپاه در مراسم یادواره شهدای رسانه مقاومت حضور یافت و گفت:شهدای رسانه مقاومت در بازنمایی ارزش‌ها نقش مهمی دارند.
فرمانده نیروی قدس سپاه در مراسم یادواره شهدای رسانه مقاومت حضور یافت و گفت:شهدای رسانه مقاومت در بازنمایی ارزش‌ها نقش مهمی دارند.
فرمانده نیروی قدس سپاه در مراسم یادواره شهدای رسانه مقاومت حضور یافت.
فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از روز چهارشنبه برای نظارت بر امدادرسانی به مردم سوریه وارد مناطق زلزله زده شمال غرب این کشور شد.
جلسه غیر علنی مجلس با حضور فرمانده کل سپاه و وزیر امور خارجه
جلسه غیرعلنی مجلس شورای اسلامی با حضور سردار حسین سلامی، فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و حسین امیرعبدالهیان، وزیر امور خارجه کشورمان صبح امروز یکشنبه ۲ بهمن ۱۴۰۱ برگزار شد.
سردار اسماعیل قاآنی، فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی عصر امروز(دوشنبه) در مراسم ترحیم همسر سید محمد باقر حکیم شهید محراب(قدس سره) حضور یافت.
فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در سفر به بغداد در محل شهادت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس توسط تروریست های آمریکایی حضور یافت.
همایش گرامیداشت شهدای مدافع حرم و شهدای مدافع امنیت تهران با عنوان «یاران سلیمانی» جمعه ۱۶ دی ۱۴۰۱ با حضور سردار اسماعیل قاآنی، فرمانده نیروی قدس سپاه، علیرضا زاکانی، شهردار تهران و جمعی از خانواده های شهدا در سالن همایش‌های برج میلاد برگزار شد.
سردار قاآنی فرمانده سپاه قدس پاسداران انقلاب اسلامی در مراسم تشییع شهدای گمنام در تهران حضور یافت.
در بسته خبری امروز «تابناک» تیتر‌هایی مانند: حاجی بازداشت‌ شده در عربستان به ایران بازگشت / نماینده مجلس: بیشتر بازداشت‌شدگان خراسان رضوی گروه سنی ۱۴ تا ۱۸ هستند / حضور فرمانده نیروی قدس سپاه در جلسه دور جدید مجمع تشخیص مصلحت نظام/ وزیر سابق ارشاد: برای بداخلاقی مجوزسازی نکنیم و ... را می‌خوانید.
در بسته خبری امروز «تابناک» تیتر‌هایی مانند: حاجی بازداشت‌شده در عربستان به ایران بازگشت/ نماینده مجلس: بیشتر بازداشت‌شدگان خراسان رضوی گروه سنی ۱۴ تا ۱۸ هستند / حضور فرمانده نیروی قدس سپاه در جلسه دور جدید مجمع تشخیص مصلحت نظام/ وزیر سابق ارشاد: برای بداخلاقی مجوزسازی نکنیم و ... را می‌خوانید.
نخستین جلسه مجمع تشخیص مصلحت نظام در دوره جدید با حضور مقامات کشوری و لشکری برگزار شد.
زاهدان-پیکر مطهر چهار شهید امنیت با حضور نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان، استاندار سیستان و بلوچستان، فرمانده قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه جنوب شرق در زاهدان تشییع شد.
سردار اسماعیل قاآنی، فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران در راهپیمایی اربعین حسینی شرکت کرد و با زائران اربعین هم‌قدم شد. وی همچنین در مسیر پیاده‌روی اربعین از موکب نداء الاقصی در عمود ۸۳۳ طریق الحسین بازدید کرد. در این موکب در کنار تصاویری از شهید حاج قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس، تصاویری از شهدای مقاومت به چشم می‌خورد و نماد‌هایی از جنایات رژیم اشغالگر قدس به صورت نمادین به نمایش گذاشته شده است که سردار قاآنی با حضور در این موکب ضمن بازدید از فعالیت جمعی از فلسطینی‌ها در مسیر اربعین، با برخی از فعالان حوزه فلسطین گفتگو کرد.
اولین تصویر از ورود اسماعیل قاآنی فرماندە سپاە قدس جمهوری اسلامی ایران بە عراق.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ