تولیت مؤسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی (ره) گفت: فضای مجازی، واقعیت دنیای ما است و چه بخواهیم و چه نخواهیم وجود دارد لذا ستیز آن سر به صخره کوفتن است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
علی ربیعی نوشت: هر روز شکایاتی سازمان‌یافته، تن چند رسانه نحیف که در اوج ناآرامی‌ها با صدای داخل مقابل صداگذاری‌های بدخواهان ایران ایستادند را می‌لرزاند و از همه ناگوارتر برخی اظهارنظرات نیش‌زننده، تحریک‌کننده و تنش‌زا هست. دولت هم گویی وظیفه‌ای جز حمله به مخالفان داخلی و دولت قبل ندارد.
نه حقابه هیرمند را داده، نه ستیز علیه فقه جعفری و شیعیان و هزاره‌ها را متوقف کرده، نه در مرز‌های ما از اقدامات خلاف قانون دست برداشته، نه انتخابات برگزار کرده و نه دست از تبعیض و تضییع حقوق مردم برداشته است. حضرات بدانند طالبان امروز همانست که در ۱۷ مرداد ۱۳۷۷ دیپلمات‌ها و خبرنگار ایرانی را به شهادت رسانده با این تفاوت که امروز چهره واقعی مزدور آمریکا بودنش از هر زمان دیگری آشکارتر شده است.
کابین چری eQ ۷ هم با مدل eQ ۵ نسبتا شباهت دارد. فضای داخلی دارای طیف رنگی متضاد بوده و در سطح وسیعی از مواد جیر پوشانده شده و با مواد چوبی و کرومی تزئین شده است. پر توجه‌ترین قسمت، احتمالاً صفحه نمایش دوگانه ۲۴.۶ اینچی است که از یک صفحه نمایش ۱۲.۳ اینچی کیلومترشمار و یک نمایشگر اطلاعات-سرگرمی ۱۲.۳ اینچی تشکیل شده است. چری ادعا می‌کند که eQ ۷، اولین شاسی بلند سایز متوسط است که به صفحه نمایش دوگانه ۲۴.۶ اینچی در چین مجهز شده است.
علی احمدی خطیر یکی از جوانترین مدیرانی است که هدایت باشگاه استقلال را در قالب سرپرستی برعهده گرفته است.
پژوهشگر مسائل اجتماعی طی یادداشتی توضیحاتی درباره روایت‌های حامیِ لایحه عفاف و حجاب ارائه کرد.
شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در بیانیه‌ای تاکید کرد: اهانت به قرآن کریم، یک ستیز سازمان یافته از سوی قدرت‌های استکباری است و چنین اقداماتی ریشه در اندیشه‌های غیر توحیدی دارد.
در حال حاضر انگیزه‌های عربستان برای عادی‌سازی روابط با اسرائیل ضعیف شده است. اما همچنان مایل نیست آمریکا و اسرائیل را ناامید کرده و از خود دور نماید. اطمینان از دوستی و همکاری ایران موجب قوت قلب عربستان و دوری بیشترِ آن از اسرائیل خواهد شد. در شرایط کنونی که دولتی افراطی و عرب ستیز و اسلام‌ستیز در اسرائیل بر سر کار آمده که بی محابا به حقوق اعراب و مسلمانان و مسجدالاقصی تجاوز می‌کند، عربستان نمی‌تواند به اسرائیل خوشبین باشد و به آن نزدیک گردد.
منصوری در فضای داخلی کادیلاک اسکالید صرفاً تغییراتی جزئی را اعمال کرده است. کف‌پوش رنگ شتری هماهنگ با روکش چرمی صندلی‌ها، نشان منصوری روی فرمان و کاورهای اسپرت‌تر پدال بخش عمده این تغییرات را تشکیل می‌دهند. البته تصمیم منصوری برای عدم تغییر گسترده کابین اسکالید منطقی به‌نظر می‌آید، از آنجا که این شاسی بلند فول سایز آمریکایی کابین لوکس خوش‌ساختی دارد.
تولیت مؤسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی (ره) گفت: فضای مجازی، واقعیت دنیای ما است و چه بخواهیم و چه نخواهیم وجود دارد لذا ستیز آن سر به صخره کوفتن است.
مربی ویارئال معتقد است رئال غیرقابل پیش‌بینی‌ترین تیم دنیاست و هیچ زمانی را برای بازی برابر این تیم نمی‌توان مطلوب دانست.
اگر مردم بدانند، کسانی که در رأس کار هستند می‌توانند از راه‌های معقول و تجربه شده استفاده کنند و زمینه‌های حل مشکلات را ایجاد کنند، اما مسئله اصلی و جدی‌شان نیست یا اینکه افرادی را بر سر کار گذاشته‌اند که توانایی حل مشکلات را از طرق عقلایی و تجربه شده ندارند، قهراً خشم و غضب مردم از حاکمان، حکومت و نظامی که این مسائل را از او می‌بینند بیشتر می‌شود. حال اگر مردم فقر و فلاکت ناشی از کسانی بدانند که مدعی دین و دین‌داری هم هستند، مسئله را خیلی بیشتر تشدید می‌کند و زمینه‌های گریز از دین بلکه ستیز با دین را فراهم می‌کند.
حجت الاسلام و المسلمین سید عبدالفتاح نواب نماینده ولی‌ فقیه در امور حج و زیارت و سرپرست حجاج ایرانی در مورد توافق اخیر ایران و عربستان گفت: هم برای عربستان خوب است چون وقتی که این دو کشور با هم نزدیک باشند، از جهاتی خیال عربستان جمع می‌شود که در آینده مشکلی از ناحیه ایران برای او پیش نخواهد آمد، کما اینکه از اول ایران با هیچ کشوری ستیز نداشته، همیشه به ایران حمله شده و ایران مدافع حقوق خود بوده است، نه اینکه ایران آغازگر حمله و جنگ و ستیز باشد. بنابراین برای عربستان که اطمینان پیدا می‌کند خوب است.
رئیس دیوان عالی کشور گفت: هیچ چیزی بهتر از اجرای عدالت این نظام را حفظ نمی‌کند.
رئیس دیوان عالی کشور با اشاره به دستور عفو گسترده اخیر گفت: پیام این اقدام این است که جمهوری اسلامی سر ستیز با مخالفان ندارد.
شماری از شهروندان قندهار افغانستان در یک تجمع اعتراضی، هتک حرمت قرآن کریم توسط سیاستمدار سوئدی را به شدت محکوم کردند و پرچم این کشور را آتش زدند. راسموس پالودان، شهروند تندرو و اسلام ستیز سوئدی - دانمارکی روز شنبه یکم بهمن ماه در اقدامی موهن، یک نسخه از قرآن را در مقابل ساختمان سفارت ترکیه در پایتخت سوئد سوزاند. او برای این کار خود از مقامات سوئد مجوز گرفته بود.
گروهی از روحانیون ترکیه در همان محلی که نسخه‌ای از قرآن کریم توسط راسموس پالودان اسلام‌ستیز افراطی در سوئد سوزانده شد، تجمع کرده و آیاتی از قرآن کریم را قرائت کردند. همچنین حاضران بر روی خاکستر قرآن سوزانده شده گل قرار دادند. راسموس پالودان، شهروند تندرو و اسلام ستیز سوئدی - دانمارکی روز شنبه یکم بهمن ماه در اقدامی موهن، یک نسخه از قرآن را در مقابل ساختمان سفارت ترکیه در پایتخت سوئد سوزاند. او برای این کار خود از مقامات سوئد مجوز گرفته بود.
اردنی‌ها در مقابل سفارت سوئد در امان تحصن کرده و سوزاندن قرآن توسط راسموس پالودان اسلام ستیز افراطی را محکوم کردند. تحصن‌کنندگان اردنی که مقامات سوئدی را مسئول اجازه دادن به راست‌گرایان برای سوزاندن قرآن می‌دانستند، از دولت سوئد خواستند از مسلمانان سراسر جهان عذرخواهی کند و بر لزوم بازدارندگی تاکید کردند.
معاون امنیتی و انتظامی وزارت کشور در دیدارهای جداگانه با آیت الله العظمی سبحانی و آیت الله سعیدی به بیان وقایع چند ماه گذشته درکشور و تشریح اهداف دشمنان در اسلام ستیزی پرداخت.
احمد وحیدی درباره آخرین اخبار درباره تیم ترور کننده شهید مولوی عبدالواحد ریگی اظهار کرد: هدف این تیم ترور ایجاد واگرایی، گسست مذهبی و قومی در منطقه است. مولوی ریگی یک مولوی وطن دوست، انقلابی و دشمن ستیز بود و به همین دلیل مورد هدف قرار گرفت و شهادت نصیبش شد. این شهادت پیوند عمیق اهل تسنن و تشیع و پیوند عمیق سیستانی‌ها و بلوچ‌ها را نشان داد و ثابت کرد چقدر بلوچ‌ها در مرزداری نقش دارند.
برخی از ماهواره های کیوب ستی که در ماموریت آرتمیس یک همراه موشک اس ال اس و کپسول اوریون به فضا پرتاب شدند، اکنون فعال شده اند اما برخی از آنها هیچ اطلاعاتی به زمین نفرستاده اند.
کیکه ستین‌، سرمربی سابق بارسلونا، همچنان تمایلی به صحبت درباره همکاری با لیونل مسی ندارد.
تربت حیدریه ـ رئیس اداره تبلیغات اسلامی تربت حیدریه گفت: اربعین فصل بیداری جامعه اسلامی و حرکت جامعه شیعیان جهان یک حرکت هویت بخش، وحدت آفرین و دشمن ستیز است.
قاضی زاده هاشمی نماینده مجلس شورای اسلامی گفت: از حجت الاسلام رئیسی رئیس جمهور فساد ستیز انتظار می‌رود به موضوع فوتبال ورود کنند.
رئیس جمهور در نشست خبری با اصحاب رسانه گفت: جذب و ارتقا نیروی انسانی باید پیوست عدالت داشته باشد. ستیز با فساد و اصلاح ساختارهای فسادزا رویکرد اصلی و تصمیم جدی دولت است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ