مربی ویارئال معتقد است رئال غیرقابل پیش‌بینی‌ترین تیم دنیاست و هیچ زمانی را برای بازی برابر این تیم نمی‌توان مطلوب دانست.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
باشگاه الهلال عربستان پیشنهاد خود را برای خرید مارکو وراتی، ستاره پاری‌سن‌ژرمن افزایش داد. سران پاریس برای فروش این بازیکن 70 میلیون یورو می‌خواهند.
ژوزه مورینیو می‌گوید بر خلاف هواداران رم که با آنها رابطه‌ای فوق‌العاده برقرار کرده هرگز نتوانسته بود با هواداران تاتنهام ارتباط بگیرد.
مکس آلگری، سرمربی یوونتوس، نقش مهمی در جدایی لئوناردو بونوچی از این باشگاه داشته است.
کیکه ستین، مربی ویارئال بدترین کابوس خود را تجربه می‌کند. بهترین بازیکنان او در حال جدا شدن هستند و تیمش در آستانه فروپاشی است.
متهم با ایجاد صفحه جعلی زندگی زوج جوانی را به هم ریخت.
پس از برکناری کیکه سانچس فلورس، باشگاه ختافه دقایقی پیش اعلام کرد که خوزه بوردالاس در هفت هفته باقیمانده هدایت آبی‌های مادریدی را برعهده خواهد داشت.
کیکه ستین، سرمربی ویارئال، پس از پیروزی برابر رئال مادرید در اقدامی عجیب کارلو آنچلوتی را به سخره گرفت.
بارسا با هدایت ژاوی دیشب در زمین ویارئال پیروز شد ولی نتوانست در حفظ توپ و میدان، برتر از میزبانش عمل کند.
کیکه ستین، مربی ویارئال، فردا باید تیمش را برابر بارسلونا هدایت کند و گفت که انگیزه‌ای برای انتقام از آبی و اناری‌ها ندارد.
آخرین آمار کرونا در ایران/ انفجار مهیب گاز در میدان طبرسی مشهد/ گروگان ۴۰ میلیارد تومانی آزاد شد/ ملاقات با شیطان!/ مرگ دخترک فال‌فروش زیر چرخ‌های سمند فراری/ سلاخی گوشی‌های سرقتی در خانه مالخر!/ کینه مرگبار پسر به خاطر ازدواج پدر
کینه مرگبار پسر به خاطر ازدواج پدر
کیک خرمالو یکی از انواع کیک‌های میوه‌ای است که خرمالو از ترکیبات اصلی این کیک به شمار می‌رود و به همین دلیل طعم و عطر بسیار دلچسبی دارد.
تقابل با آرژانتین خاطرات تلخی را برای گراهام آرنولد، سرمربی تیم ملی استرالیا، زنده می‌کند.
اسپانیا اگر در گروه خود دوم شود ممکن است در یک هشتم نهایی جام جهانی به برزیل برخورد کند ولی کوکه می گوید ترسی از این رویارویی ندارند.
فدریکو کیه زا ستاره ایتالیاییِ باشگاه یوونتوس پس از بازگشت به میادینِ فوتبال، از روزهای سختِ دوران مصدومیت صحبت کرده است.
کینه ۱۰ ساله با خون پایان یافت
هنوز دو هفته از انتخاب کیکه ستین به عنوان مربی جدید ویارئال نگذشته ولی زمزمه‌های برکناری او به گوش می رسد.
کیکه ستین، سرمربی ویارئال، می‌گوید باشگاه بارسلونا هنوز مطالبات او را پرداخت نکرده است.
کیکه ستین، سرمربی سابق بارسلونا، در مورد دوران حضور روی نیمکت این تیم صحبت کرده است.
با اعلام رسمی ویارئال، کیکه ستین، به عنوان سرمربی جدید این تیم منصوب شد تا جانشین اونای امری بشود که دیروز سکان هدایت استون‌ویلا را به دست گرفت.
رسانه‌های اسپانیایی می‌گویند با منصوب شدن اونای امری به عنوان سرمربی جدید استون‌ویلا، کیکه ستین به زودی به عنوان جانشین او سرمربی ویارئال خواهد شد.
کیکه ستین‌، سرمربی سابق بارسلونا، همچنان تمایلی به صحبت درباره همکاری با لیونل مسی ندارد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ