در حال حاضر انگیزه‌های عربستان برای عادی‌سازی روابط با اسرائیل ضعیف شده است. اما همچنان مایل نیست آمریکا و اسرائیل را ناامید کرده و از خود دور نماید. اطمینان از دوستی و همکاری ایران موجب قوت قلب عربستان و دوری بیشترِ آن از اسرائیل خواهد شد. در شرایط کنونی که دولتی افراطی و عرب ستیز و اسلام‌ستیز در اسرائیل بر سر کار آمده که بی محابا به حقوق اعراب و مسلمانان و مسجدالاقصی تجاوز می‌کند، عربستان نمی‌تواند به اسرائیل خوشبین باشد و به آن نزدیک گردد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مدیر واحد ارتباطات شرکت کروز می‌گوید: قیمت گذاری دستوری و بدعت‌های اقتصادی به تمام صنعت خودروسازی لطمه وارد می‌کند که قطعه سازان و کروز نیز از این آسیب‌ها مصون نمی مانند.
جایگاه کروز در صنعت کشور قابل انکار نیست
پیشرفت‌های اخیر فناوری هوش مصنوعی طی ماه‌های گذشته، سبب افزایش نقش این فناوری به عنوان یک نیروی تحول‌آفرین در حوزه‌های مختلف شده است و حوزه نظامی نیز از این قاعده مستثنی نیست.
تیم ملی وزنه‌برداری دختران نوجوانان و جوانان ایران در مسابقات قهرمانی آسیا در جایگاه سوم و چهارم ایستاد.
اگرچه رتبه جهانی ایران در امنیت سایبری هم‌رده با برخی کشورهای پیشرفته اعلام شده اما بررسی نیروی انسانی با در نظر گرفتن کارکرد حیاتی نشان می دهد که نیازمند رشد قابل توجهی در این رشته هستیم.
سامیار عبدلی در ماده ۱۰۰ متر آزاد مسابقات شنا قهرمانی جهان با کسب جایگاه ۶۱ به کار خود پایان داد.
انجمن جهانی فولاد اعلام کرد، ایران در خرداد ماه با حفظ جایگاه هفتم تولید فولاد در جهان، ۳.۲ میلیون تن تولید داشته است که نسبت به مدت مشابه پارسال ۱۷.۴ درصد رشد را نشان می دهد.
محافل عبری به طور جدی از نخست وزیر رژیم صهیونیستی به دلیل ضربه زدن به جایگاه ارتش رژیم صهیونیستی انتقاد کردند.
بمب‌های خوشه‌ای آمریکا در ۷۰ سال اخیر غیرنظامیان را هدف قرار داده و تسلیحات نامتعارف از سلاح‌های بیولوژیک گرفته تا اورانیوم ضعیف‌شده و بمب اتم،از آمریکا بزرگترین جنایتکارجنگی جهان ساخته‌است.
پایگاه خبری فوتبالی-باشگاه بایرلورکوزن مهاجم جدید به خدمت می‌گیرد.
طبق رده‌بندی جدید منتشر شده از سوی فدراسیون جهانی فوتبال، ایران کماکان رده بیست و دوم بهترین تیم‌های جهان را در اختیار دارد.
معاون پژوهشکده امنیت ارتباطات و فناوری اطلاعات پژوهشگاه ICTگفت: ظرفیت‌های بالایی از نظر دانش و مهارت نیروی انسانی در حوزه امنیت سایبری در کشور وجود دارد.
زارع‌پور گفت: مرجعی به نام اسپیدتست وجود دارد که برای آمریکایی‌هاست و نه من. براساس دیتای موجود در این پایگاه، سرعت اینترنت سیار در ابتدای دولت سیزدهم ۱۸ مگابیت بر ثانیه بوده و الان به ۳۵ مگابیت رسیده است. ما کشور ۶۵ از بین ۱۹۰ کشور هستیم.
اعضای شورای‌عالی انقلاب فرهنگی ارتقای جایگاه سازمانی شورای فرهنگی-اجتماعی زنان و راهبری و نظارت بر امور فرهنگی بانوان و خانواده در عرصه اندیشه‌ورزی و تصمیم‌سازی را در این شورا تصویب کردند.
سمنان- استاندار سمنان بابیان اینکه در بسیاری از شاخص هایی نظیر طلاق، ازدواج و فرزند آوری جایگاه استان مطلوب نیست، گفت: مراکز مشاوره باید به حل این بحران کمک کنند.
تیم ملی شمشیربازی اسلحه اپه در میان ۲۱ تیم شرکت‌کننده در مسابقات قهرمانی آسیا در جایگاه دوازدهم ایستاد.
جایگاه پنج نماینده شمشیربازی ایران در بخش اسلحه سابر بانوان و فلوره مردان آسیا مشخص شد.
عضو هیأت علمی پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: طبق آمارهای تخمین زده شده سهم زبان فارسی در وب، ۱.۷ درصد است و این زبان دهمین زبان دنیا در فضای مجازی به شمار می آید.
در اولین روز رقابت‌های جام جهانی پاراتیراندازی در کره جنوبی، رقیه شجاعی هشتم شد و سایر نمایندگان ایران از راهیابی به فینال بازماندند.
مدیر منطقه عملیاتی بهرگان در شرکت نفت فلات قاره ایران گفت: این منطقه عملیاتی در چند سال گذشته در تولید نفت سنتزی و تامین خوراک پالایشگاه‌های کشور جایگاه ویژه‌ای داشته است.
وزیر کشور از غرفه معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضائیه در نمایشگاه دستاوردهای پیشگیری و مقابله با جعل اسناد و مدارک بازدید کرد.
وزیر کشور از غرفه معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضائیه در نمایشگاه دستاوردهای پیشگیری و مقابله با جعل اسناد و مدارک بازدید کرد.
نصرت‌الله تاجیک کارشناس مسایل سیاسی با بیان اینکه سفر رضا پهلوی در شرایط کنونی نشان از ناپختگی او است، گفت: «در حال حاضر جایگاه نتانیاهو در داخل میان صهیونیست‌ها و در عرصه خارجی از جمله رابطه با آمریکا در بدترین شرایط ممکن قرار دارد. در این شرایط رضا پهلوی به اسرائیل رفته است در واقع او بدترین زمان را برای سفر انتخاب کرده است.»
مروری بر جایگاه شهید جعبری، نشان می دهد رژیم صهیونیستی از مسیر نظامی جهاداسلامی در نوارغزه بسیار نگران و واهمه دارد، لذا حاضر است در شرایطی هزینه نبردی جدی و پیشدستانه را پرداخت کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ