بیرجند- نماینده ولی فقیه در بنیاد مسکن با بیان اینکه رهبری بر ساخت مسکن محرومان تأکید داشته و آن را جزو اولویت‌ها برشمرده اند، گفت: در حال حاضر ۷۰ هزار واحد مسکن محرومان در حال ساخت است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سیل در نیجر ناشی از باران های شدید از تیر ماه تاکنون ۲۷ کشته برجای گذاشته و به بیش از ۷۰ هزار نفر خسارت وارد کرده است.
هفته آینده موج جدیدی از گرما وارد کشور می‌شود و احتمال افزایش مصرف برق بالا می‌رود این در حالی است که روزهای گذشته مصرف برق به رکورد ۷۳هزار و ۴۵۰ مگاوات رسید.
عضو کمیسیون آموزش دیده‌بان عدالت و شفافیت در پایان می‌گوید: «اگر کنکور باشد وزیر که دیگر نامه نمی‌نویسد. ما هر وقت از آزمون کنکور فاصله گرفتیم حتما شکست می‌خوریم، مگر این‌که حتما نظارت باشد، ما نظارتی نداشتیم که رتبه ۱۷۵ هزار دارد تحصیل می‌کند، به ما هم می‌خندد، بیش از ۷۰ درصد افرادی که با همین مصوبه (تبصره سال ۱۳۹۶ مصوبه ۷۳۵) وارد دانشگاه شدند در تهران تحصیل می‌کنند.»
سرپرست حجاج ایرانی در نشست شورای برنامه ریزی و هماهنگی بعثه مقام معظم رهبری و سازمان حج و زیارت روند عملیات مدینه قبل را خوب توصیف کرد و خوارستار احقاق حقوق حجاج ایرانی شد.
ارومیه- رئیس پلیس امنیت اقتصادی انتظامی استان آذربایجان غربی گفت: با هوشیاری مأموران پلیس امنیت اقتصادی جاعلان ۷۰ هزار دلار جعلی طی عملیات ضربتی دستگیر شدند.
انتخابات هفتمین دوره ریاست جمهوری ایران در ۲ خرداد ۱۳۷۶ برگزار شد. این انتخابات که به پیروزی سید محمد خاتمی انجامید آغازگر دورانی است که به اصلاحات معروف شده است. دوم خرداد ۱۳۷۶ هفتمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ایران برگزار شد؛ و ۲۹ میلیون و ۷۶ هزار و ۷۰ تن واجد شرایط در آن شرکت کردند.
معاون بنیاد مسکن انقلاب اسلامی از تکمیل ۷۰ هزار واحد باقیمانده مسکن اقشار کم‌درآمد از سال گذشته و احداث ۵۰ هزار واحد جدید طی امسال در روستاهای سراسر کشور خبر داد.
رییس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی از ساخت ۳۶۱ هزار و ۲۱۳ واحد مسکونی در سراسر کشور توسط این بنیاد خبر داد.
معاون امور بازسازی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی با اشاره به تعهد این بنیاد در احداث ۷۰ هزار واحد مسکن روستایی برای محرومان از تکمیل و تحویل ۲۴ هزار واحد از این مجموع در سال گذشته خبر داد.
معاون شهرسازی و معماری شهرداری تهران با اشاره برنامه ریزی جهت ساخت۲۰۰ هزار واحد مسکونی در پایتخت گفت:بر اساس برآوردها در تهران می‌توان در طول ۹ ماه ۱۵ طبقه ساختمان بنا کرد.
مدیرعامل شرکت گاز استان تهران از نصب همه انشعاب‌ها و تکمیل شبکه‌گذاری پروژه‌های مسکن مهر شهر پرند خبر داد.
رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: پیش‌بینی می‌شود در صورت همکاری سازمان‌های ذیربط حدود ۷۰ هزار واحد مسکونی در سراسر کشور ساخته شود.
شاهرود- نماینده شاهرود و میامی در مجلس با بیان اینکه ۷۰ هزار میلیارد تومان هزینه مولد سازی در کشور است، گفت: درآمد این محل صرف امور زیرساختی خواهد شد.
۷۰هزار دلار در فدراسیون قبلی بسکتبال گم شد!
بازار سرمایه امروز با ورود پول حقیقی همراه شده و توانست رکوردها را جابجا کند.
بازار سرمایه امروز با ورود پول حقیقی همراه شده و توانست رکوردها را جابجا کند.
منابع فلسطینی اعلام کردند که بیش از ۷۰ هزار فلسطینی ساکن بیت المقدس و اراضی اشغالی ۴۸ و کرانه باختری نماز جمعه را در شکوهی هر چه تمامتر در مسجد مبارک الاقصی به جا آوردند.
شاخص کل در هفته ای که گذشت توانست بازده عالی را کسب کند تا خاطره روزهای سرسبز بورس در سال‌های قبل زنده شود.
یک کارشناس حوزه تجارت خارجی با اشاره به واردات تراکتور در دولت سیزدهم گفت: بر اساس بودجه ۱۴۰۱ پیش بینی شده برای تنظیم بازار تا پایان سال ۷۰ هزار تراکتور وارد شود.
مشهد ـ مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان رضوی گفت: بیش از ۴۰ درصد مددجویان کمیته امداد خراسان رضوی معادل هفت هزار و ۷۰ مددجو واجد شرایط دریافت مسکن ملی تشخیص داده شدند.
اهواز- استاندار خوزستان گفت: ساخت حداقل ۵۰ هزار و حداکثر ۷۰ هزار واحد مسکونی در سال در خوزستان هدف‌گذاری شده است.
در شهریور امسال، ۹ میلیون و ۸۵۷ هزار و ۶۲ تن انواع کالا به ارزش بیش از ۷۰ هزار میلیارد تومان در بازار فیزیکی بورس کالای ایران مورد دادوستد قرار گرفت.
مشهد ـ نایب رئیس شورای اسلامی شهر مشهد مقدس از پیش بینی ۷۰ هزار واحد اسکان اضطراری در دهه پایانی ماه صفر در مشهد خبر داد.
وزیر آموزش و پرورش گفت: در آستانه آغاز سال جدید تحصیلی، نیروهای جهادی، نهضت نوشت‌افزار راه‌اندازی کرده‌اند و خیرین نیز در این خصوص همکاری دارند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ