یک کارشناس حوزه تجارت خارجی با اشاره به واردات تراکتور در دولت سیزدهم گفت: بر اساس بودجه ۱۴۰۱ پیش بینی شده برای تنظیم بازار تا پایان سال ۷۰ هزار تراکتور وارد شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
وزیر صنعت، معدن و تجارت با بیان اینکه ایستگاه‌های شارژ تاکسی‌های برقی در هفته دولت افتتاح می‌شوند، گفت: واردات خودروهای خارجی صفر و کارکرده آغاز شده و آئین نامه‌های مربوطه ابلاغ شده است.
ممنوعیت موقت ثبت گوشی همراه مسافری ورودی از مرزهای عراق در بازه زمانی ۲۴ مرداد ۱۴۰۲ تا ۲۵ شهریور ۱۴۰۲ اعمال می‌شود.
ثبت رجیستری گوشی همراه مسافر ورودی از تاریخ ۲۴ مرداد ماه لغایت ۲۶ شهریور ماه از مرزهای عراق به صورت موقت ممنوع شد.
ارزش خودروی وارداتی در کشور مبدأ برای جانبازان ۷۰ درصد( دو پا یا دو دست قطع از مچ و یا قطع نخاع) تا سقف ۳۵ هزار یورو، سایر جانبازان ۷۰ درصد تا سقف ۳۰ هزار یورو و برای جانبازان ۵۰ درصد تا ۶۹ درصد تا سقف ۲۵ هزار یورو (سیف) خواهد بود.
مدیرعامل شرکت ملی گاز از انجام تست واردات ۱۰ میلیون متر مکعب گاز از ترکمنستان خبر داد.
مدیرعامل شرکت ملی گاز از انجام تست واردات ۱۰ میلیون متر مکعب گاز از ترکمنستان خبر داد.
مدیرعامل شرکت ملی گاز از انجام تست واردات ۱۰ میلیون متر مکعب گاز از ترکمنستان خبر داد.
واردات نفت هند از روسیه کاهش بیشتری یافت
با لغو بخشنامه سال ۱۳۹۷ ثبت سفارش و تعیین منشا ارز برای واردات همه کالاها و تجهیزات شرکت های اقماری وزارت نفت الزامی شد.
رئیس اتحادیه فروشندگان موبایل تهران با بیان اینکه همچنان واردات و فروش آیفون ۱۴ ممنوع است، گفت: از دولت تقاضا شده که با واردات این کالا موافقت کند و دولت در حال بررسی است.
واردات برنج در ۴ ماهه نخست سال جاری با ۳۱ درصد کاهش در وزن نسبت به مدت مشابه سال قبل به ۵۰۹ هزار و ۳۴۸ تن رسید.
بر اساس تصویب هیات وزیران تعرفه واردات گوشت مرغ صفر تعیین شد.
رئیس کل دادگستری هرمزگان از پهلوگیری یک کشتی حامل ۷۰ هزار تن گندم وارداتی در بندر شهید رجایی خبر داد.
بندرعباس- رئیس کل دادگستری هرمزگان با حضور بر عرشه «کشتی اما کریس» برای پهلوگیری این کشتی و ترخیص محموله ۷۰ هزار تنی گندم، دستور قضایی صادر کرد.
خاندوزی سخنگوی اقتصادی دولت گفت: انتظار می‌رود با وجود واردات و افزایش تولید، سال آینده مشکلی در عرضه خودرو نداشته باشیم
رئیس کل گمرک با بیان اینکه ۷۰ درصد اظهارنامه شرکت های دانش بنیان از مسیر سبز گمرکی ترخیص می‌شود، گفت: این شرکتها امسال ۳۷ میلیون دلار صادرات و ۳۰۸ میلیون دلار واردات داشته اند.
سخنگوی وزارت برق عراق با اشاره به اینکه عراق همه بدهی های خود بابت واردات گاز از ایران را پرداخت کرده است، گفت که مذاکراتی با ترکمنستان برای واردات گاز وجود دارد.
رییس سازمان غذا و دارو گفت: برای ما قابل قبول نیست که در یک درمانگاهی ۷۰ نفر در نوبت تزریق سرم هستند. یعنی برایشان سرم تجویز شده و در انتظار تزریق سرم هستند. این میزان تجویز و مصرف قابل قبول نیست. باید توجه کرد که ما تامین سرم از محل تولید داخل را با حداکثر توان انجام می‌دهیم و حتی از مسیر واردات هم تامین سرم را انجام می‌دهیم، اما مشکل در تولید نیست و من این وضعیت را به عنوان کمبود سرم تلقی نمی‌کنم.
منابع عراقی اعلام کردند که بهره برداری از پالایشگاه کربلا منجر به کاهش واردات فرآورده های نفتی به ویژه سوخت بنزین تا ۷۰ درصد خواهد شد.
«واردات روسیه در مقایسه با دوره زمانی مشابه سال گذشته، ۷۰ الی ۸۰ درصد کاهش نشان می‌دهد. در عین حال، انتظار می‌رود که روسیه در سال ۲۰۲۲، شاهد کاهش ۶ درصدی تولید ناخالص داخلی خود نیز باشد. با این همه، خسارت‌ها در چهارچوب تحریم‌ها علیه روسیه صرفا محدود به این کشور نیستند و واضعان و حامیان این تحریم‌ها نیز آسیب‌های جدی را متحمل می‌شوند.»
بازار خودروی کشور طی سنوات گذشته در خلا خودروهای وارداتی، تبدیل به یک بازار انحصاری برای تولیدکنندگان و مونتاژکاران شده است؛ تا جاییکه مونتاژی ها با دلار ۶۰ تا ۷۰ هزار تومانی فروخته می شوند.
بندرعباس - دادستان مرکز استان هرمزگان از صدور دستور ویژه قضایی ‌برای پهلوگیری یک کشتی روسی حامل ۷۰ هزار تن گندم در بندر شهید رجایی بندرعباس خبر داد.
رئیس مرکز ملی فرش گفت: هر صادرکننده فرش دستباف که ۷۰ میلیون دلار صادرات داشته باشد می‌تواند به ازای آن واردات خودرو داشته باشد.
سفیر ایران در روسیه در نشست تخصصی میز خرما در دشتستان (بوشهر) از تامین ۷۰ درصد خرمای وارداتی روسیه از طریق ایران خبر داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ