انتخابات هفتمین دوره ریاست جمهوری ایران در ۲ خرداد ۱۳۷۶ برگزار شد. این انتخابات که به پیروزی سید محمد خاتمی انجامید آغازگر دورانی است که به اصلاحات معروف شده است. دوم خرداد ۱۳۷۶ هفتمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ایران برگزار شد؛ و ۲۹ میلیون و ۷۶ هزار و ۷۰ تن واجد شرایط در آن شرکت کردند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
تصاویر منتشرشده از زلزله استان فارس نشان می‌دهد برخی ساختمان‌ها آسیب جزئی دیده‌اند.
تصویر منتشر شده از عقد قرارداد رسمی منتظر محمد با باشگاه مس رفسنجان فتوشاپی است.
برای نخستین بار تصاویری از آغاز مراسم تنفیذ ریاست جمهوری شهید محمدعلی رجایی منتشر شده است این مراسم در ۱۱مرداد ۱۳۶۰ در حسینیه جماران برگزار شد.
تصاویر منتشرشده در مورد سری آیفون ۱۵ نشان می‌دهند کناره‌های آیفون ۱۵ پرو گردتر از آیفون ۱۴ پرو است. همچنین آیفون ۱۵ پرو به‌جای مجهزبودن به قاب استیل، بدنه‌ای از جنس تیتانیومی خواهد داشت. در این صورت به‌جای ظاهری براق، ظاهری مات به آن می‌بخشد.
برای نخستین بار تصاویری از آیین پایان دوره ۲۹ سپاه در سال ۲۱ بهمن ۱۳۶۱با حضور میرحسین موسوی، نخست وزیر وقت منتشر شده است.
پس از رحلت پیکر امام خمینی جهت وداع در روز ۱۵ خرداد ۱۳۶۸ به مصلای تهران منتقل شد، یخچال بزرگی با دیوار‌های شیشه‌ای بر روی چند کانتینر به‌طوری قرار گرفت تا مردم بتوانند پیکر امامشان که عمامه‌ای سیاه به نشانه انتساب به سادات بر روی سینه داشت را ببینند. پس از اقامه نماز ابتدا تصمیم گرفته شد برای تشییع کامیونی تابوت حامل پیکر را به بهشت زهرا که در ۲۰ کیلومتری مصلا بود منتقل کند و یک هلی کوپتر از آغاز مسیر تابوت را همراهی می‌کرد، در میانه راه به علت هجوم جمعیت زیادی که برای تشییع پیکر آمده بودند ادامه دادن مسیر غیر ممکن شد و هلی کوپتر به زحمت به زمین نشست و پیکر برای تکفین مجدد به جماران و در رور بعد به محل تدفین منتقل شد. در یازدهم ژوئن ۱۹۸۹، یک ششم جمعیت وقت ایران (بیش از ده میلیون نفر)، جمعیتی به وسعت ۳۲ کیلومتر برای تشییع پیکر امام خمینی به حوالی بهشت زهرا آمدند تا این بدرقه بزرگترین مراسم تشییع دنیا لقب بگیرد. بخشی از عکس‌های زیر از مجموعه آرشیو خبرگزاری ایرنا از مراسمات پس از رحلت رهبر کبیر انقلاب در سال ۱۳۶۸ است که برای اولین بار منتشر می‌شود.
هوش مصنوعی در نبود افراد سرشناس که دیگر زنده نیستند، دست به کار شده و بجای آن‌ها هم سلفی گرفته و هم توئیت زده...این تازه آغاز راه است و باید منتظر هر اتفاق جالب و دور از ذهن دیگری از طرف هوش مصنوعی باشیم.
تصاویر منتشرشده از کرانه باختری حاکی از آن است که ارتش رژیم صهیونیستی در کنار نیروهای شاباک به طور گسترده در تلاش برای بازداشت مجری عملیات تیراندازی امروز در شمال طولکرم هستند.
تصویر دیده نشده از جراحت سردار اسماعیل قاآنی فرمانده سپاه قدس در کانال منتسب به این فرمانده منتشر شده است که آن را مشاهده می‌کنید.
در توییتر تصاویری شبیه‌سازی‌شده منتشر شده است که پلیس در حال دستگیری دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق امریکا است. تصاویر شبیه‌سازی‌شده که توسط هوش مصنوعی ایجاد شده‌اند، ترامپ را در حال درگیری، و فرار از ماموران پلیس و همچنین در زندان نشان می‌دهند. روز شنبه دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق امریکا در شبکه‌های اجتماعی گفت که انتظار می‌رود روز سه‌شنبه هفته جاری دستگیر شود. وی اعلام کرد دلیل این دستگیری پولی است که پیش از انتخابات ریاست جمهوری سال ۲۰۱۶ به استورمی دانیلز ۴۴ ساله، بازیگر سابق فیلم‌های مستهجن پرداخت شده بود. هنوز کیفرخواستی صادر نشده است و هیئت منصفه پس از شنیدن شواهد مربوط به این پرونده به خانه بازگشت. این هیئت روز دوشنبه آینده تشکیل جلسه خواهد داد. الوین براگ، دادستان منطقه منهتن، که در حال تحقیق در مورد این پرونده بوده است، هیچ اظهارنظر عمومی درباره کیفرخواست احتمالی ارائه نکرده است.
در ویدیوی تاز منتشر شده ای، لحظه تخم گذاری یک رتیل ماده تارانتولا و ترشح کیسه حاوی بیش از ۱۷۰۰، ثبت شده است.
منابع فلسطینی تصاویری جدید از لحظات مبارزه مسلحانه و شجاعانه مبارزان فلسطینی که امروز در نابلس به شهادت رسیدند، منتشر کردند.
«پیروز»، گرچه کالبدشکافی شده و در فرایند تاکسیدرمی قرار دارد تا در موزه، به‌عنوان نمونه‌ای از دستاورد‌های علمی متخصصان ایرانی برای همیشه نگهداری شود؛ اما هنوز هیچ تصویری از فرایند تاکسیدرمی این توله‌یوز از سوی سازمان حفاظت محیط‌زیست منتشر نشده است.
ولودیمیر زلنسکی، رئیس جمهوری اوکراین که در سفری از پیش اعلام نشده وارد انگلیس شده با چارلز سوم، پادشاه و ریشی سوناک، نخست‌وزیر این کشور گفتگو کرد. این دومین سفر خارجی زلنسکی از زمان آغاز حمله روسیه به اوکراین است. بر اساس تصاویر منتشر شده، هواپیمای زلنسکی حدود ساعت ۱۰:۲۰ صبح به وقت محلی در فرودگاه استانستد واقع در شمال‌شرق لندن به زمین نشست.
نماینده ویژه آمریکا در امور ایران در ادامه اظهارات مداخله جویانه، تصاویر منتشرشده از فرهاد میثمی را تکان‌دهنده خواند.
برای اولین بار ویدئویی با کیفیت از سال ۱۳۲۳ اشغال ایران توسط متفقین منتشر شده است. در این ویدئو که برای اولین بار با کیفیتی بالا به نمایش در می‌آید، تصاویری کمیاب از تهران و ایران در زمان اشغال توسط ارتش‌های متفقین در سال ۱۳۲۳ را مشاهده می‌فرمایید. از جمله مکان‌های تصویربرداری شده در این ویدئو می‌توان به سر در باغ ملی، عمارت قزاق خانه، ساختمان اولیه بانک ملی در خیابان فردوسی، میدان توپخانه و عمارت بلدیه، موزه‌ی ایران باستان، مجلس شورای ملی در بهارستان و مسجد سپهسالار اشاره کرد. همچنین تصاویری از میدان‌های نبرد، رژه‌ی ارتش‌های متفقین، سربازان روس، انگیلیسی، امریکایی و فرانسوی، به همراه خودرو‌های زرهی ایشان دیده می‌شود. از دیگر اشخاص تصویربرداری شده در این ویدئو محمدرضا شاه پهلوی در سال‌های ابتدایی سلطنتش است که با فرماندهان نیرو‌های متفقین در کاخ گلستان گفتگو می‌کند.
تصاویر منتشرنشده در رسانه‌ها و فضای مجازی نشان می‌دهد دولت برزیل برای مقابله با معترضان و آشوب‌گران، تانک‌های ارتش را روانه خیابان‌ها کرده است.
ماسک با اشاره به دوران جنگ جهانی دوم که از کبوتر‌ها برای حمل نامه‌های مهم استفاده می‌شد، همچنین نوشت: «شما ۳ پیغام خوانده نشده دارید»! این اشاره به ۳ پرنده در قفس دارد.
معاونت فرهنگی اجتماعی فرماندهی انتظامی استان فارس روز جمعه تصاویر منتشر نشده از ورود نیروهای واکنش سریع و دستگیری تروریست مسلح در حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع) در غروب چهارم آبان‌ماه 1401 را منتشر کرد.
تصاویری در شبکه‌های مجازی منتشر شده است که در آن تعدادی از شهروندان ارمنستانی به تصویر ستارخان که بر روی یک خودروی باری که به مقصد ایروان می‌رفت اهانت می‌کنند. این تصاویر موجب واکنش فعالین فضای مجازی شده و واکنش رسمی تاکنون در این مورد اعلام نشده است.
قوی ترین تلسکوپ خورشیدی جهان تصاویری دیده نشده از چهره خورشید منتشر کرده است.
تفنگداران دریایی آمریکا تصاویر جدیدی از حمله انتحاری اوت ۲۰۲۱ نزدیک فرودگاه کابل که بیش از ۱۰۰ کشته برجای گذاشت را منتشر کردند.
امروز در فضای مجازی شایعه شد که خسرو حیدری از کادر فنی تیم استقلال جدا شده چون تصاویر او در تمرینات روزهای اخیر منتشر نشده است.
اواخر مردادماه سال ۱۳۶۹ ناگهان خبری تمام شهر‌های ایران را درنوردید؛ اسرای جنگ تحمیلی صدام علیه ایران در حال بازگشت به وطن هستند. این خبر حتی برای برخی مسئولان ارشد نظام نیز ناگهانی و شوکه کننده بود. حالا آن‌ها به کشوری باز می‌گشتند که از یک جنگ ۸ ساله سربلند بیرون آمده بود؛ همه خوشحال بودند، اما جای خالی پیر مراد آنها، قلب‌های آن‌ها را دلتنگ‌تر از قبل کرده بود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ