اهواز- استاندار خوزستان گفت: ساخت حداقل ۵۰ هزار و حداکثر ۷۰ هزار واحد مسکونی در سال در خوزستان هدف‌گذاری شده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
محققان و فناوران یک شرکت دانش‌بنیان با طراحی سامانه‌های هوشمند اعلام حریق، توانستند نقشی اثرگذار در ارتقای ایمنی و کاهش اثرات حوادث ایفا کنند.
سرلشکر موسوی فرمانده کل ارتش گفت: ساخت و تولید شبیه‌ساز آموزشی جنگ الکترونیک هواپیمای میگ ۲۹، از لحاظ جنگ الکترونیک و هم از باب تاکیدات فرماندهی معظم کل قوا به این حوزه اهمیت ویژه دارد.
فرمانده نیروی هوایی ارتش گفت: سامانه شبیه ساز جنگ الکترونیک برای هواپیماهای مختلف اعم از هواپیماهای اف۴، سوخو۲۴ و سایر جنگنده‌ها در دانشگاه هوایی شهید ستاری ساخته و تحویل پایگاه‌ها شده است.
در راستای تعمیق ساخت داخل و کاهش هزینه واردات، زنجیره ‌تامین گروه صنعتی ایران خودرو با همکاری دو شرکت فولاد مبارکه و ورق خودرو موفق به بومی‌سازی ورق‌های مصرفی در خودرو شد.
ایران3 برابر میانگین جهانی مصرف انرژی دارد و سوخت‌های فسیلی از جمله گاز و فرآورده‌های نفتی این شدت بالاتراسـت و سـالانه ۸۰ میلیون یارانـه سـوخت پرداخت می شود.
مدیرکل ساخت وتوسعه راه آهن منطقه ۲ گفت: با اجرا شدن پروژه راه آهن رشت- آستارا، سالانه حدود ۲۰ میلیارد دلار برای کشور ارزآوری در بردارد.
در ساعت ۱۳ و ۵۰ دقیقه امروز شهروندان در تماس تلفنی با سامانه ۱۲۵ ستاد فرماندهی آتش‌نشانی اصفهان از وقوع آتش‌سوزی و فوت آقای ۶۳ ساله در منزل مسکونی ویلایی واقع در رهنان خبر دادند.
وزارت دفاع آمریکا در نشستی خبری فاش ساخت واشنگتن در حمایت نظامی از اوکراین ضد روسیه تاکنون 7 هزار نظامی آموزش داده و در آینده نزدیک سامانه پاتریوت را تسلیم کی‌یف می‌کند.
ساخت سد کانی‌سیب یکی از مهمترین پروژه‌های دولت روحانی برای احیای دریاچه ارومیه است که می‌تواند سالانه بیش از ۶۰۰ میلیون مترمکعب آب را به سمت دریاچه روانه کند.
فعالیت بارگذاری سالانه سوخت و انجام دوره‌های بازرسی فنی و تعمیرات اساسی تجهیزات مهم واحد نخست نیروگاه اتمی بوشهر از 25 بهمن ماه آغاز شد.
سرپرست دفتر اقتصاد مسکن  گفت: ساخت واحدهای یک طبقه به دلیل مدت زمان کمتر مشمول تورم سالانه نمی‌شود.
سید جلال ملکی گفت: ساعت ۰۵:۵۰ حادثه تصادف زنجیره‌ای در مسیر غرب به شرق بزرگراه نیایش تقریبا تقاطع کردستان به سامانه ۱۲۵ اعلام و بی درنگ ماموران ۲ ایستگاه آتش نشانی به محل حادثه اعزام شدند.
دولت آقای رئیسی وعده ساخت سالانه یک میلیون واحد مسکن در کشور را داده است، این در حالی است که متوسط ساخت مسکن در کشور طی دهه‌های گذشته حدود ۳۰۰ هزار واحد بوده و در شرایط فعلی با توجه به تورم رکودی در کشور، رسیدن به این مقدار نیز بعید به نظر می‌رسد.
دانشجوی دانشگاه تهران موفق به طراحی و ساخت نمونه آزمایشگاهی سامانه‌ای شدکه با بهره‌گیری از داده‌های آب‌شناسی و ژئوشیمیایی و استفاده از هوش مصنوعی میتواند زمان و مکان زمین‌لرزه را تخمین بزند.
شهریار- مدیرعامل مجمع خیرینِ شهرستان‌های استان تهران گفت: اگر دولت طبق قانون ۷۰-۳۰ با خیرین مدرسه ساز مشارکت کند، امکان ساخت سالانه ۱۴۰ مدرسه خیرساز در شهرستان های استان تهران وجود دارد.
شهردار تهران با اشاره به راه اندازی قرارگاه جهادی مسکن، گفت: قرار است سالانه حداقل ۱۸۰ هزار واحد مسکن در تهران ساخته شود.
فرمانده نیروی هوافضای سپاه پاسداران از ساخت موشک بالستیک هایپرسونیک خبر داد و گفت: این موشک جدید از همه سامانه‌های سپر موشکی عبور می‌کند و فکر نمی‌کنم تا ده‌ها سال بعد هم فناوری پیدا شود که بتوان با آن مقابله کند.
شهردار تهران گفت: در حوزه مسکن با تشکیل قرارگاه جهادی مسکن و تعهد برای ساخت و ایجاد مشارکت برای سالانه ۱۸۰ هزار واحد مسکونی کار را پیگیری کرده‌ایم. امروز خانه دار شدن در تهران یک آرزوست که باید آن را به یک واقعیت در دسترس تبدیل کنیم.
دولت سیزدهم وعده ساخت 4 میلیون واحد مسکونی را در مدت 4 سال فعالیتش داده است موضوعی که در صورت تحقق آن می تواند بخشی از چرخ اقتصاد را به گردش دراورد و کمک قابل توجهی به خانه دار شدن مردم کند.
موضوع حق‌آبه هیرمند از زمان جدایی هرات از خاک ایران در سال ۱۸۵۷ میلادی جدی شد. سال ۱۳۵۱ قراردادی موسوم به کمیسیون دلتا افغانستان را ملزم کرد که از جریان هیرمند ثانیه‌ای ۲۶ مترمکعب یعنی سالانه ۸۵۰ میلیون مترمکعب آب در اختیار ایران قرار بدهد تا اینکه سال ۱۳۹۶ هنگام آغاز به کار ساخت سد کمال‌خان؛ مسئولان دولت غنی ارتفاع تاج سد را از آنچه مورد نظر بود بالاتر بردند و این اتفاق بر خشکی هامون اثر زیادی گذاشت.
مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری گفت: سالانه باید ۲۰۰ هزار واحد فرسوده نوسازی شود اما در حال حاضر ۶۵ هزار واحد در دست ساخت است.
شهردار تهران پس از نشستن بر مسند شهرداری پایتخت ساخت سالانه ۱۸۰ هزار واحد مسکونی را در دستور کار خود قرار داد و پیش بینی میشود تا پایان سال بیش از ۱۰۰ هزار واحد مسکونی جواز شود.
وزارت دفاع روسیه از انهدام شماری دیگر از تسلیحات نظامی ساخت آمریکا، که در اختیار نظامیان اوکراین است، خبر داد.
وزیر راه و شهرسازی گفت: بر اساس قانون جهش تولید مسکن بانک ها باید سالانه ۲۰ درصد تسهیلات خود را به ساخت مسکن بدهند که در حال حاضر برخی بانک ها با وزارت راه و شهرسازی همکاری نمی کنند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ