از روز گذشته، نامی بر زبان‌ها جاری شده که تاکنون هیچ حرف و نشانی از آن نه شنیده و نه گفته شده بود و به همه اهالی این مرز و بوم یادآور شد که اعتبار و استواری این دیار به برکت وجود «صیاد خدایی»‌های گمنامی بوده که فقط به هنگام پر کشیدن آنان از روی زمین و آسمانی شدن شان، همگان بر حضور چنین دردانه‌هایی آگاه می‌شوند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
پیکر پاک و مطهر ۱۸ شهید دفاع مقدس صبح پنجشنبه ۲۹ تیر ۱۴۰۲ از طریق مرز بین المللی شلمچه وارد خاک کشور شد. پیکر این شهیدان والا مقام همزمان با دوم محرم الحرام سال ۱۴۴۵ بر دوش مردم و در حضور خانواده‌های معظم شهدا، آزادگان، جانبازان و فرماندهان نظامی پس از سال‌ها به وطن بازگشت. تاکنون طی عملیات‌های تفحص متعدد در مناطق داخلی و برون مرزی (کشور عراق)، پیکر بیش از ۴۵ هزار شهید مفقود الاثر دفاع مقدس پیدا شده است.
مقام معظم رهبری در جریان دیدار خانواده شهید مدافع حرم حمزه کاظمی توصیه‌ای برای کنکوری‌ها داشتند.
مقام معظم رهبری در جریان دیدار خانواده شهید مدافع حرم حمزه کاظمی توصیه‌ای برای کنکوری‌ها داشتند.
کرمان- سید ابراهیم رئیسی رییس‌جمهوری به مقام شامخ سردار شهید سلیمانی ادای احترام کرد.
شهید آیت‌الله سید محمد بهشتی، روحانی برجسته و مؤثر در انقلاب اسلامی در دوم آبان ۱۳۰۷ در محلة لُنبان اصفهان متولد شد. شهید بهشتی تا سن ۱۸ سالگی در اصفهان سکونت و تحصیل کرد و سپس برای ادامه تحصیلات حوزوی راهی قم شد. یار دیرینه امام (ره) سرانجام در هفتم تیرماه ۱۳۶۰ در اثر انفجار بمب در دفتر حزب جمهوری اسلامی به مقام شهادت نائل شد. خانه پدری شهید آیت‌الله بهشتی در اصفهان در سال ۱۳۸۶ به همت سازمان نوسازی و بهسازی شهرداری اصفهان مرمت و به خانه فرهنگ شهید بهشتی تعلق یافت.
در بسته خبری امروز «تابناک» تیتر‌هایی مانند:حمایت مهاجرانی از وزارت خارجه در ماجرای تغییر سالن نشست خبری «بن فرحان» /رشیدی: وزیر کشور با معاون سیاسی برخورد جدی می‌کند / محسن آرمین: اصلاح‌طلبان اصرار دارند بهزاد نبوی ریاست جبهه اصلاحات را بر عهده گیرد/ قرائت خطبه عقد خواهر شهید مدافع حرم مجید قربانخانی توسط رهبر انقلاب و... را می‌خوانید.
عضو هیات رئیسه کمیسیون فرهنگی مجلس تصریح کرد: تصویب ۲۰ اسفند به‌عنوان سالروز تولد شهید حاج‌قاسم سلیمانی به‌عنوان روز قهرمان ملی را به مقام معظم رهبری و ملت شریف ایران اسلامی تبریک عرض می‌کنم.
مقام معظم رهبری که در زمان فتح خرمشهر ریاست جمهور را برعهده داشتند در موضوعات و مباحث مختلف روایت‌ها و بازخوانی‌های متفاوتی از متن و حاشیه این رویداد حماسی داشته‌اند.
تیم‌های فولاد سپاهان اصفهان و شهید چمران لارستان بدون برگزاری مسابقه پلی آف به طور مشترک عنوان سومی لیگ برتر هندبال بانوان را کسب کردند.
تیم‌های فولاد سپاهان اصفهان و شهید چمران لارستان به طور مشترک عنوان سومی لیگ برتر هندبال بانوان را کسب کردند.
یک مقام ائتلاف فتح عراق گفت که رئیس شورای عالی قضائی این کشور جلسات زیادی را با طرف ایرانی در خصوص موضوع ترور فرماندهان شهید برگزار کرده است چرا که این پرونده در اولویت قرار دارد.
یک مقام ائتلاف فتح عراق گفت که رئیس شورای عالی قضائی این کشور جلسات زیادی را با طرف ایرانی در خصوص موضوع ترور فرماندهان شهید برگزار کرده است چرا که این پرونده در اولویت قرار دارد.
سردار اسماعیل قاآنی فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران بر سر مزار شهید محمد صادق صدر و شهید محمدباقر صدر در نجف حضور یافت. در تصاویر منتشر شده سردار قاآنی ضمن ادای احترام به شهید صدر بر سر مزار دو فرزند شهیدش مصطفی و مؤمل نیز حضور یافت. خبرگزاری نون عراق نوشت: اسماعیل قاآنی فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران در یک سفر غیرمنتظره وارد عراق شده که دومین سفر در نوع خود در سال جاری است. در حالی که یک منبع عراقی تایید کرد که این مقام ایرانی با مقامات و رهبران سیاسی گفتگو خواهد کرد. به گفته یک منبع سیاسی عراقی به العربی الجدید، قاآنی اواخر شب پنجشنبه وارد استان نجف در جنوب عراق شد و با رهبران حشد الشعبی ابوفدک المحمداوی و ابوزینب اللامی دیدار کرد و همچنین مقبره ابومهدی المهندس را زیارت کرد.
فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش در راستای گرامیداشت مقام شهدا با حضور در منزل شهید قاسم حمید به عنوان شهید شاخص نیروی پدافند، با خانواده این شهید گرانقدر دیدار و گفتگو کرد.
وزیر آموزش و پرورش گفت: اینکه حضرت امام گفتند ما هر چه داریم از محرم و صفر است به واسطه مقام شهداست.
آئین نکوداشت مقام علمی سرلشکر رحیم صفوی عصر امروز در مرکز همایش‌های شهید چمران برگزار شد.
وزیر اطلاعات صبح امروز با حضور در گلزار شهدای کرمان به مقام شهدا به‌ویژه سردار سلیمانی ادای احترام کرد.
سرلشکر سلامی به مقام سردار شهید حاج قاسم سلیمانی ادای احترام کرد.
سخنگوی دولت گفت: حضور غرورآفرین مردم در بزرگداشت مقام و جایگاه والای شهید سلیمانی نشانه قدردانی از کسانی است که خالصانه برای مردم فعالیت می‌کنند.
مشاور بین الملل مقام معظم رهبری گفت:شهید سلیمانی دارای شخصیتی چند وجهی بود،ایشان هم مرد میدان و هم راه گشای بن بست‌های دیپلماسی بود و در عین حال از برقراری ارتباط وثیق با مردم غفلت نمی‌کرد.
دستیار و مشاور مقام معظم رهبری گفت: شهید حجازی برای تمام توطئه‌های دشمنان دارای راهبرد بود و این شهید بزرگوار می‌دانست که با انواع دشمنی‌ها چگونه باید برخورد کرد.
مراسم یازدهمین سالگرد شهادت سردار حسن تهرانی مقدم، پدر موشکی کشورمان فردا در قطعه ۲۴ بهشت زهرا در جوار مزار مطهر آن شهید والا مقام برگزار می‌شود.
دستیار و مشاور عالی مقام معظم رهبری و رییس پژوهشگاه سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی گفت: «عملیات والفجر۸ یکی از سخت‌ترین عملیات‌ها و سرنوشت‌سازترین پیروزی‌ها بود که دشمن مجبور شد به ایران امتیاز بدهد.»
مشهد ـ قائم مقام بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور گفت: حرکت کند در مسیر انقلاب خود یک انحراف است و باید این مسیر پویا و فعال باشد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ