مقام معظم رهبری در جریان دیدار خانواده شهید مدافع حرم حمزه کاظمی توصیه‌ای برای کنکوری‌ها داشتند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رهبر انقلاب فرموده‌اند: به راه انداختن دسته های عزاداری برای سیدالشهداء و اصحاب او علیهم السلام و شرکت در امثال این مراسم امری بسیار پسندیده و مطلوب است و از بزرگترین اعمالی است که انسان را به خداوند نزدیک می کند، ولی باید از هر عملی که باعث اذیّت دیگران شود و یا فی نفسه از نظر شرعی حرام باشد، پرهیز شود.
رهبر انقلاب در پاسخ به نامه تولیدکنندگان نوشت‌افزار ایرانی فرمودند: راه مبارکی است، با قوت ادامه دهید.
متن پاسخ رهبر انقلاب که صبح امروز (پنجشنبه) اول تیرماه ۱۴۰۲ همزمان با نخستین گردهمایی فعالان صنعت نوشت‌افزار ایران (هم‌نوشت) در محل برگزاری این همایش منتشر شد،
رهبر انقلاب در پاسخ به نامه تولیدکنندگان نوشت‌افزار ایرانی، تلاش و همت آنان را مبارک دانسته و خواستار ادامه این مسیر شدند.
رهبر انقلاب حکم شرعی درباره تجسس در امور خصوصی دیگران در فضای مجازی را در پاسخ به یک استفتا اعلام کرده‌اند.
به تازگی  بی بی سی فارسی رسانه انگلیسی پس از دیدار دانشجویان با آیت الله خامنه‌ای فیلم دو بخش از سخنان ایشان را با هم تدوین کرد تا القا کند در این دیدار تنش ایجاد شده است.اما در مورد این فیلم سیاوش اردلان خبرنگار بی بی سی در پاسخ به یکی از کاربران توییتر اذعان کرده بود این ویدیو تقطیع شده است.
بی‌بی‌سی فارسی با تقطیع فیلم دیدار دانشجویان با رهبر انقلاب تلاش کرد تا از فضای جلسه و پرسش و پاسخ میان دانشجویان و رهبر انقلاب تصویری پرتنش و تقابلی مخابره کند.
رییس‌جمهور به رهبر انقلاب و ملت اطمینان داد که قوای سه‌گانه با همدلی و هم‌افزایی بر خدمت خالصانه به مردم تمرکز کنند.
رییس‌جمهور به رهبر انقلاب و ملت اطمینان داد که قوای سه‌گانه با همدلی و هم‌افزایی بر خدمت خالصانه به مردم تمرکز کنند.
کارشناس مسائل سیاسی گفت: بیانات رهبر انقلاب درباره مسمومیت دانش آموزان پاسخ محکمی به کسانی بود که مستقیم یا غیرمستقیم جمهوری اسلامی را متهم به دست داشتن در این ماجرا می کردند.
اقدام رهبر انقلاب و قوه قضاییه گام مهمی برای آرامش بخشیدن به جامعه و فضای سیاسی کشور بود لذا سوال این است که آیا صدور بیانیه های شعاری و غیر عملی آیا می تواند پاسخ مناسبی به این حرکت باشد یا خیر؟این بیانیه ها چه تاثیری بر اقدامات مهم بعدی خواهد گذاشت؟
جانشین فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران گفت: اگر حرکت ایران و رهبر انقلاب نبود داعش از ایران هم عبور می کرد و تا بنگلادش می‌رفت.
محمدعلی ابطحی، فعال سیاسی اصلاح طلب در مناظره با احدیان، مشاو قالیباف گفت: آقای خاتمی سه تا نامه خدمت رهبری نوشت و گفت «این پله‌های سوم را ول کنیم و از پله اول مسائل را مورد رسیدگی قرار دهیم» این نامه‌ها هنوز پاسخ نگرفته. آن وقت شما می‌گویید «شما چرا نمی‌آیید»؟
سخنگوی دولت هم‌چنین در پاسخ به سوالی درباره مهلت سرپرستی زاهدی‌وفا در وزارت کار عنوان کرد: مطابق اذنی که از رهبر معظم انقلاب گرفته شده بود، آقای زاهدی‌وفا تا تعیین وزیر بعدی، سرپرست این وزارتخانه هستند؛ طی همین روز‌ها و به‌زودی گزینه پیشنهادی دولت معرفی خواهد شد.
سخنگوی دولت هم‌چنین در پاسخ به سوالی درباره مهلت سرپرستی زاهدی‌وفا در وزارت کار عنوان کرد: مطابق اذنی که از رهبر معظم انقلاب گرفته شده بود، آقای زاهدی‌وفا تا تعیین وزیر بعدی سرپرست این وزارتخانه هستند؛ طی همین روزها و به‌زودی گزینه پیشنهادی دولت معرفی خواهد شد.
پاسخ عضو دفتر نشر آثار رهبر انقلاب به محمود صادقی
آیت‌الله خامنه‌ای، مقاومت شجاعانه جهاد اسلامی را موجب ارتقاء جایگاه این جنبش در مقاومت و خنثی شدن خدعه رژیم صهیونیستی دانستند.
رهبر انقلاب اسلامی در پاسخ به نامه دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین،تاکید کردند: شما ثابت کردید که هر بخش از مجموعه‌ی مقاومت، به‌تنهایی هم می‌تواند بینی دشمن را به خاک بساید.
رهبر انقلاب اسلامی در پاسخ به نامه دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین،تاکید کردند: شما ثابت کردید که هر بخش از مجموعه‌ی مقاومت، به‌تنهایی هم می‌تواند بینی دشمن را به خاک بساید.
مهدی فضائلی عضو دفتر حفظ و نشر آثار رهبر انقلاب در توئیتر سوالی مطرح کرد که با پاسخ محمد جواد آذری جهرمی وزیر پیشین ارتباطات همراه شد. در واکنش فضائلی آذری جهرمی را متهم به «تبلیغات زود هنگام برای انتخابات» کرد.
«فردا» مشتری واقعی می‌خواهد
رشد اقتصادی منطقه یورو در سه ماهه اول قوی‌تر از حد انتظار قبلی بود و آمار اشتغال نیز افزایش یافت.
همزمان با هفتمین سالگرد امضای برجام توسط ایران و گروه موسوم به ۱+۵ سوالات و ابهامات مهمی در خصوص این توافق‌نامه با استناد به بیانات رهبر انقلاب پاسخ داده شده است.
رهبر انقلاب اسلامی در پاسخ به درخواست رئیس‌جمهور ترکیه، مبنی بر همکاری ایران برای مبارزه با گروه‌های تروریستی گفتند: ما در مبارزه با تروریسم مطمئناً با شما همکاری می‌کنیم.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ