مقام معظم رهبری که در زمان فتح خرمشهر ریاست جمهور را برعهده داشتند در موضوعات و مباحث مختلف روایت‌ها و بازخوانی‌های متفاوتی از متن و حاشیه این رویداد حماسی داشته‌اند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
تصاویری از حضور و مقابله جانانه و مقتدرانه حافظان امنیت در مقابل تروریست‌های کوردل در حادثه کلانتری ۱۶ زاهدان را مشاهده می‌کنید.
نشست خبری سخنگوی قوه‌قضاییه با حضور خبرنگاران از لحظاتی قبل آغاز شد.
لحظاتی از حضور حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در حرم مطهر حضرت عبدالعظیم حسنی در سال ۱۴۰۱ را مشاهده میکنید.
سرمربی فولاد خوزستان به مناسبت روز کارگر در کارخانه فولاد حاضر شد و لحظات بسیار شادی را در کنار کارگران کارخانه پشت سر گذاشت.
مدافع چپ ایرانی آ. ا. ک آتن لحظاتی پس از حضور ثابت در ترکیب این تیم مصدوم و جای خود را به هموطن‌اش داد.
آیت الله سیدابراهیم رئیسی بامداد امروز (دوشنبه) در جمع احیاداران آستان مقدس امامزاده صالح (ع) حضور یافت و لحظاتی سخنرانی کرد.
لحظاتی از حضور رهبرانقلاب در مراسم تشییع شهید آوینی، انتشار به مناسبت ۲۰ فروردین سالروز شهادت شهید آوینی را در این فیلم مشاهده می‌کنید.
اولین تمرین شاگردان امیر قلعه‌نویی با حضور تمام بازیکنان از لحظاتی پیش در کمپ تیم‌های ملی آغاز شد.
علی کریمی هافبک ملی‌پوش تیم ملی ایران و بازیکن تیم کایسری اسپور ترکیه ، بین کودکان مناطق زلزله‌زده ترکیه حضور یافت و سعی کرد آنها را برای لحظاتی خوشحال کند
در شرایطی که بازی با توجه به مصدومیت ترابی لحظاتی با وقفه همراه شده بود، حضور دو جیمی جامپ در زمین اتفاقات عجیبی را رقم زد.
در شب میلاد امیرالمؤمنین علی علیه‌السلام، مراسم جشن تکلیف دختران دانش‌آموز (جمعه) در حسینیه امام خمینی (ره) برگزار شد.
یک شاهد عینی می‌گوید: هنگام عبور از مقابل خانه شهید متوجه حضور یک نفر در بن‌بست می‌شود و لحظاتی بعد صدای شلیک گلوله را می‌شنود. تیراندازی سه مرتبه انجام شده و هر بار حدود سه یا چهار تیر شلیک شده است.
سرمربی پرسپولیس در زمان حضور در استادیوم با بازیکنان سابق خود دیدار کرد و لحظاتی با آنها به گفتگو پرداخت.
لحظات جالب از حضور پله و مارادونا در یک برنامه تلویزیونی در این ویدیو مشاهده کنید.
فوتبال ایران تا قبل از حضور در قطر پنج دوره حضور در جام های جهانی را تجربه کرده است که هر دوره با اتفاق خاصی همراه بوده است. از گرفتن پنالتی رونالدو تا لگد به صورت اسطوره فوتبال پرتغال!
آندرانیک تیموریان با حضور در تمرینات تیم ملی، لحظات جالب توجهی را با کی‌روش پشت سر گذاشت.
آندرانیک تیموریان با حضور در تمرینات تیم ملی، لحظات جالب توجهی را با کی‌روش پشت سر گذاشت.
کریستیانو رونالدو بعد از جنجال‌هایی که در دیدار یونایتد مقابل تاتنهام بوجود آورد لحظاتی پیش وارد مجموعه تمرینی منچستریونایتد شد تا در جلسه‌ای مهم با حضور تن‌هاخ شرکت کند.
سازمان پزشکی قانونی امروز بیانیه‌ای درباره علت فوت مهسا امینی منتشر کرد که در بخشی از آن آمده است: با استناد به مدارک پزشکی بیمارستانی، بررسی سی تی اسکن مغز و ریه، نتایج معاینه ظاهری جسد و کالبدگشایی، آزمایشات آسیب شناسی، فوت مرحومه مهسا امینی ناشی از اصابت ضربه به سر و اعضا و عناصر حیاتی بدن نبوده است. پس از این بیانیه؛ صدا و سیما نیز فیلم جدیدی از حضور مهسا امینی در مقر پلیس گشت ارشاد منتشر کرد. پیش از این دو فیلم در روزهای پس از فوت مهسای ۲۲ ساله؛ از حضور او در ورزا و لحظات احیا از سوی پلیس منتشر شده بود.
ماجرای مهسا امبنی دختر ۲۲ ساله‌ای که چند روز قبل توسط ماموران گشت ارشاد بازداشت و پس از انتقال از وزرا به بیمارستان کسری جان باخت واکنش چهره‌ها و کاربران شبکه‌های اجتماعی را به همراه داشته است. در همان ساعات اولیه انتشار خبر جان باختن مهسا امینی پلیس ویدیویی از حضور او در وزرا منتشر کرد که این ویدیو با واکنش‌های انتقادی مواجه شد. امروز دوباره پلیس ویدیوی جدیدی از حضور مهسا امینی در ورزا و لحظات احیا او منتشر کرده است.
لحظاتی از حضور زاهدی‌وفا سرپرست وزارت کار به عنوان خادم در کربلای معلی را میبینید.
مهاجمی که سردار آزمون قصد حضور در میدان به جای او را داشت، لحظاتی قبل از تعویض گلزنی کرد تا صحنه جالبی کنار زمین شاهد باشیم.
طبق اعلام پلیس فردی قصد خودکشی بر روی پل پیروزی بزرگراه امام علی (ع) را داشت. با حضور به موقع عوامل پلیس پیشگیری پایتخت، این فرد نجات یافت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ