تنیسور کروات با شکست استفانوس سیتسیپاس به قهرمانی مسابقات 1000 امتیازی سینسیناتی دست پیدا کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
تیم ملی کشتی فرنگی جوانان کشورمان با کسب ۳ مدال طلا، ۲ مدال نقره و ۱ مدال برنز با اقتدار بعنوان قهرمانی جهان در کشور اردن دست یافت.
علی اکبر اسدالهی در اولین دوره مسابقات قهرمانی هنرهای رزمی ترکیبی آسیا مدال برنز را از آن خود کرد.
علی‌اکبر اسدالهی در اولین دوره مسابقات قهرمانی هنر‌های رزمی ترکیبی آسیا مدال برنز را از آن خود کرد.
علی عابدی قرار است در فصل جدید لیگ زنان ایتالیا، با رم همکاری جدیدی داشته باشد.
ریورپلاته در آستانه ثبت یک رکورد تاریخی است. مردان مارتین دمیچلیس می‌توانند لیگ را با بیش‌ترین اختلاف ممکن با بوکاجونیورز به پایان برسانند.
تیم فوتبال دورتموند برای کسب عنوان قهرمانی نیازمند جبران شکست دو گله در نیمه اول است.
پالما در اولین حضور خود در جام باشگاه های اروپا، عنوان قهرمانی لیگ قهرمانان فوتسال یوفا را به دست آورد.
تیم شطرنج لینتس با حضور درخشان پرهام مقصودلو برای نخستین بار در تاریخ این باشگاه به عنوان قهرمانی بوندسلیگای اتریش دست یافت.
حسین وفایی نخستین پیروزی ورزشکاران اسنوکر ایران در سالن کروسیبیل را رقم زد و در جمع ۱۶ نفر برتر با رونی ا سالیوان روبه رو می‌شود.
با اعلام سازمان لیگ فوتبال ایران، این فصل لیگ برتر روز بیست و هشتم اردیبهشت ماه به پایان خواهد رسید.
دو دونده ایران در مسابقات دوی صحرانوردی قهرمانی آسیا به دو مدال طلا و برنز دست پیدا کردند.
تیم ملی هندبال ایران در یک اتفاق تاریخی از گروه خود در رقابت‌های قهرمانی جهان صعود کرد.
امروز مردم شیراز برای استقبال از هادی چوپان نابغه ایرانی پرورش اندام و برنده مدال طلای مستر المپیا ۲۰۲۲ با حضور در بخش پرواز‌های خارجی فرودگاه بین المللی شهید دستغیب شیراز سنگ تمام گذاشتند. وی در سال و ۲۰۱۸ و ۲۰۲۱ موفق به کسب برنز شده بود. هادی چوپان با قهرمانی در مستر المپیا، جایزه 400 هزار دلاری را به خود اختصاص داد.
سمنان- «الینا صفاجو» کاراته‌کار سمنانی برای نخستین بار در تاریخ کاراته استان به عنوان عضو تیم ملی در مسابقات قهرمانی آسیا، موفق به کسب مدال برنز شد.
خوان لاپورتا، رئیس بارسلونا، قهرمانی آرژانتین در جام جهانی را به لیونل مسی تبریک گفت و او را مستحق کسب عنوان بهترین بازیکن جام دانست.
اسطوره صربستانی ورزش تنیس بار دیگر با نمایشی درخشان به مقام قهرمانی مسابقات تنیس فینال تور مردان در تورین دست پیدا کرد.
تیم واترپلو ایران در سومین بازی خود در مسابقات قهرمانی آسیا موفق شد برای اولین بار از سال ۲۰۰۹ در رقابت‌های قهرمانی آسیا قزاقستان پر قدرت را با نتیجه ۱۱ بر ۱۰ شکست دهد.
فیلم وزنه تاریخی و طلایی الهام حسینی در قهرمانی آسیا
تیم ملی زنان والیبال ژاپن موفق شد یک پیروزی تاریخی مقابل برزیل کسب کند.
در این رقابت ملایی با زمان ۷:۴۰.۹۱ دقیقه در جایگاه نخست قرار گرفت و به نیمه نهایی A و B صعود کرد. در این رقابت نماینده تونس و انگلیس دوم و سوم شدند.
رقابتهای کشتی فرنگی قهرمانی جهان در حالی امشب به پایان می‌رسد که دستاورد شاگردان محمد بنا تاکنون کسب ۲ مدال در ۹ وزن بود و او و تیمش یک ناکامی بزرگ و تاریخی را رقم زده است.
تیم ملی کشتی فرنگی در میان غیبت روسیه به عنوان قدرت برتر کشتی جهان و قهرمان دوره قبل مسابقات جهانی، فرصت طلایی ایستادن بر سکوی نخست جهان را برای دومین مرتبه در تاریخ در اختیار دارد.
تیم تنیس روی میز نوجوانان ایران به مدال برنز مسابقات قهرمانی آسیا دست یافت.
در ابتدای فیلم می‌بینیم که رحیم به دیدار حسین در محل کارش که یک بنای تاریخی در کنار صخره‌ای بزرگ است، می‌رود. این بنا با داربست پوشانده شده (که چیزی شبیه به استعاره در این فیلم نبوغ‌آمیز است)؛ پوششی که مجموعه‌ای از نردبان‌ها و پله‌هایی‌‌ست که هم رازهای مرگ و زندگی را می‌پوشانند و هم به آن‌ها دسترسی می‌دهند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ