امروز مردم شیراز برای استقبال از هادی چوپان نابغه ایرانی پرورش اندام و برنده مدال طلای مستر المپیا ۲۰۲۲ با حضور در بخش پرواز‌های خارجی فرودگاه بین المللی شهید دستغیب شیراز سنگ تمام گذاشتند. وی در سال و ۲۰۱۸ و ۲۰۲۱ موفق به کسب برنز شده بود. هادی چوپان با قهرمانی در مستر المپیا، جایزه 400 هزار دلاری را به خود اختصاص داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
14 باشگاه لالیگا در مورد استقبال از 300 هوادار تیم های رقیب با قیمت بلیت مشخص توافق کردند اما رئال و بارسلونا این توافق را قبول ندارند.
در شرایطی که خوان رامون لوپز کارو یکی از گزینه های هدایت استقلال است که نام وی در میان بدترین مربیان تاریخ رئال مادرید دیده می شود.
نه تاریخ، نه فرگوسن، نه احساسات لبريز، نه مشت های تکان خورده هواداران یونایتد در سراسر جهان، نمی توانست جلودار سیتی باشد
صحبت های بیژن طاهری در روزهای گذشته را محمود خوردبین دو دهه قبل برای پرسپولیس به زبان آورده بود.
مهاجم بلند قامت استقلال به دنبال مرور کار های تاکتیکی در تمرینات است.
جوبیلو ایواتای ژاپن حد فاصل یک سال دو جام قهرمانی باشگاه های آسیا را از استقلال و پرسپولیس گرفت
چند بازیکن پرسپولیس و استقلال در اولین دیدارهای خود در تاریخ دربی گلزنی کرده اند.
با گل هایی که مس رفسنجان در دیدار برابر سپاهان دریافت کرد، رکورد خاص بهترین خط دفاعی تاریخ لیگ برتر در اختیار استقلال مجیدی باقی ماند.
آبی های پایتخت، آخرین بازی رسمی خود در ورزشگاه پیر پایتخت را در سال ۸۰برگزار کردند.
رقابت های داخل سالن در ماه مبارک رمضان، روزگاری حرف اول فوتبال تهران بعد از شب های افطار بود
شماره های هفت و هشت ماندگار باشگاه های پرسپولیس و استقلال دو بازیکنی بودند که همانند آنها را کمتر در فوتبال ایران دیدیم.
این دربی یکی از بهترین نمایش های تاریخ استقلال است، روزی که آنها فرصت گلزنی به پرسپولیس را هم ندادند
تیم های نظامی مطرحی در دهه 60 در فوتبال تهران تیمداری می کردند و بازیکنان بزرگی در این تیم ها به بازی گرفته شده اند.
آبی های پایتخت در برابر سایپا دو بار چهارتایی شدند، دو نتیجه ای که این تیم را درگیر حاشیه های زیادی کرد.
استقلال بازگشت های بزرگی در آسیا داشته است، یکی از این بازگشت های فراموش نشدنی در شش دقیقه کم نظیر رقم خورده است.
ستاره های بزرگ ایران و سه مربی تیم های ملی و باشگاه های استقلال و پرسپولیس در یک قاب کم دیده شده در تصویری تاریخی دیده می شوند.
رقابت های لیگ آزادگان در سال 74 حاشیه های زیادی بهراه داشت، در آن رقابت ها بهمن در هفته های آخر گوی رقابت را به پرسپولیس واگذار کرد.
هادی طباطبایی، دروازه اسبق تیم ملی و استقلال تهران، به یادماندنی‌ترین روز تاریخ ورزشی خود را در شهر کپنهاگ دانمارک رقم زد.
هادی طباطبایی دروازه اسبق تیم ملی و استقلال تهران، به یاد ماندنی ترین روز تاریخ ورزشی خود را در شهر کپنهاگ دانمارک رقم زد
پاس برای رسیدن به مرحله نهایی و قهرمانی جام باشگاه های آسیا سد محکمی به نام العربی قطر را با حضور هواداران فوتبال ایران کنار زد.
بانوانی که برای دیدار استقلال بامس بلیت تهیه کردند برای اولین بار با اتوبوس وارد ورزشگاه شدند.
نبرد استقلال و شاهین در مرحله گروهی جام باشگاه های تهران درسال 64، یکی از بازی های خوب این دهه به شمار می رود.
این پیشنهادات با استقبال و تأیید مرحوم سید احمد آقا مواجه می‌شود و نتیجه همان می شود که پیکر مطهر بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی حدود سه روز با کیفیت خاصی در محل مصلای فعلی نگهداری و آن صحنه های ماندگار در تاریخ به ثبت رسید و سپس در مکان فعلی به خاک سپرده شد.
رئیس نهم و دهم نوشت: مقاومت ملی اوکراین و استقبال جهانی ملت ها از آن، به زعم بسیاری از دلسوزان، اندیشمندان و مصلحان، فرصتی تاریخی برای ظهور اراده عمومی جهانی در جهت غلبه بر قدرت های فاسد و شیطانی و آزادی از قید استعمار و سلطه سیاست های ضد بشری سرمایه داری را فراهم ساخته است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ