تیم واترپلو ایران در سومین بازی خود در مسابقات قهرمانی آسیا موفق شد برای اولین بار از سال ۲۰۰۹ در رقابت‌های قهرمانی آسیا قزاقستان پر قدرت را با نتیجه ۱۱ بر ۱۰ شکست دهد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سایت فیبا در گزارشی به پیروزی تاریخی تیم ملی بسکتبال بانوان کشورمان اشاره کرد.
تیم ملی ایران در جام جهانی 1998 فرانسه از سرمربی داخلی همانند جام جهانی 1978 استفاده کرد و بالاخره اولین برد تاریخ خود در جام های جهانی را کسب کرد.
برد تاریخی تیم ملی مراکش مقابل پرتغال رکوردهای بی‌نظیری را جابه‌جا کرد.
تیم ملی کامرون با وجود کسب برد تاریخی مقابل برزیل از صعود به مرحله یک هشتم نهایی جام جهانی بازماند.
یوتو ناگاتو هافبک 36 ساله تیم ملی ژاپن پس از برد اسپانیا و صعود تاریخی از گروهی دشوار، ابراز خوشحالی کرد و به برخی سوالات پاسخ داد.
تیم ملی فوتبال ژاپن که در نخستین دیدار خود برابر تیم ملی آلمان به پیروزی رسیده بود، در آخرین دیدار برابر اسپانیا هم به برتری رسید تا به عنوان صدرنشین راهی مرحله حذفی جام جهانی شود.
کریم انصاریفرد، مهاجم تیم ملی کشورمان هم در نشست خبری پسش از دیدار با آمریکا گفت: بعد از برد تاریخی مقابل ولز، توانستیم همدلی را در تیم بیشتر کنیم و آماده بازی فردا شویم.
تقابل ایران و آمریکا، ناخودآگاه ذهن ها را به سمت یکی از حساس‌ترین دیدارهای تاریخ جام جهانی در سال 98 می برد.
بازیکن سابق تیم ملی ایران برد مقابل ولز را به همه مردم کشور تبریک گفت.
دیشب هم در حافظه تاریخی مردم ما ثبت شد. شبی که تمام خیابان‌های کشور غرق در شور و نشاط و خوشحالی بود، اما رسانه‌های فارسی‌زبان ضدایرانی عزا گرفتند. چرا این رسانه‌ها از برد تیم ملی ناراحت‌اند؟
تمامی بازیکنان تیم ملی ایران در مصاف با ولز روز بسیار خوبی را تجربه کردند. البته ماجرا برای جهانبخش به شکل دیگری رقم خورد.
حمید سجادی وزیر ورزش برتری تیم ملی مقابل ولز را تبریک گفت و از ملی‌پوشان تشکر کرد.
تیم ملی فوتبال ایران، سنگین‌ترین شکست تاریخش را با بهترین برد در ادوار جام‌جهانی جبران کرد و با سه امتیاز به رده دوم جدول گروه رسید تا برای نخستین صعود تاریخی، احتمالا به یک مساوی مقابل آمریکا نیاز داشته باشد.
تیم ملی فوتبال ایران سنگین ترین شکست تاریخش را با بهترین برد در ادوار جام‌جهانی جبران کرد و با سه امتیاز به رده دوم جدول گروه رسید تا برای نخستین صعود تاریخی، احتمالا به یک مساوی مقابل آمریکا نیاز داشته باشد
برد تیم ملی فوتبال ایران برابر ولز به سومین دیداری در تاریخ فوتبال ایران تبدیل شد که در جام جهانی با پیروزی به پایان رسیده است.
سرمربی تیم ملی ژاپن پس از پایان بازی با ژستی جالب‌توجه نسبت به برد تاریخی این کشور مقابل آلمان واکنش نشان داد.
نخستین شگفتی جام‌جهانی؛ عربستان آرژانتین را زد! / برد تاریخی سعودی با گزینه تیم ملی ایران / مردود شدن ۳گل آرژانتین با VAR
تیم واترپلو ایران در سومین بازی خود در رقابت‌های واترپلو قهرمانی آسیا موفق شد تاریخ‌سازی کند و قزاقستان را شکست دهد.
بیژن مقانلو در حالی طی روزهای آینده به عنوان یازدهمین سرمربی تیم ملی را به مسابقات قهرمانی جهان خواهد برد که در دومین حضور خود به دنبال تکرار تاریخ بعد از شش سال است.
بیژن مقانلو در حالی طی روزهای آینده به عنوان یازدهمین سرمربی تیم ملی را به مسابقات قهرمانی جهان خواهد برد که در دومین حضور خود به دنبال تکرار تاریخ بعد از شش سال است.
کی‌روش بازگشتی رویایی به تیم ملی داشت. حالا با این برد مهم، امیدوار به جام جهانی می‌رویم و به دنبال کسب نتیجه در قطر هستیم.
این نخستین برد تیم ملی والیبال زنان ایران برابر کره جنوبی پس از پیروزی انقلاب است. تاکتیک الساندرا کمپدلی سرمربی خارجی تیم ایران در این مصاف، استفاده از سرویس‌های کوبنده و کم نقص بود که دریافت حریف قدرتمند آسیایی را با مشکل مواجه کرد.
این نخستین برد تیم ملی والیبال زنان ایران برابر کره‌جنوبی پس از پیروزی انقلاب اسلامی است.
گروه خودروسازی سایپا، در سال جاری موفق شد، ۱۰۸ هزار و ۱۶۳ دستگاه خودرو را به متقاضیان محصولات این مجموعه تحویل دهد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ