علی عابدی قرار است در فصل جدید لیگ زنان ایتالیا، با رم همکاری جدیدی داشته باشد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
کریم بنزما٬ مهاجم فرانسوی سابق رئال مادرید که به تیم الاتحاد عربستان پیوسته در ویدئوی کوتاهی در شبکه اجتماعی ایکس (توییتر) حضورش را در مسجدالحرام حین مراسم طواف نشان می‌دهد. او می‌گوید «ماشاالله، بهترین بهترین‌ها، الحمدالله». این مهاجم فرانسوی پس از ۱۴ سال رئال مادرید را ترک کرد. بنزما در سال ۲۰۰۹، در ۲۱ سالگی از تیم فرانسوی لیون به رئال مادرید پیوسته بود. رئال مادرید گفته که بنزما یک بازیکن مهم و اساسی در دوران طلایی تاریخ این باشگاه بوده است. در طول ۱۴ فصلی که این ستاره فرانسوی پیراهن رئال مادرید را بر تن داشت توانست ۲۵ عنوان قهرمانی کسب کند.
هلند هرگز قهرمان جهان نشده اما جام ملت‌های اروپا را برده است.
رودری از زدن "مهمترین گل" تاریخ منچسترسیتی پس از قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا مقابل اینترمیلان، لذت می برد.
طبق اعلام کیکر، الیور کان و حسن صالح حمیدزیچ، با وجود قهرمانی بایرن در بوندسلیگا از سمت خود برکنار شدند.
راکوف چستوخووا تنها 4 فصل پس از صعود به رقابت‌های سطح اول لهستان اولین بار در تاریخ خود قهرمان شد.
پیش افتادن پرسپولیس از دو مدعی دیگر قهرمانی پس از دربی پایتخت تاریخ لیگ پانزدهم را تکرار کرد.
تیم شطرنج لینتس با حضور درخشان پرهام مقصودلو برای نخستین بار در تاریخ این باشگاه به عنوان قهرمانی بوندسلیگای اتریش دست یافت.
«محمد علی | Muhammad Ali» با نام پیشین «کاسیوس کلی جونیور | Cassius Marcellus Clay, Jr» مهم‌ترین چهره ورزشی قرن بیستم و یکی از الهام بخش ترین ورزشکاران تاریخ محسوب می‌شود. او پس از قهرمانی در المپیک 1960 رم، وارد بوکس حرفه‌ای شد و در نهایت با سه قهرمانی بوکس حرفه‌ای جهان و در مجموع 56 پیروزی از 61 نبرد به برتری رسید. مستند «مستند اسم من چیست؟ محمد علی | What's My Name: Muhammad Ali» اثر آنتوان فوکوآ محصول 2019، روایتی دیدنی از مسیری است که محمدعلی طی کرد. با ترجمه فارسی در «تابناک» می‌بینید.
کارلوس آلکاراس با قهرمانی در این مسابقات جانشین نواک جوکوویچ در صدر رنکینگ برتین تنیسورهای جهان شد و جوکوویج به رده دوم رفت.
فصیحی پس از این لحظه تاریخی، درحالی که اشک می‌ریخت این قهرمانی را به مردم ایران تقدیم کرد و از عبارات «برای مردم ایران» و «برای شادی مردم ایران» استفاده کرد. دختر باد لقبی است که فرزانه فصیحی در ورزش ایران به خود اختصاص داده است. فرزانه زمانی که قرار بود روی سکوی قهرمانی برود تا مدال طلایش را دریافت کند، بازهم پرچم ایران را همراه نداشت. او زمانی که روی سکو قرار گرفت، سرش را پایین انداخت، سرود ایران را نخواند و اشک امانش نداد
وزیر ورزش عربستان از برگزاری مراسم تجلیل از تیم فوتبال الهلال، پس از نایب قهرمانی در جام باشگاه‌های جهان 2022، خبر داد.
فصیحی پس از این لحظه تاریخی درحالی که اشک می‌ریخت این قهرمانی را به مردم ایران تقدیم کرد و از عبارات «برای مردم ایران» و «برای شادی مردم ایران» استفاده کرد.
زلاتان معتقد است پس از قهرمانی آرژانتین در جام جهانی، حالا قطعا مسی به عنوان بهترین بازیکن تاریخ در یادها خواهد ماند و بهترین سناریو برای جام جهانی قطر نیز قهرمانی آلبی‌سلسته بود.
زلاتان معتقد است پس از قهرمانی آرژانتین در جام جهانی، حالا قطعا مسی به عنوان بهترین بازیکن تاریخ در یادها خواهد ماند و بهترین سناریو برای جام جهانی قطر نیز قهرمانی آلبی‌سلسته بود.
مدل موی یکی از هواداران مسی پس از قهرمانی آرژانتین در جام جهانی ۲۰۲۲، سوژه شده است.
مسی توانست با غلبه بر فرانسه پس از پاسارلا و ماردونا به‌عنوان سومین کاپیتان تاریخ فوتبال آرژانتین،به قهرمانی جهان برسد.
هادی چوپان عنوان قهرمانی خود در رقابت های معتبر مسترالمپیا را به بانوان ایران تقدیم کرد.
بازیکنان ایران پس از پیروزی تاریخی برابر ولز شادی خود را به شکلی خاص با هواداران تقسیم کردند.
تیم بانوان آ اس روم ایتالیا موفق شد دیدار سوپرجام این کشور را با برتری در ضربات پنالتی به سود خود تمام کند.
بیژن مقانلو در حالی طی روزهای آینده به عنوان یازدهمین سرمربی تیم ملی را به مسابقات قهرمانی جهان خواهد برد که در دومین حضور خود به دنبال تکرار تاریخ بعد از شش سال است.
بیژن مقانلو در حالی طی روزهای آینده به عنوان یازدهمین سرمربی تیم ملی را به مسابقات قهرمانی جهان خواهد برد که در دومین حضور خود به دنبال تکرار تاریخ بعد از شش سال است.
سرمربی تیم فوتبال استقلال پس از قهرمانی تیمش در سوپرجام فوتبال ایران گفت: به بازیکنانم گفته بودم که تاریخ ساز خواهند شد.
جردن باروز پس از رسیدن به ۷ طلای جهان و المپیک و کسب عنوان پرافتخارترین کشتی گیر تاریخ آمریکا، گفت: با وجودی که ۳۴ ساله و پدر ۴ فرزند هستم، اما قصدی برای بازنشستگی و کناره‌گیری از دوران قهرمانی ندارم چرا که در اوج قرار دارم.
جردن باروز پس از رسیدن به ۷ طلای جهان و المپیک و کسب عنوان پرافتخارترین کشتی گیر تاریخ آمریکا، گفت: با وجودی که ۳۴ ساله و پدر ۴ فرزند هستم اما قصدی برای بازنشستگی و کناره‌گیری از دوران قهرمانی ندارم چرا که در اوج قرار دارم.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ