فرهنگ ترس عمیقا جا افتاده است و تغییر آن سخت است، اما باید بدانیم که ما چیزی برای ترسیدن نداریم جز خود ترس. باید سعی کنیم که تسلیم احساساتمان نشویم و وقتی ترس باعث واکنش بدوی جنگ یا گریز می‌شود، به خود مسائل فکر کنیم.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
متداول‌ترین روش درمانی آپنه انسدادی خواب، استفاده از دستگاه جریان هوای مثبت است. این دستگاه راه‌های تنفسی را در طول شب باز نگه می‌دارد و جریان هوا را از طریق یک ماسک که در هنگام خواب استفاده می‌شود، به آرامی فراهم می‌کند. این ابزار وقفه‌های تنفسی ناشی از آپنه خواب را از بین می‌برد.
اسید چرب امگا ۳ موجود در سالمون، گردو، تن ماهی، تخم کتان و... باعث می‌شود که ساختار سلول‌های شما از سر تا انگشت پا قوی و محکم شود. کمبود امگا ۳ و چربی کلی بدن باعث کمبود انعطاف مفصل‌ها می‌شود و التهابات مفصلی را افزایش می‌دهد، مخصوصا برای افرادی که فعالیت بسیار زیادی دارند.
آفتاب سوزان و دمای بالا بر پوست، قلب و ماهیچه‌های شما تاثیر می‌گذارد به گونه‌ای که انرژی‌تان را کاهش می‌دهد.
بهترین راه درمان حساسیت به خمیردندان، اجتناب از مواد شیمیایی است که باعث آلرژی‌تان می‌شوند. بسیاری از افرادی که به طعم‌دهنده‌های مصنوعی خمیردندان‌ها حساسیت دارند می‌توانند از خمیردندان‌هایی استفاده کنند که در آن‌ها طعم‌دهنده‌های طبیعی به‌کاررفته است. همچنین شاید لازم باشد این افراد از خمیردندان‌هایی استفاده کنند که در آن‌ها از طعم‌های کمتر رایج خمیردندان استفاده شده است، مثل انبه یا تمشک.
بعضی از افراد هنوز نمی‌دانند که چه بالشی را باید برای خواب خود انتخاب کنند و به سراغ بالش‌های خیلی کوچک یا خیلی بزرگ می‌روند که آن‌ها را آزار می‌دهد و باعث می‌شود که خواب راحتی نداشته باشند.
کلسیم تنها برای استخوان‌ها مفید نیست بلکه برای ارتقای سلامت اعصاب، قلب و ماهیچه‌ها نیز مفید می‌باشد. محصولات لبنیاتی مانند شیر و ماست نیز از منابع مهم این ماده معدنی هستند و همچنین در سبزیجات با رنگ تیره، غلات غنی شده و ماهی نیز کلسیم یافت می‌شود. حداقل سه وعده در روز ازاین منابع کلسیم دار استفاده کنید.
اکثریت مردم نگران افزایش وزن خود هستند، اما در برخی افراد این نگرانی حالتی وسواس‌گونه می‌شود و در نتیجه اختلالی به نام بی‌اشت‌هایی عصبی ایجاد می‌گردد. آنورکسیا یک اختلال خوردن است که می‌تواند منجر به کاهش وزن شدید شود.
باکتری هلیکوباکتر پیلوری عامل اصلی گاستریت مزمن و بیماری زخم معده هستند. باکتری‌ها پوشش محافظ معده را از بین می‌برند و باعث التهاب آن می‌شوند. اگرچه عفونت با هلیکوباکتر پیلوری یکی از شایع‌ترین عفونت‌های انسانی در سراسر جهان است، اما تنها برخی از افراد مبتلا به این عفونت دچار سوزش معده یا سایر اختلالات دستگاه گوارش فوقانی می‌شوند. پزشکان بر این باورند که آسیب‌پذیری در برابر این باکتری می‌تواند ارثی باشد یا به سبک زندگی (سیگار کشیدن و نوع تغذیه) مربوط می‌شود.
کمبود ویتامین دی به همراه علائم کمبود ویتامین دی است و عوارض کمبود این ویتامین به این معنی است که استخوان‌های بدن شما محافظت و حمایت کافی برای رشد و تراکم بیشتر را دریافت نمی‌کنند،۲۰ درصد از افراد بزرگ‌سال و حدود ۱۵ درصد از نوجوانان دچار کمبود ویتامین دی هستند.
التهاب روده یک حالت ایمنی شناختی است که زمانی رخ می‌دهد که بدن یک ماده تحریک کننده را در جایی از دستگاه گوارش احساس می‌کند و به سیستم ایمنی سیگنال می‌دهد تا آن را ترمیم کند و در نتیجه تورم، درد و عملکرد‌ها مختل می‌شوند.
به‌نظر می‌رسد که گریم صورت دلقک‌ها باعث می‌شود افراد نتوانند دریافتی از احساسات آن‌ها داشته باشند و مقاصدشان را متوجه شوند. درنتیجه این دسته از مردم احتمالاً نمی‌دانند که دلقک‌ها چه زمانی عصبانی هستند و ممکن است چه حرکتی از آن‌ها سر بزند؛ بنابراین از آن‌ها می‌ترسند.
در ماه جاری برادر یکی از مسوولان فرهنگی کشور به یکی از کشور‌های غربی پناهنده شد. بازتاب این خبر به حدی بود که این مسوول را واداشت تا در اظهارنظری این پدیده خانوادگی را با عبارت «ریزش‌ها و رویش‌ها» تبیین کند.
تا دویست سال پیش، اگر احضار روح و اجنه در فرایند درمان به کار گرفته نمی‌شد، آن فرایند «درمان طبیعی» نام می‌گرفت. اما حالا هر درمانی خارج از پزشکی مدرن «طبیعی» به نظر می‌رسد. مهم نیست این روش‌ها از چین و هند آمده‌اند یا یونان و مکزیک؛ هرچه باشند، به‌صرف مخالفت با پزشکی مدرن، طبیعی دانسته می‌شوند. همین امر باعث شده بازار مرشد‌هایی که با شربت یا سوزنشان همۀ امراض را شفا می‌دهند داغ‌تر از همیشه باشد. آلن لوینوویتز توضیح می‌دهد که چه شد که این دکان‌ها راه افتاد و پزشکی چگونه می‌تواند دوباره اعتماد‌ها را به دست آورَد.
در حال حاضر سراسر اروپا دچار کمبود انواع آنتی بیوتیک شده است. برای مثال، در بریتانیا میزان در دسترس بودن آموکسی سیلین و پنی سیلین که برای درمان عفونت‌هایی مانند استرپتوکوک گروه A (نوعی باکتری است که معمولا مجاری تنفسی فوقانی را گرفتار می‌کند و باعث عفونت‌هایی مانند گلودرد استرپتوکوکی می‌شود) مورد استفاده قرار می‌گیرد اندک است.
یکی از نشانه‌های اصلی رفلاکس این است که افراد مدام صدایشان را صاف می‌کنند، این افراد احساس می‌کنند، خلط ناحیه بالای گلو دارند، وی به این افراد توصیه کرد، هرگز به اندازه‌ای غذا نخورید که قسمت فوندوس معده پر باشد، همچنین متذکر شد، از خوردن شام سنگین قبل از خواب، پرهیز کنند، زیرا طبق قانون جاذبه محتویات معده به حلق و گلو باز می‌گردد که باعث سوزش حلق و گلو و همچنین سرفه می‌شود.
یک متخصص کودکان گفت: اگر کودک شما تب دارد، در بیشتر موارد به این معناست که او احتمالاً به سرماخوردگی و یا عفونت ویروسی دیگری مبتلا شده است، ذات‌الریه، عفونت ادراری، گوش و یا عفونتی جدی‌تر مانند عفونت باکتریایی خون یا مننژیت نیز ممکن است باعث تب شوند.
بسیاری از افراد اغلب بلافاصله پس از خوردن شکلات سردرد می‌گیرند، این امر منجر به این باور می‌شود که شکلات باعث سردرد می‌شود. اما شاید همیشه اینطور نباشد. بسیاری از افراد مبتلا به میگرن، درست قبل از شروع سردرد، دچار اشتهای شدیدی به برخی مواد غذایی از جمله شکلات می‌شوند. به‌عبارت‌دیگر، مصرف یک تخته شکلات ممکن است هشداری برای شروع سردرد باشد نه علت آن.
آپنه مرکزی خواب اساساً اختلالی است که باعث توقف تنفس افراد می‌شود و به طور مداوم هنگام خواب اتفاق می‌افتد. این اتفاق زمانی رخ می‌دهد که مغز سیگنال‌های الکتریکی مناسب را به ماهیچه‌هایی که مکانیسم‌های تنفسی را کنترل می‌کنند در طول خواب ارسال می‌کند که از ساقه مغزی نشأت می‌گیرد. معمولا زمانی اتفاق می‌افتد که سطح اکسیژن در بدن به شدت افت می‌کند و در نتیجه بدن روند طبیعی را پیش نمی‌گیرد.
مریم شعبان؛ متخصص تغذیه گفت: شاخص توده بدنی یک راهنمای آماری وزن نسبت به قد، و معیار پذیرفته شده اضافه وزن و چاقی است، پزشک کودک شما می‌تواند با استفاده از این شاخص، نمودار رشد و در صورت لزوم، از طریق دیگر آزمایش‌ها مشخص کند که آیا کودک اضافه وزن و مشکلات متعاقب آن را دارد یا خیر.
کودکان به دلایل مختلف اضافه وزن دارند و چاق می‌شوند. شایع‌ترین علل، عوامل ژنتیکی، نداشتن فعالیت فیزیکی، الگو‌های تغذیه ناسالم و یا ترکیبی از این عوامل هستند. تنها در موارد نادر، اضافه وزن ناشی از شرایط پزشکی مانند یک مشکل هورمونی است.
نمره منفی در چه صورت باعث ابطال گواهینامه می‌شود؟
سرهنگ شریفی گفت: اگر بعد از سه ماه راننده دوباره شروع به رانندگی کرد و تخلفات حادثه ساز انجام داد و رفتار وی اصلاح نشد، این بار در صورت رسیدن جمع نمرات منفی به ۲۵ برسد شش ماه گواهینامه وی ضبط می‌شود.
معاملات سهام بانک دی از اواخر مهرماه ۱۴۰۰ متوقف شد و این نماد تا به امروز بازگشایی نشده است. سهامداران این نماد بار‌ها با پیام‌هایی که ارسال کردند خواستار پیگیری آخرین خبر‌ها از بازگشایی این نماد شدند و خبرنگار نبض بورس این موضوع را از فرابورس پیگیری کرد.
مهم نیست بیماری تا چه حد شدید باشد؛ آلزایمر یا هر بیماری ذهنی مرتبط دیگر، باعث می‌شوند فرد مبتلا آرام‌آرام نام افراد، مکان‌ها، چهره‌ها و در نهایت ذره‌ذره بخش‌های شخصیت خود را به فراموشی بسپارد. آنتونی هاپکینز تمامی این وقایع را به نحو احسن به تصویر می‌کشاند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ