یا تا به حال فکر کرده‌اید که چرا عاشق بعضی‌ها هستید، اما نمی‌توانید دوست‌شان بدارید؟ چطور چنین چیزی ممکن است؟
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
پیتزا با سیب زمینی به جای خمیر یک روش بسیار ساده برای تهیه پیتزا می‌باشد که شما می‌توانید به جای تهیه خمیر از سیب زمینی ورقه‌ای استفاده کنید.
تولید بستنی در ژاپن را ببینید. کرونا مصرف بستنی در جهان را کاهش داد.
اساساً همان‌طور که زمین هر روز به دور خود می‌چرخد، جاذبه ماه آب‌هایی را که در نزدیک‌ترین فاصله قرار دارند، به سمت خود می‌کشد و جزرو مد ایجاد می‌کند. این جزر و مد‌ها در واقع یک «برآمدگی» بیضی شکل هستند که از یک طرف تحت تاثیر نیرو‌های گرانشی به سمت ماه کشیده می‌شوند و از سوی دیگر اینرسی می‌کوشد آن‌ها را سر جای خود نگه دارد.
دانشمندان می‌گویند روزی بارگذاری ذهن روی رایانه ممکن می‌شود.
اعتیاد نه تنها در میان افراد جوان و میانسال بلکه در میان کودکان و نوجوانان نیز مشاهده می‌شود. اما این کاهش سن اعتیاد رابطه مستقیمی با مشکلات روانی در خانواده دارد
به گفته یک روان‌درمانگر نوجوان، بخشی از گرایش نوجوانان به سیگار مربوط به طرحواره‌های ناسازگاری می‌شود که در دوران کودکی مثل یک تله در مغز کودک هک شده است.
قاب موبایل و تبلت از موادی ساخته می‌شوند که دارای دارای مقاومت بالا نسبت به حرارت هستند ولی به سرعت زرد می‌شوند!
میلان اشکرینیار، مدافع اینتر، درباره شرایطش در آستانه پیوستن به پاری سن ژرمن صحبت کرد.
جاروبرقی‌های صنعتی برای تمیز کردن هتل، انبار، دفاتر، فروشگاه های خرده فروشی و کافه تریاها استفاده می‌شوند.
دبیر علمی کنگره گفت: قوز قرنیه طیف وسیعی دارد و می‌تواند از قوز قرنیه کم تا قوز قرنیه شدید باشد. در مقادیر کم قوز قرنیه ممکن است بیمار و معاینه کننده به راحتی بیماری را تشخیص ندهند. در مواردی که شدت قوز قرنیه کم باشد، تصحیح دید بیمار با عینک ممکن است. در صورتی که شدت قوز قرنیه متوسط باشد، تصحیح دید بیمار با عینک مقدور نیست و بیمار باید از لنز‌های تماسی سخت مخصوص قوز قرنیه استفاده نماید.
باتوجه به اینکه یکی از مدعیان اصلی وزن 97 کیلوگرم بعد از رقابت‌های جام جهانی، از شرکت در مرحله اول چرخه انتخابی تیم ملی معاف شد، حالا این پرسش وجود دارد که ملی‌پوش این وزن چطور از جام تختی انتخاب می‌شود.
پرسش مهم این است که دولت (به ویژه تیم اقتصادی) می‌بایست برای مهار تورم چه اقداماتی انجام دهند؟ به روایت دیگر پیش‌شرط‌های مهار تورم در کشور چه خواهند بود؟ یا حتی در پرسشی مقدماتی‌تر، مساله این است که آیا چشم‌اندازی برای مقابله با تورم افسارگسیخته و متوالی بالای ۴۰ درصد وجود دارد؟
توسلی گفت: چطور می‌شود قیمت خودرویی مثل پراید در کمتر از دو ماه به ۳۵۰ تا ۴۰۰ میلیون برسد؛ این قیمت چگونه تعیین می‌شود و چه افراد و گروهی و تشکیلات و احزابی نقش دارند؟ واقعا نمی‌توانیم جواب مردم را بدهیم.
از علائم منتظران و محبان امام این است که علاوه بر قلب پاک و عشق به امام زمان (عج) باید ظاهر آنان نیز آراسته به پوشش اسلامی باشد و چطور می‌شود که کسی پوشش اسلامی نداشته باشد و انتظار داشته باشد که امام به ایشان نگاه کند، حجاب یک الزام قانونی و مورد اتفاق آحاد جامعه است.
به آن بخش از پوست بدنمان که پوسته‌پوسته شده است و می‌ریزد، پوست مرده گفته می‌شود. در واقع پوست مرده همان سلول‌های مرده پوست هستند که مرتب می‌ریزند و با سلول‌های جدید پوست جایگزین می‌شوند. هر روز ۳۰ تا ۴۰هزار سلول مرده پوست از بدنمان می‌ریزند و سلول‌های جدیدی جای آن‌ها را می‌گیرند. چرخه طبیعی جایگزینی پوست مرده با نو تقریبا ۳۰ روز طول می‌کشد.
شیر مادر منبعی غنی از انواع مواد مغذی برای رشد کودکان به شمار می‌رود. یکی از ترکیباتی که در شیر مادر وجود دارد، اچ‌ام‌او (HMO) است. در ادامه به تاثیر اچ‌ام‌او روی سیستم ایمنی کودکان می‌پردازیم.
زاکانی با کوچکترین اتفاقی غیب می‌شود و مسئولیت هیچ‌چیز را نمی‌پذیرد. ناتوان از خلق حتی یک پروژه بوده است، فاقد ایده مشخصی در اداره شهر یا تبلیغات یا حتی تأمین منابع مالی است، پُرگو و تندگو است و حتی زمان‌هایی که تلاش می‌کند مثل احمدی‌نژاد با شوخی و کنایه از پاسخگویی فرار کند، به‌دلیل فقدان توانایی، کلامش به توهین شباهت پیدا می‌کند.
چاقی ممکن است سبب مشکلاتی در دوران حاملگی، زایمان و بعد از زایمان شود؛ به همین دلیل به این گروه توصیه می‌شود ابتدا وزن خودشان را متعادل کنند و سپس برای بارداری اقدام کنند.
هزاران سال است که نارگیل توسط انسان استفاده می‌شود؛ میوه‌ ای با ظاهری اعجاب انگیز که خواص فراوانی هم دارد.
قلهک یکی از آن محله‌هاست که اگر امروز با خیابان‌ها و خانه‌های اعیانی‌اش شناخته می‌شود، اما هنوز هم با گذر از محدوده پل رومی، زیارت آستان مقدس امامزاده اسماعیل (ع) و مرور تاریخچه قنات‌هایش می‌توان به روزگار گذشته این محله سفر کرد.
پرخاشگری رابطه‌ای که گاهی از آن به عنوان پرخاشگری اجتماعی نیز یاد می‌شود، شامل آسیب رساندن به روابط اجتماعی افراد از طریق انتشار شایعات، کنار گذاشتن آن‌ها از رویداد‌ها یا ایجاد احساس عدم پذیرش در آن‌ها است.
زگیل به برآمدگی‌های کوچک و دانه‌دانه‌ پوست اطلاق می‌شود که اغلب روی انگشتان یا دست به وجود می‌آیند. زگیل‌ها معمولاً نتیجه ویروس هستند و از طریق تماس فیزیکی انتقال پیدا می‌کنند.
وقتی تعداد سلول‌ها خیلی کم می‌شود، بخش‌هایی از اعضای بدن نمی‌تواند به‌طور طبیعی کار کند. البته تغییرات در سلول‌ها در سنین جوانی هم اتفاق می‌افتد، اما بدن، در جوانی می‌تواند به‌سادگی بسیاری از این تغییرات را ترمیم کند یا ذخایر کافی برای جبران آن‌ها داشته باشد، اما توانایی مقابله با این آسیب‌ها، با افزایش سن کاهش می‌یابد و نشانه‌های پیری در برخی از اعضای بدن به‌سرعت نمایان می‌شود.
در ساعات اولیه شب که خیابان‌ها خلوت می‌شود، روباه‌های سرگردان در پایتخت برای تهیه غذا از کوچه پس‌کوچه‌های محله پاستور، میدان حر، شیخ‌هادی، بلوار کشاورز تا بهارستان در پایتخت سلانه‌سلانه به چند کوچه آنطرف‌تر می‌روند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ