تنبیهات غیر مجاز عبارتند از تنبیه بدنی، اهانت و تعیین تکالیف درسی غیر متعارف که به لحاظ تنبیه دانش آموز صورت می‎ گیرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
جلسه امروز هیئت‌مدیره پرسپولیس با حضور عضو جدید برگزار می‌شود.
هفته دوم لیگ ملت‌های 2023 از روز سه‌شنبه 30 خرداد آغاز می‌شود و تیم‌های ملی والیبال ایران و ژاپن (مدعیان قاره کهن) به ترتیب در دیدارهای افتتاحیه دو گروه مسابقات به مصاف آلمان و کانادا می‌روند.
‌مشهد ـ رئیس سازمان اجتماعی و فرهنگی شهرداری مشهد گفت: ۶ نقطه در فضای شهر مشهد و مزین به قبور شهدای گمنام، فاقد یادمان شهری است که تا پایان سال ایجاد می‌شود.
این روز‌ها فصل رسیدن میوه ازگیل است و بی‌شک شما این میوه را در بازار میوه دیده و تهیه کرده‌اید. در شمال این میوه به وفور یافت می‌شود، برای همین شمالی‌ها با این میوه مربا هم درست می‌کنند که برای صبحانه بسیار مقوی و خوشمزه است.
رئیس امور جذب، به‌کارگیری و رشد سازمان اداری و استخدامی کشور ادامه داد: نتایج مرحله اول آزمون استخدامی آموزگاری آموزش و پرورش نیز ابتدای تیر‌ امسال منتشر خواهد شد و افرادی که به بخش ارزیابی تکمیلی رسیدند، معرفی می‌شوند.
یک روزنامه صهیونیستی امروز گزارش داد که ارتش رژیم صهیونیستی در حال آماده شدن برای یک جنگ در جبهه‌های متعدد است.
‌معاون وزیر کار گفت: فرایند پرداخت تسهیلات برای مشاغل خانگی از هفته آینده در استان‌ها آغاز می‌شود که سقف تسهیلات فردی ۱۵۰ میلیون تومان و برای مشاغل پشتیبان تا سقف ۴ میلیارد تومان است.
سخنگوی رسمی اتحادیه عرب امروز در اظهاراتی پیش‌بینی کرد که وزرای خارجه این اتحادیه، امروز درباره بازگشت سوریه به اتحادیه عرب به اجماع برسند.
رئیس مرکز توسعه نوغانداری کشور گفت: در حال حاضر تخم نوغان به ازای هر جعبه ۲۰ هزار تومان بین استان‌ها توزیع می شود و قیمت پیله ‌تر در زمان برداشت این محصول اعلام می‌شود.
باغ هرندی جزو میراث تاریخی و فرهنگی استان کرمان با کاربری پذیرایی، ‌اقامتی و فرهنگی به مزایده گذاشته می‌شود.
سخنگوی کمیسیون اصل ۹۰ مجلس گفت: در جلسه این کمیسیون طرز کار سازمان سنجش در اجرای ماده ۱۱ قانون رسیدگی به تخلفات و جرائم در آزمون‌های سراسری بررسی شد.
فرایند ثبت نام برای خرید خودروهای وارداتی از طریق سامانه یکپارچه از امروز ساعت ۱۲ آغاز می‌شود.
‌کوین مک کارتی، رئیس مجلس نمایندگان آمریکا، طبق قولی که به هم‌حزبی‌هایش و تعهدی که به دونالد ترامپ داده بود این روز‌ها در حال تسویه حساب سیاسی با دموکرات‌ها و انتقام گرفتن از آن‌هاست.
جزئیات این پرونده پس از روند قضایی از طریق مراجع رسمی قضایی و امنیتی اطلاع‌رسانی می‌شود.
چگنی گفت: براساس بند (ک) تبصره ۱۵ بودجه سال ۱۴۰۱، گاز مشترکان تحت پوشش کمیته امداد و سازمان بهزیستی رایگان است. منابع لازم برای این امر از طریق افزایش تعرفه گاز مشترکان پرمصرف تامین میشود.
تیم ملی امریکا تنها تیمی است که ایران در تاریخ جام جهانی موفق به زدن بیش از یک گل به آن شده است.
مرحله نهایی لیگ‌ برتر فوتسال‌ امیدهای کشور از روز چهارشنبه با حضور چهارتیم در سیرجان برگزار می‌شود.
مجلس شورای اسلامی سه‌شنبه و چهارشنبه هفته جاری جلسه علنی دارد که در اولین روز، وزیر نفت برای پاسخ به سوال نماینده شازند راهی بهارستان می‌شود.
ظرفیت پذیرش در کنکور سراسری ۱۴۰۱ حدود ۵۰۳ هزار نفر است که ۱۶۷ هزار نفر از طریق رشته‌های با آزمون و ۳۳۶ هزار نفر از طریق رشته‌های صرفاً با سوابق تحصیلی پذیرفته می‌شوند.
شرکت بازرگانی دولتی اعلام کرد: پیش‌بینی می‌شود هفته آینده خرید تضمینی گندم از مرز ۷ میلیون تن عبور کند.
‌مرندی خاطر نشان کرد: تا زمانی که متن حاصل از مذاکرات مورد بررسی دقیق در تهران قرار نگیرد، مسئولین مذاکره کنند نمی تواند در مورد آن هیچ گونه اظهاری داشته باشند.
رئیس کمیته ملی المپیک صبح سه‌شنبه عازم قونیه، محل برگزاری بازی‌های همبستگی کشورهای اسلامی می‌شود.
دفاع بتنی و برد الاهلب در اولین گام با زوج شجاع و کنعان

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ