بلاتکلیفی فدراسیون ژیمناستیک دوساله شد و احتمال دارد انتخابات این فدراسیون ابطال شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
وزارت ورزش از ابطال انتخابات اتومبیلرانی هیات خوزستان خبر داد.
وزارت ورزش از ابطال انتخابات اتومبیلرانی هیات خوزستان خبر داد.
قالیباف در پاسخ به پرسشی در خصوص شفاف سازی مجلس درباره ماجرای سلاح‌ورزی، با اشاره به موضوعاتی که در خصوص سلاح‌ورزی در فضای مجازی مطرح شده است، گفت: من او را تا کنون ندیده‌ام و تنها اسم و عکس وی را همزمان با مباحث مطرح شده در رسانه‌ها مشاهده کرده‌ام.
انتخابات فدراسیون بولینگ و بیلیارد در حالی پیش روی اعضای مجمع این فدراسیون قرار دارد که هیچ الزام قانونی در مورد «ابطال» نام‌نویسی کاندیداها و لزوم تکرار آن وجود ندارد.
انتخابات فدراسیون بولینگ و بیلیارد در حالی پیش روی اعضای مجمع این فدراسیون قرار دارد که هیچ الزام قانونی در مورد «ابطال» نام‌نویسی کاندیداها و لزوم تکرار آن وجود ندارد.
مدیرکل دفتر امور مشترک فدراسیون ها ابطال انتخابات سه فدراسیون را تکذیب کرد.
مهلت قانونی فدراسیون جهانی ژیمناستیک برای تعیین تکلیف انتخابات فدراسیون ژیمناستیک، پنجشنبه به پایان می‌رسد.
انتخابات جنجالی ژیمناستیک ابطال و تکرار می‌شود
رئیس فدراسیون ژیمناستیک گفت: من نمی‌توانم در مورد ابطال انتخابات فدراسیون ژیمناستیک اظهار نظر کنم و تصمیم‌گیری توسط مسئولان عالی‌رتبه ورزش کشور انجام می‌شود.
جمعی از دفاتر انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل خواستار ورود قانونی وزارت اطلاعات به فرایند و ابطال انتخابات اتاق بازرگانی و رد صلاحیت رییس تازه انتخاب شده این نهاد شدند.
جمعی از نمایندگان مجلس در نامه‌ای به وزیر صمت خواستار ابطال انتخابات غیر قانونی اتاق بازرگانی ایران شدند.
توضیحات فضائلی کارشناس و فعال رسانه ای را خصوص مخالفت رهبری با ابطال انتخابات ریاست جمهوری را در این فیلم مشاهده می‌کنید.
در بخشی از خاطرات آیت الله هاشمی رفسنجانی آمده است: سرشب آقای [علی]لاریجانی [رئیس سازمان صداوسیما]، اطلاع داد که شورای نگهبان، امروز به باطل بودن انتخابات تهران رسیده، ولی به خاطر نگرانی از عواقب، ضمن نامه‌ای از رهبری راهنمایی خواسته‌اند و رهبری در جواب گفته‌اند که نتایج صندوق‌های شمرده‌شده، هر چه شد عمل شود.
با اعلام رسمى ابطال انتخابات فدراسيون سواركارى، حالا برخى مدعى شده اند كه انتخابات كميته ملى المپيك هم بايد باطل شود.
مدیر کل حقوقی و املاک وزارت ورزش و جوانان از قطعی شدن حکم ابطال مجمع انتخاباتی مورخ ۲۱ خردادماه ۱۴۰۱ فدراسیون سوارکاری خبر داد.
وزارت ورزش درپی ماست‌مالی حکم ابطال انتخابات دوچرخه‌سواری
با گذشت دو ماه از برگزاری انتخابات پرحاشیه فدراسیون دوچرخه سواری با طرح شکایت یکی از کاندیداها، این فدراسیون مجدداً وارد حاشیه شده و تلاش برای ابطال انتخابات در حال انجام است.
بر اساس حکم دیوان عدالت اداری انتخابات فدراسیون دوچرخه‌سواری که بهمن ماه سال گذشته برگزار شده بود، ابطال شد.
یکی از نامزدهای انتخابات فدراسیون دوچرخه سواری که نتوانست از مجمع رای اعتماد بگیرد، به دیوان عدالت اداری شکایت کرده و به دنبال ابطال انتخابات است.
باختر: مرجع قضایی صلاحیت ابطال انتخابات فوتبال با شکایت عزیزی‌خادم را دارد
رییس هیئت فوتبال استان کرمان نسبت به شایعاتی که پیرامون ابطال مجمع انتخاباتی این هیئت از سوی مراجع قضایی منتشر شده، واکنش نشان داد.
در شرایطی که رای بدوی در خصوص ابطال نتیجه انتخابات مورخ ۱۴۰۱/۰۳/۲۱ فدراسیون سوارکاری از سوی شعبه ۳۵ دیوان عدالت اداری صادر شده است اما رای قطعی در انتظار صدور رای شعبه تجدیدنظر است. انتخاباتی که منجر به ابقای خلیلی در ریاست این فدراسیون شده بود.
واعظ: فیفا می‌تواند انتخابات ایران را ابطال کند
مهدی علی نژاد بعد از قرار نگرفتن نامش میان کاندیداهای ریاست کمیته ملی المپیک، در نامه ای به صالحی امیری اعتراض کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ