داوران هفته سوم لیگ برتر فوتبال در فصل جاری مشخص شدند تا قضاوت بازی‌ها را انجام دهند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
لی هونگ فای از هنگ کنگ تنها داور زن بیست و دومین دوره رقابت‌های والیبال قهرمانی مردان آسیا ۲۰۲۳ اولین قضاوت خود را در دیدار افتتاحیه انجام داد. روز شنبه تیم‌های ملی ژاپن و تایلند در ورزشگاه شش هزار نفری الغدیر ارومیه به مصاف یکدیگر رفتند که تیم ملی ژاپن با ارائه یک بازی زیبا و تماشاگرپسند سه بر صفر مقابل تایلند به پیروزی دست یافت. تیم ژاپن در این دیدار در سه ست متوالی و با نتایج ۲۵بر ۱۹، ۲۵ بر ۲۱ و ۲۵ بر ۲۲ مقابل تایلند به برتری رسید و نخستین پیروزی خود را در این رقابت‌ها بدست آورد. جو مینگ از چین و لی هونگ فای از هنگ کنگ به‌عنوان داوران اول و دوم، قضاوت این دیدار را برعهده داشتند. بیست و دومین دوره رقابت‌های والیبال قهرمانی مردان آسیا ۲۰۲۳ با حضور ۱۷تیم از امروز به میزبانی ایران در شهر ارومیه شروع شده و تا ۴شهریور ماه ادامه دارد.
در شرایطی که قرار بود تمرینات شهرداری آستارا از امروز استارت بخورد، این اتفاق صورت نگرفت.
سادیو مانه، ستاره سنگالی، بایرن مونیخ، نسبت به ادامه حضور در این تیم مصمم است.
سادیو مانه علاقمند است به دوران حضور خود در بایرن ادامه دهد.
سنگربان تیم فوتبال سپاهان بلافاصله پس از پایان مسابقات با پیشنهاداتی از کشورهای اروپایی مواجه شده و باید درباره آینده‌اش تصمیم بگیرد.
رئیس ستاد کل نیروهای مسلح گفت: ایران برای حضور جدی تر و پررنگ‌تر در اقیانوس‌ها گام بزرگی را آغاز کرده که با قدرت ادامه خواهد داشت.
آخرین تمرین تیم ملی فوتبال زنان قبل از سفر به میانمار امروز با حضور رئیس فدراسیون فوتبال برگزار شد.
اعضای هیئت عالی نظارت مجمع با حضور رئیس مجلس شورای اسلامی، در خصوص بررسی اصلاح مغایرت های بودجه۱۴۰۲ با سیاست های کلی نظام توسط مجلس، جلسه مشترکی برگزار کردند.
مدیر عامل تیم بسکتبال توفارقان آذرشهر، تیمش را از لیگ برتر بیرون کشید.
فدراسیون فوتبال روسیه فعلا تصمیمی برای پیوستن به کنفدراسیون فوتبال آسیا ندارد.
آیت‌الله خامنه‌ای صبح امروز جمعه دوم دی‌ماه با حضور در کنار پیکر مرحوم دکتر عباس شیبانی ضمن اقامه نماز و قرائت فاتحه، از تلاش‌های آن مرحوم در خدمت به نهضت امام خمینی (ره) در دوران قبل و بعد از انقلاب اسلامی تجلیل کردند.
لوکا مودریچ در 37 سالگی باید تصمیم بگیرد که به بازی در تیم ملی ادامه دهد یا برای طولانی‌تر کردن دوران حضور در رئال، از بازی برای کرواسی بازنشسته شود. در رئال منتظر اعلام خداحافظی او هستند.
لوکا مودریچ در 37 سالگی باید تصمیم بگیرد که به بازی در تیم ملی ادامه دهد یا برای طولانی‌تر کردن دوران حضور در رئال، از بازی برای کرواسی بازنشسته شود.
لوکا مودریچ در 37 سالگی باید تصمیم بگیرد که به بازی در تیم ملی ادامه دهد یا برای طولانی‌تر کردن دوران حضور در رئال، از بازی برای کرواسی بازنشسته شود.
مدافع لژیونر تیم ملی ایران امیدوار است همچون دیدار با انگلیس در مسابقه دوم هم در ترکیب اصلی قرار بگیرد.
شارل دکتلار، هافبک بلژیکی، از انتخاب باشگاه میلان برای ادامه دوران حرفه‌ای‌اش راضی است و از رویای حضورش در جام جهانی صحبت کرد.
روند مصدومیت بازیکنان مختلف پیش از آغاز جام جهانی همچنان ادامه دارد و کپا آریسابالاگا، دروازه‌بان اسپانیایی، جدیدترین عضو این فهرست است.
مدافع باتجربه نفت آبادان می‌گوید تیمش چیزی از پرسپولیس کم نداشته و با بدشانسی نتیجه را واگذار کرده است.
قزوین – وزیر ورزش و جوانان گفت: در صورت رعایت شرایط فرهنگی و تأمین زیرساخت‌ها حضور بانوان در ورزشگاه‌ها ادامه خواهد داشت.
مدیرکل حراست وزارت ورزش و جوانان از حضور تعدادی از تماشاگران خانم در دیدار تیم‌های استقلال و مس کرمان خبر داد و گفت: قرار است در هفته‌های بعد هم این روند ادامه داشته باشد.
تیم الکویت که در برهه ای به دنبال جذب مهدی قایدی بود با حضور یک بازیکن ایرانی دیگر برای حضور در فصل جدید بازی های لیگ کویت آماده می شود.
ادامه حضور غیرقانونی نصیرزاده در هیأت رئیسه کشتی
آلوئه ورا را نباید در مقابل نور مستقیم و زیاد خورشید قرار داد، زیرا باعث سوختن برگ‌هایش می‌شود. بهترین نور برای آلوئه ورا نور غیرمستقیم خورشید است.
معاون وزیر علوم دوران اصلاحات در تحلیل خود از عکس‌های مسولان در سیل تهران، می‌گوید که وقتی از پیش درباره مسائل خوب تدبیر نمی‌کنیم، طبیعی است که حضور یا عدم حضور مسئولان در صحنه و عکس گرفتن یا نگرفتن آن‌ها، تبدیل به مسئله می‌شود. از سوی دیگر جامعه هم به دلیل اینکه اعتمادش آسیب دیده است، یک مسئله را یا تراژدیک یا کمیک می‌کند. اما به باور من مسئله نه آمدن یا نیامدن مسئولان و نه این نوع عکس‌هاست، بلکه مسئله اداره یک جامعه و حکمرانی است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ