ادامه حضور غیرقانونی نصیرزاده در هیأت رئیسه کشتی
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
در شرایطی که قرار بود تمرینات شهرداری آستارا از امروز استارت بخورد، این اتفاق صورت نگرفت.
عباس جدیدی مجمع انتخاباتی فدراسیون کشتی را غیرقانونی دانست و آن را ترک کرد. او با اعلام غیرقانونی بودن مجمع و اینکه به مراجع قضایی شکایت می‌کند، از ادامه حصور در انتخابات انصراف داد.
سادیو مانه، ستاره سنگالی، بایرن مونیخ، نسبت به ادامه حضور در این تیم مصمم است.
سنگربان تیم فوتبال سپاهان بلافاصله پس از پایان مسابقات با پیشنهاداتی از کشورهای اروپایی مواجه شده و باید درباره آینده‌اش تصمیم بگیرد.
رئیس ستاد کل نیروهای مسلح گفت: ایران برای حضور جدی تر و پررنگ‌تر در اقیانوس‌ها گام بزرگی را آغاز کرده که با قدرت ادامه خواهد داشت.
رئیس ستاد کل نیروهای مسلح گفت:ناوگان مقتدری را در حال تولید داریم که امنیت و اقتدار را برای کشور ما به ارمغان آورده و خواهد آورد.
خبر‌ها حاکی از احتمال تداوم حضور ژوائو فیلیکس در چلسی برای فصل بعد است، حتی اگر آبی‌های لندن تمایلی به پرداخت 89 میلیون پوند برای خرید او نداشته باشند.
مسئولان استقلال هنوز از حذف از رقابت های لیگ قهرمانان آسیا ناامید نیستند و اقدامات خود را جلو می‌برند.
با وجود تشدید انتقادات از ایتمار بن گویر در روزهای اخیر، وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی از بقا در منصبش در کابینه نتانیاهو دفاع کرد.
آخرین تمرین تیم ملی فوتبال زنان قبل از سفر به میانمار امروز با حضور رئیس فدراسیون فوتبال برگزار شد.
اعضای هیئت عالی نظارت مجمع با حضور رئیس مجلس شورای اسلامی، در خصوص بررسی اصلاح مغایرت های بودجه۱۴۰۲ با سیاست های کلی نظام توسط مجلس، جلسه مشترکی برگزار کردند.
محمد رامز رشیدی متهم ردیف اول با حضور در جایگاه در پاسخ به سوالات دادگاه با اشاره به اینکه در ولایت جوزجان افغانستان آموزش نظامی دیده است گفت: دو بار به ایران آمدم که بار اول به صورت غیرقانونی، با تصمیم شخصی و برای کار بود، اما بار دوم با دستور امیر داعش وارد ایران شدم که در ادامه و پس از ورود به ایران دستوراتی که منتهی به حادثه تروریستی شاهچراغ شد از طریق پیام رسان تلگرام در فضای مجازی دریافت و اجرا کردم.
مدیر عامل تیم بسکتبال توفارقان آذرشهر، تیمش را از لیگ برتر بیرون کشید.
فدراسیون فوتبال روسیه فعلا تصمیمی برای پیوستن به کنفدراسیون فوتبال آسیا ندارد.
مدافع لژیونر تیم ملی ایران امیدوار است همچون دیدار با انگلیس در مسابقه دوم هم در ترکیب اصلی قرار بگیرد.
روند مصدومیت بازیکنان مختلف پیش از آغاز جام جهانی همچنان ادامه دارد و کپا آریسابالاگا، دروازه‌بان اسپانیایی، جدیدترین عضو این فهرست است.
مهدی تاج برای ادامه حضور در پست نایب رئیسی کنفدراسیون فوتبال آسیا ثبت نام کرد.
مدافع باتجربه نفت آبادان می‌گوید تیمش چیزی از پرسپولیس کم نداشته و با بدشانسی نتیجه را واگذار کرده است.
قزوین – وزیر ورزش و جوانان گفت: در صورت رعایت شرایط فرهنگی و تأمین زیرساخت‌ها حضور بانوان در ورزشگاه‌ها ادامه خواهد داشت.
مدیرکل حراست وزارت ورزش و جوانان از حضور تعدادی از تماشاگران خانم در دیدار تیم‌های استقلال و مس کرمان خبر داد و گفت: قرار است در هفته‌های بعد هم این روند ادامه داشته باشد.
داوران هفته سوم لیگ برتر فوتبال در فصل جاری مشخص شدند تا قضاوت بازی‌ها را انجام دهند.
تیم الکویت که در برهه ای به دنبال جذب مهدی قایدی بود با حضور یک بازیکن ایرانی دیگر برای حضور در فصل جدید بازی های لیگ کویت آماده می شود.
رئیس جمعیت هلال احمر در بازدید از مناطق سیل زده تهران اعلام کرد: حضور نیروهای هلال احمر در مناطق متأثر از سیل تا زمان بازگشت آرامش ادامه دارد.
آلوئه ورا را نباید در مقابل نور مستقیم و زیاد خورشید قرار داد، زیرا باعث سوختن برگ‌هایش می‌شود. بهترین نور برای آلوئه ورا نور غیرمستقیم خورشید است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ