تیم الکویت که در برهه ای به دنبال جذب مهدی قایدی بود با حضور یک بازیکن ایرانی دیگر برای حضور در فصل جدید بازی های لیگ کویت آماده می شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال اعلام کرد ادامه حضور منتظر محمد در آبی‌ها به نظر جواد نکونام بستگی خواهد داشت.
با توافق پنهانی میان جواد نکونام و باشگاه استقلال پرونده حضور بازیکنان خارجی در تیم استقلال بسته شد و این تیم تنها با یک بازیکن خارجی یعنی کوین یامگا به مسیر ادامه خواهد داد.
پزشک معالج حامد حدادی با اشاره به بازگشت این بازیکن به تمرینات گروهی گفت که چگونگی وضعیت این بازیکن در ادامه تمرینات تعیین کننده حضورش
پرسپولیس حضور در بازار نقل و انتقالات تابستانی را تا این لحظه با جذب دو بازیکن دنبال کرده و همچنان در نظر دارد کار را ادامه دهد.
خرید جدید تراکتور تبریز بارها خواستار گذشت هواداران این تیم بابت اشتباهات زمان حضورش با پیراهن پرسپولیس شده است اما همچنان پرشورها از او ناراحتند.
روملو لوکاکو، ستاره بلژیکی، فصل آینده هم به حضورش در اینتر ادامه خواهد داد.
نمایش خوب مهدی قایدی در ترکیب تیم ملی در کافا می تواند به ادامه حضور این بازیکن در اردوی تیم ملی بیانجامد.
حالا سوال از مدیران باشگاه سپاهان به خصوص محمدرضا ساکت این است که آیا بازیکنی که هم اکنون به جرم تبانی در فوتبال کشورش محروم شده، صلاحیت اخلاقی ادامه حضور در تیم اصفهانی و لیگ ایران را دارد؟
بهروز عطایی با اعلام اسامی ۱۵ بازیکن برای حضور در ادامه تمرینات، حساسیت رقابت برای قرارگیری در ترکیب تیم ملی والیبال ایران در هفته نخست لیگ ملت ها را به اوج رساند.
بهروز عطایی با اعلام اسامی 15 بازیکن برای حضور در ادامه تمرینات، حساسیت رقابت برای قرارگیری در ترکیب تیم ملی والیبال ایران در هفته نخست لیگ ملت ها را به اوج رساند.
خط دفاعی پرسپولیس در آخرین دقایق بازی با حضور 5 بازیکن کار را ادامه می‌داد.
تبعات ناکامی چلسی در اولین فصل حضور مالکان جدید در این باشگاه ادامه دارد و گفته می‌شود 10 بازیکن از هم‌اکنون در فهرست خروجی باشگاه قرار گرفته‌اند.
ژروم روتن، بازیکن سابق پاری سن ژرمن و تیم ملی فرانسه، از ادامه حضور لیونل مسی آرژانتینی در این تیم برای فصل آینده انتقاد کرد.
حضور یک بازیکن جدید در ترکیب استقلال، این موضوع به طور کامل فراموش شده است و آنطور که از شواهد امر پیداست آبی ها با همین نفرات لیگ برتر و جام حذفی را به پایان خواهند برد.
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس احتمال دارد مجوز ادامه حضور هافبک این تیم در تمرینات را صادر کند.
مدیرعامل باشگاه استقلال تاکید کرد که در دو سه روز آینده یک بازیکن بزرگ به جمع نفرات این تیم برای حضور در ادامه رقابتهای لیگ برتر اضافه خواهد شد.
عدم دعوت از نورافکن برای لیست نهایی جام جهانی قطر، باعث شده این بازیکن چند پسته و توانمند درباره ادامه حضور در سپاهان تجدیدنظر کند
چهار بازیکن تیم فوتبال استقلال به دلیل مصدومیت شانس اندکی برای حضور در هفته هفدهم برابر ملوان دارند.
مسئولین باشگاه مس کرمان به دنبال برپایی اردوی خارجی و جذب بازیکن خارجی برای ادامه لیگ هستند.
کی‌روش در تماس تلفنی با مربی آزمون از وی خواست تا ادامه روند درمان این بازیکن برای حضور در جام جهانی خارج از باشگاه لورکوزن انجام شود که این مساله مورد موافقت قرار گرفته است.
با ادامه حضور دو بازیکن مصدوم پرسپوليس زیر نظر کادرپزشکی، باید عالیشاه و دیاباته را غایبان این تیم مقابل تراکتور نامید.
نفت مسجدسلیمان در ادامه اقدامات خود در نقل و انتقالات بازیکن ماشین سازی را که سابقه حضور در تیم امید ایران را در کارنامه دارد، به خدمت گرفت.
انصاری که به تازگی ۳۱ ساله شده حالا باید تصمیم مهمی را درباره آینده فوتبالی خود بگیرد. این بازیکن به اعتقاد خودش از نظر جسمانی مشکلی برای ادامه فوتبال و حضور دوباره در مستطیل سبز ندارد، اما از طرف دیگر او می‌تواند با خداحافظی از فوتبال به مربیگری نیز بپردازد و یکی از جوان‌ترین مربیان فوتبال ایران لقب بگیرد.
برخلاف شایعات منتشر شده درباره بازگشت محمد نادری به لیگ برتر ایران، این بازیکن قصد ادامه حضور در فوتبال ترکیه را دارد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ