سادیو مانه، ستاره سنگالی، بایرن مونیخ، نسبت به ادامه حضور در این تیم مصمم است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
فرشاد احمدزاده در دقیقه 73 می‌توانست گل سوم سپاهان را در دربی اصفهان به ثمر برساند.
سادیو مانه، ستاره النصر، به درخواست هواداران این تیم درباره حضور محمد صلاح پاسخ داد.
دفتر ریاست جمهوری روسیه امروز در بیانیه‌ای درباره اخراج شماری از دیپلمات‌های مسکو از مولداوی اعلام کرد: این موضوع ادامه اقدامات غیردوستانه کیشیناو در قبال مسکو است و بی پاسخ نخواهد ماند.
خانواده کیلیان امباپه با پیشنهاد الهلال عربستان موافقت کرده‌اند.
توماس توخل، سرمربی بایرن مونیخ، برای اولین بار بعد از پایان فصل گذشته در یک نشست خبری شرکت کرد و به سوالات خبرنگاران پاسخ داد.
برومند در ادامه‌ در پاسخ به سوالی درباره اظهارات محمد خزاعی درباره قطع ارتباط با سینماگرانی که در فیلمهای بدون مجوز کار میکنند، و همکاری خانه سینما گفت: من خیلی تعجب کردم و فکر میکنم آقای خزاعی نمی‌خواسته این را بگوید که احتمالا زبانش این طور چرخیده و این صحبت را مطرح کرده است. خانه سینما چنین موضعی را قبول ندارد.  اگر مناسبات درست و منطقی میان خانه سینما و سازمان سینمایی در مورد فیلم‌هایی که پروانه نمیگیرند شکل بگیرد، پیگیری میکنیم که چرا پروانه نمیگیرند؟ چرا پروانه ساخت نمیگیرند که مجبور می‌شوند بدون پروانه‌ فیلم بسازند؟ چرا وقتی ساخته می‌شوند پروانه نمایش نمی گیرند؟ چرا فیلم‌های دارای پروانه ساخت و نمایش، سلیقه‌ای و بدون هیچ ضابطه‌ای مشکل پیدا می کنند؟ باید سازمان سینمایی راهکاری پیدا کند که شأن مجوزی که می‌دهد توسط مسئولان مختلف حفظ شود. اگر زمینه‌ای برای تفاهم وجود دارد، میتوانیم کارگروهی تشکیل دهیم و در آنجا میانه را بگیریم تا فیلمها حتی‌الامکان پروانه داشته باشند به شرطی که ارزش پروانه به ما ثابت شود. همین چند وقت مستندسازی فیلمی ساخته با پروانه که تلویزیون هم پخش کرده ولی الان دچار مشکلات زیادی شده که باز نمی کنم.
«احمد وحیدی» وزیر کشور در پاسخ به این سوال که با توجه به انتشار فیش حقوقی ۱۰۶ میلیون تومانی در سازمان مدیریت پسماند آیا وزارت کشور به این موضوع ورود کرده و با این تخلفات برخورد می‌کند، گفت: ما مواردی را که گزارش یا منعکس شود حتما بررسی می‌کنیم و اگر تخلفی صورت گرفته باشد، حتما تذکر می‌دهیم. وحیدی ادامه داد: نمی‌توانم درباره این فیش خاص اظهار نظر کنم، چراکه نیاز به بررسی دارد که آیا این فیش برای یک ماه یا چند ماه است. من اطلاع دقیقی از اینکه این فیش برای چه مدتی بوده است ندارم.
سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان نوشت: برغم قساوت صهیونیست‌ها، فلسطین مظلوم اما مقتدر می‌ایستد و شهادت برخی فرماندهان مقاومت، مانع پاسخ به رژیم نخواهد شد.‌‎
سرانجام مصوبه‌ای ابلاغ گشت که در آن تاکید شده، «تعرفه خدمات تشخیصی و درمانی در سال ۱۴۰۲» در جلسه مورخ ۶ فروردین ماه ۱۴۰۲ به تصویب رسیده است! مصوبه‌ای که به تاریخ ۲۹ فروردین ابلاغ گردیده، در ۳۱ فروردین در سایت دولت اطلاع رسانی شده، در یکم اردیبهشت توسط وزیر بهداشت رسانه‌ای شده و هنوز روند اجرای آن در بسیاری از مناطق کشور طی نشده است!
گردان‌های القدس از شهادت یکی از فرماندهان خود در حومه دمشق به دست مزدوران رژیم صهیونیستی خبر داد.
آیت الله مکارم به پرسشی درباره «سفر در ماه رمضان به درخواست شوهر» پاسخ داد و اعلام کرد در صورت درخواست شوهر سفر در ماه رمضان مجاز است.
سادیو مانه، ستاره بایرن مونیخ، می‌گوید برنامه خاصی برای ارسال پاس گل با ضربه برگردان نداشته است.
عضو جنبش جهاد اسلامی فلسطین با تاکید بر اینکه جنایت رژیم صهیونیستی در اریحا بی پاسخ نخواهد ماند، افزود: جنایت های این رژیم هرگز نمی تواند در اراده ملت فلسطین و مقاومت ذره ای خدشه ایجاد کند.
قهرمان جهان در سال 1978 در مورد روند ورود تیمش به فرمول یک صحبت کرد.
کارت ملی چند؟ سوالی عجیب و مبهم که این‌روز‌ها در برخی از شبکه‌های اجتماعی و بازار‌های سیاه پرسیده می‌شود. ماجرا از خرداد ماه امسال آغاز شد. در آن دوران بانک مرکزی با هدف پاسخ به تقاضای بازار و کاهش التهاب قیمت به صرافان اجازه داد ارز صادرکنندگان را با نرخ توافقی خریداری و مطابق با قوانین به خریداران عرضه کنند. عرضه‌ای که از آن با عنوان ارز سهمیه‌ای یاد می‌شد و در ادامه با اجرای آن، پدیده‌ای با عنوان اجاره کارت ملی نیز در کشور شکل گرفت. پدیده‌ای که این روز‌ها پایش به بورس کالا نیز باز شده است.
سرمربی تیم ملی فوتبال ایران در پایان نوشت: "در همین حال با تمام تمرکزمان می‌خواهیم تصمیم فیفا را در قبال پست تو به عنوان عضو گروه تحقیقات جام جهانی ببینیم چرا که انتظار داریم تو قبل از اینکه به کمپ ما بیایی، از این سمت استعفا کنی."
ولادیمیر پوتین ضمن حضور در نشست شورای امنیت روسیه، درباره تازه ترین تحولات عملیات ویژه نظامی در اوکراین و حملات صبح امروز به شهرهای مختلف اوکراین اظهار نظر کرد.
رئیس جمهور روسیه ضمن حضور در نشست شورای امنیت روسیه، درباره تازه ترین تحولات عملیات ویژه نظامی در اوکراین و حملات صبح امروز به شهرهای مختلف اوکراین اظهار نظر کرد.
دبیر کل جنبش جهاد اسلامی فلسطین تاکید کرد که جنایت های رژیم صهیونیستی در جنین و کرانه باختری بی پاسخ نخواهد ماند.
اگر خود را صراط مستقیم بدانید و انحراف دیگران را از آن اندازه می‌گیرید، در این صورت با افتخار باید گفت که بنده بیش از آن که از صراط شما منحرف باشم زاویه ۱۸۰ درجه دارم و این فراتر از انحراف است.
نماینده روسیه نزد سازمان های بین المللی در وین به ادعاهای ضد ایرانی غرب در خصوص مذاکرات احیای برجام پاسخ داد.
وزارت امور خارجه روسیه در واکنش به اخراج یک دیپلمات خود اعلام کرد که روسیه به خاطر اخراج یک دیپلمات دیگر روس از سوی مونته نگرو اقدام تلافی جویانه در پیش خواهد گرفت.
خواهر بانفوذ کیم جونگ اون گفت: اگر دشمن در اقدامات خطرناکی مانند تحریک هجوم ویروس به جمهوری ما پافشاری کند، ما نه تنها با ریشه‌کن کردن ویروس بلکه با نابودی مقامات کره جنوبی به آن پاسخ خواهیم داد.
سادیو مانه، ستاره سنگالی بایرن مونیخ، با گلزنی در دیدار امشب مقابل آینتراخت فرانکفورت، پاسخ کری‌خوانی پیتر فیشر، رئیس باشگاه آینتراخت فرانکفورت را داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ